Mijn eerste film die ik downloade was Embrace of the vampire met Alyssa Milano. Het duurde 1,5 jaar voordat ik die film afgekeken had, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kazza was geloof ik mijn eerste methode van films downloaden...
Kon je rustig 3 dagen wachten op een xvidje van nog geen 500 mb...
Nu trek je Full HD van 15 GB in een paar minuten binnen... Best bizar eigenlijk.
ik weet echt niet meer wat mijn eerste download was, zal vast wel muziek geweest zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste film die ik downloade was Embrace of the vampire met Alyssa Milano. Het duurde 1,5 jaar voordat ik die film afgekeken had, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste film die ik downloade was Embrace of the vampire met Alyssa Milano. Het duurde 1,5 jaar voordat ik die film afgekeken had, als je begrijpt wat ik bedoel.
Die werd toen uit de lucht gehaald geloof ik...quote:
Vergeten jullie NAPSTER niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die werd toen uit de lucht gehaald geloof ik...
Daarna ging ik naar Emule. Later Torrents, Laatste 7 jaar Newsgroups, en val met het huideig notice and takedown verhaal af en toe weer terug op torrents.
ja dat is iedere keer dat ze dingen verwijderen maar dan ga ik gewoon weer op zoek naar een ander, net zoals streamenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die werd toen uit de lucht gehaald geloof ik...
Daarna ging ik naar Emule. Later Torrents, Laatste 7 jaar Newsgroups, en val met het huideig notice and takedown verhaal af en toe weer terug op torrents.
Damn! je hebt gelijk! Dat was de eerste!quote:
?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Miek37 het volgende:
Inodder, de SC telde niet automatisch door, vraag het aan babu!
nicequote:
gaat wel een uur of 4 goedquote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Even een biertje in de vriezer gelegd. AUB help me te herinneren dat ik hem er weer uit moet halen.
bier uit vriezer halen, ok en hoe lang moet ie erin blijvenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Even een biertje in de vriezer gelegd. AUB help me te herinneren dat ik hem er weer uit moet halen.
20 min of zoquote:Op zondag 25 mei 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bier uit vriezer halen, ok en hoe lang moet ie erin blijven
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Miek37 het volgende:
Inodder, de SC telde niet automatisch door, vraag het aan babu!
Verklaar je nader?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat je het pijltje aan kan klikken alstie op de laatste posting (301) staat.
Kan eruit!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Babu please help me out!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat je het pijltje aan kan klikken alstie op de laatste posting (301) staat.
Nu nog Miley Cyrus, Lady Gaga, Kesha, Rihanna en Beyoncé en je hebt alle hellehoeren.quote:
Ik doe mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
alcoholisten allemaal![]()
ik neem nog wel een rokertje![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu nog Miley Cyrus, Lady Gaga, Kesha, Rihanna en Beyoncé en je hebt alle hellehoeren.![]()
Lekkerrrrrr!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef Inodder het volgende:
Ik ga ook maar snel bier pakken....
Zonder begrijp ik jullie nog minder als met
Ik weet niet wat jij voor vriezer hebt... en of je het bier eerst tot kookpunt verwarmt had of niet maar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |