Ja, maar het is altijd tof om namen te zien waarvan je hun muziek tot dan alleen uit je pc-speakers hebt gehoord.quote:
Vette track. Klonk op Defqon ook erg leuk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ophidian & Hamunaptra - Beyond Dusk and Dawn [ afbeelding ]
Netjes deze jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:00 schreef VRIDZ het volgende:
Doet ie netjes!Soundcloud downloadlink staat in de omschrijving.
*Snapt nu ook eindelijk de titel van dit topic*
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:00 schreef VRIDZ het volgende:
Doet ie netjes!Soundcloud downloadlink staat in de omschrijving.
*Snapt nu ook eindelijk de titel van dit topic*
Niet zo dik als de vorige releases van ze, maar wel weer erg fijnquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Wie is/zijn deze vocalist(en)? Zijn ze hetzelfde?
2.42
1.51
Yes, plus hamunaptra. Alleen enorm balen dat deathmachine met igneon samen staat. Vind igneon de laatste tijd totaal niet interessant meer. En hopen dat meander een hoop laat horen van z'n albumquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef brombeer_ het volgende:
Zin in Ground Zero en dan vooral de setjes van Deathmachine en Meander
Staan ze samen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:21 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Yes, plus hamunaptra. Alleen enorm balen dat deathmachine met igneon samen staat. Vind igneon de laatste tijd totaal niet interessant meer. En hopen dat meander een hoop laat horen van z'n album
Die stem hoor je wel vaker bij MoH/AoD anthems (en trailers), geen idee wie het is. Kan natuurlijk gewoon een ingehuurde stem zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Wie is/zijn deze vocalist(en)? Zijn ze hetzelfde?
2.42
1.51
Komt me wel bekend voor, maar exacte artiest en tracknaam komt niet bij me op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:05 schreef Stark25 het volgende:
Beste Fokkers,
Ik ben opzoek naar een bepaald hardcore nummer.
Ik weet dat hier een speciale topic voor is op Fok maar ik werd doorverwezen naar deze topic omdat het een hardcore nummer is
Ik ben opzoek naar een liedje uit een dumpert filmpje. Het is een soort intro liedje.
Het begint om 0.27 en eindigt op 0.37
Hier is de link van het filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_tiefus_van_tim_(ep02).html
Ik heb al op dumpert zelf via comments gevraagd of iemand het nummer kende maar daar heb ik geen reactie op gekregen.
Ik hoop dat iemand het nummer herkend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |