Tuurlijk ben je de enige niet. Emil is heus niet mr perfect, maar hij is redelijk, intelligent en meestal integer. Zo'n beetje het tegenovergestelde dus van die zwakzinnige zuipschuit.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben volgens mij de enige, maar ik vond Vanessa ook hoogst irritant. Emil zei duidelijk dat ie zijn best ging doen voor de musical maar dat hij het wel lachwekkend vond dat Ron een musical deed.
Isasopperquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]isa is de enige die roddelt vandaag
![]()
isa
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n stel klerelijers bij elkaar gezien.
Ja Billy kwam ermee, had een bezoeker haar gemeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicoline wil weten wat er aan de hand is. Volgens Isa gaan er verhalen rond die best heftig zijn, maar ze wil er niets over zeggen. "Voor hem niet en voor haar niet." Heeft het simultaan trekken de mensen bereikt?
Iemand die zo vaak zegt 'Ik zit er niet mee' ... Geloof ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Marije zei net weer " ik zit er niet mee".. over al die verhalen.Pro Marije!
hoop voor jou niet dat hij echt ziek is.........quote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Ron probeert de aandacht van zijn gedrag af te leiden door zijn ziekte aan te dikken.
als je naar het huidige straatbeeld kijkt is Charlotte juist gewoon en gemiddeld met het lijf van een hollandse boerentrienquote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Isasopper![]()
Volgens mij is ze hier zo populair omdat ze zo 'gewoon en gemiddeld' is.. het lijf van een hollandse boerentrien, zogenaamd eerlijk en integer, maar roddelen dat ze kan...
volgens dennis hangt zijn gezicht en omdat ie zich niet goed voeltquote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet de dokter nu in een keer komen als hij hier al een paar dagen last van heeft, Kan Ron zelf niet bellen, waarom moet een aangeschoten Isa bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |