abonnement Unibet Coolblue
pi_144217751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Zijn maar een paar fijne nummers van F Noize en Destructive Tendencies maar ze zetten wel lekkere setjes neer. Hardbouncer luister ik altijd op Toxic Sickness, draait niet verkeerd maar ken geen eigen nummers van hem. Partyraiser heeft goede en slechte nummers, maar draait meestal wel lekker.

Alleen Re-Style van het lijstje vind ik niks

404 - Not Found
pi_144254307
quote:
Die tweede is best lekker. Moet wel zeggen dat ik zo maar een nummer van hem uit mijn hoofd kan noemen en dat is Get It Crackin.

Eens even andere nummers van hem checken
HAR!!! HAR!!11!!!1
  zondag 7 september 2014 @ 11:34:57 #228
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144266691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:51 schreef Basxt het volgende:
Is er iemand hier al een keer naar de turbine halle geweest?
Schijnt daar met 140 db te klappen. ziek. :9

Mijn fav hardcore dj's op t moment:

Hardbouncer
Partyraiser
F.noize
Destructive Tencencies
Re-Style

Deze helden op een avond en ik ben om.. dat is gewoon een en al wauw :D
Al verschillende keren geweest. 140dB is echt overdreven, maar het geluid kan daar aardig hard ja. Moet wel zeggen dat kwaliteit van het geluid daar wel aardig achteruit is gegaan door de jaren, half verrot klinkend / niet goed afgestemd. Oordoppen zijn geen overbodige luxe in ieder geval.

Maar dat je moeite hebt met drinken etc.. nee hoor. 1 van de weinige keren dat ik zoiets ervaren heb, was Nightmare in Rotterdam in de Ahoy, weet niet meer precies welk jaar, 2006 ofzo, toen de DJ-booth in een grote ton ´nuclear waste´ stond. Stond me toch een dikke rij subs voor het podium! Ademhalen ging soms wat lastig, je voelde de druk gewoon op je longen, als je helemaal vooraan stond :D

Al moet ik zeggen dat ze in Duitsland iets minder nauw lijken te nemen met dB-levels. Eerste x Syndicate trilden de glazen op de bar ook nog, helemaal aan de andere kant van het podium in de main. Of op een Nature One, waar je paar bunkers had, waar je aansteker nog werd uitgeblazen door het geluid. Zo snel even wat (soortgelijke) voorbeeldjes opgezocht;


  zondag 7 september 2014 @ 11:38:46 #229
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144266751
Toevallig gisteren deze tegen gekomen op jijbuis. Moet zeggen dat ik het videomateriaal stuk leuker vind dan de muziek (al is dat ook niet zo heel erg slecht te noemen). Maar het beeldmateriaal zorgde ervoor dat ik verder bleef kijken/luisteren :D Vooral het spul voorbij de 40 minuten.. geniale geflipte beelden, tof!

  zondag 7 september 2014 @ 11:40:41 #230
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144266784
*

[ Bericht 100% gewijzigd door VRIDZ op 07-09-2014 11:40:53 ]
  zondag 7 september 2014 @ 13:42:49 #231
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_144269828
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:34 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Al verschillende keren geweest. 140dB is echt overdreven, maar het geluid kan daar aardig hard ja. Moet wel zeggen dat kwaliteit van het geluid daar wel aardig achteruit is gegaan door de jaren, half verrot klinkend / niet goed afgestemd. Oordoppen zijn geen overbodige luxe in ieder geval.

Maar dat je moeite hebt met drinken etc.. nee hoor. 1 van de weinige keren dat ik zoiets ervaren heb, was Nightmare in Rotterdam in de Ahoy, weet niet meer precies welk jaar, 2006 ofzo, toen de DJ-booth in een grote ton ´nuclear waste´ stond. Stond me toch een dikke rij subs voor het podium! Ademhalen ging soms wat lastig, je voelde de druk gewoon op je longen, als je helemaal vooraan stond :D

Al moet ik zeggen dat ze in Duitsland iets minder nauw lijken te nemen met dB-levels. Eerste x Syndicate trilden de glazen op de bar ook nog, helemaal aan de andere kant van het podium in de main. Of op een Nature One, waar je paar bunkers had, waar je aansteker nog werd uitgeblazen door het geluid. Zo snel even wat (soortgelijke) voorbeeldjes opgezocht;


Tering, bedankt voor je lange post! :D

Trekt me echt aan onderwerpen met harde bass om de een of andere manier :')

Is dat niet vet klote trouwens als je soms amper kan ademhalen?
En ga je ook echt lekkerder van een beste bass?

:D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_144270172
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:42 schreef Basxt het volgende:
En ga je ook echt lekkerder van een beste bass?
ja
404 - Not Found
pi_144270189
Genoeg feesten of zalen dit jaar gehad waar een topact stond in een zaal met matig geluid ;(
404 - Not Found
pi_144270402
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:55 schreef Zwappel het volgende:
Genoeg feesten of zalen dit jaar gehad waar een topact stond in een zaal met matig geluid ;(
Veel kutter dan dat wordt het niet

Ofja, misschien een irritante mc
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zondag 7 september 2014 @ 21:27:24 #235
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144289875
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:42 schreef Basxt het volgende:

[..]

Tering, bedankt voor je lange post! :D

Trekt me echt aan onderwerpen met harde bass om de een of andere manier :')

Is dat niet vet klote trouwens als je soms amper kan ademhalen?
En ga je ook echt lekkerder van een beste bass?

:D
Mijn vorige een lange post noemen :{

Heb het idee dat je nog niet zo oud bent / niet veel feesten hebt meegemaakt, gezien je enthousiasme wat betreft geluid. Niet dat ik er niet enthousiast van wordt, maar ik zal er niet echt snel meer op deze manier op reageren. En ik hoop dat je vroeg of laat een keer Funktion One geluid op volle kracht kan ervaren, dan wil je echt niets anders meer horen. Al heb ik ook nog niks anders gehoord dat het geluid tijdens Prodigy in de Wembley Arena kon evenaren, dat was zo godsgruwelijk hard en loeizuiver.. de tering :9~

En wat betreft dat ademhalen; valt ook wel reuze mee hoor, zo extreem was het ook weer niet. En je hoeft natuurlijk niet helemaal vooraan tegen de boxen aan te gaan staan, dat doe je jezelf aan.

Bass is niet altijd goed trouwens. Ook door de jaren heen enkele feesten gehad waar het laag veel te hard stond afgesteld, dat je bijna alleen maar gedreun hoorde, echt de bass dus, niet zozeer de kicks. En als dat dan meteen heel de melodietjes etc wegdrukt, is het meteen een stuk minder plezierig om aan te horen, vooral op een early feest, waar melodietjes toch aardig belangrijk zijn. Af en toe kon je een nummer herkennen aan de baslijn, maar niet echt aan de melodietjes ofzo, en dat lijkt me ook geen wenselijke zaak.
  zondag 7 september 2014 @ 21:28:18 #236
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144289937
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Veel kutter dan dat wordt het niet

Ofja, misschien een irritante mc
MCs mogen ze van mij per direct allemaal uitroeien. Heb zo goed als nooit een MC meegemaakt die dan ook maar iets heeft toegevoegd aan een feest, los van irritatie.
  zondag 7 september 2014 @ 23:09:06 #237
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_144296291
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:27 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Mijn vorige een lange post noemen :{

Heb het idee dat je nog niet zo oud bent / niet veel feesten hebt meegemaakt, gezien je enthousiasme wat betreft geluid. Niet dat ik er niet enthousiast van wordt, maar ik zal er niet echt snel meer op deze manier op reageren. En ik hoop dat je vroeg of laat een keer Funktion One geluid op volle kracht kan ervaren, dan wil je echt niets anders meer horen. Al heb ik ook nog niks anders gehoord dat het geluid tijdens Prodigy in de Wembley Arena kon evenaren, dat was zo godsgruwelijk hard en loeizuiver.. de tering :9~

En wat betreft dat ademhalen; valt ook wel reuze mee hoor, zo extreem was het ook weer niet. En je hoeft natuurlijk niet helemaal vooraan tegen de boxen aan te gaan staan, dat doe je jezelf aan.

Bass is niet altijd goed trouwens. Ook door de jaren heen enkele feesten gehad waar het laag veel te hard stond afgesteld, dat je bijna alleen maar gedreun hoorde, echt de bass dus, niet zozeer de kicks. En als dat dan meteen heel de melodietjes etc wegdrukt, is het meteen een stuk minder plezierig om aan te horen, vooral op een early feest, waar melodietjes toch aardig belangrijk zijn. Af en toe kon je een nummer herkennen aan de baslijn, maar niet echt aan de melodietjes ofzo, en dat lijkt me ook geen wenselijke zaak.
haha, ja ik was een beetje te enthousiast. Alles op het onderwerp van "achter de schermen" trekt mij heel erg aan, vandaar. Wat je verteld heb ik allemaal nog niet echt vaker gehoord dus :9~

Ben 17, maar heb wel ''redelijk'' wat meegemaakt. Hardste was voor mij in de lotto arena tijdens reverze. Met wat kan je die bass vergelijken qua hardheid met andere feesten?

Nog nooit de Funktion One gehoord, maar lijkt me inderdaad echt super! :9~

Gr!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 8 september 2014 @ 20:27:52 #238
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144326263
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 23:09 schreef Basxt het volgende:

[..]

haha, ja ik was een beetje te enthousiast. Alles op het onderwerp van "achter de schermen" trekt mij heel erg aan, vandaar. Wat je verteld heb ik allemaal nog niet echt vaker gehoord dus :9~

Ben 17, maar heb wel ''redelijk'' wat meegemaakt. Hardste was voor mij in de lotto arena tijdens reverze. Met wat kan je die bass vergelijken qua hardheid met andere feesten?

Nog nooit de Funktion One gehoord, maar lijkt me inderdaad echt super! :9~

Gr!

Dit zijn de schatjes waar je je oren / ogen voor open moet houden. Kenmerkend zijn de (witte) ´tongen´, al is de kans groter dat je ze allang hoort, voordat je ze ziet.

Hier zo snel even een filmpje van iemand, op Bangface Weekender paar jaar terug, waar ze dus (dubbele) lading Funktion One-geluid hadden staan. Ook props voor de mobiel btw, dat ie het geluid zo goed aan kan / weer kan geven. Ik doel dan ook vooral op de zuiverheid van het geluid en de ´volheid´ van de lage tonen, bijv vanaf 1:40. De speakers stonden aan de zijkanten van het podium (joh), dus toch al snel enkele meters van de filmer af.

  maandag 8 september 2014 @ 20:35:22 #239
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_144326643
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit zijn de schatjes waar je je oren / ogen voor open moet houden. Kenmerkend zijn de (witte) ´tongen´, al is de kans groter dat je ze allang hoort, voordat je ze ziet.

Hier zo snel even een filmpje van iemand, op Bangface Weekender paar jaar terug, waar ze dus (dubbele) lading Funktion One-geluid hadden staan. Ook props voor de mobiel btw, dat ie het geluid zo goed aan kan / weer kan geven. Ik doel dan ook vooral op de zuiverheid van het geluid en de ´volheid´ van de lage tonen, bijv vanaf 1:40. De speakers stonden aan de zijkanten van het podium (joh), dus toch al snel enkele meters van de filmer af.

Damn!
:D

Grote beesten. Maar wordt dit ook veel op HS/HC feesten gebruikt? Ik zie tegenwoordig dat er (vooral) grote feesten/festivallen de L'Acoustics worden gebruikt.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 8 september 2014 @ 20:41:01 #240
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144326936
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Basxt het volgende:

[..]

Damn!
:D

Grote beesten. Maar wordt dit ook veel op HS/HC feesten gebruikt? Ik zie tegenwoordig dat er (vooral) grote feesten/festivallen de L'Acoustics worden gebruikt.
Geen idee, naar mijn mening veel te weinig in ieder geval. Ik ben echt verliefd op dat geluid.
Heb ze op een paar feesten zien staan in NL door de jaren heen, maar ook maar mondjesmaat. Maar goed, het kost dan dacht ik ook aardig wat om deze jongens te huren voor een feest. Wat mij betreft zou het wettelijk verplicht moeten worden om altijd dit soort geluid te hebben :+
  maandag 8 september 2014 @ 20:41:48 #241
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_144326974
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Geen idee, naar mijn mening veel te weinig in ieder geval. Ik ben echt verliefd op dat geluid.
Heb ze op een paar feesten zien staan in NL door de jaren heen, maar ook maar mondjesmaat. Maar goed, het kost dan dacht ik ook aardig wat om deze jongens te huren voor een feest. Wat mij betreft zou het wettelijk verplicht moeten worden om altijd dit soort geluid te hebben :+
haha :P

Denk dat het misschien wat te maken heeft met de range en prijs ja.. Voor een grote zaal heb je aan 2 niet genoeg denk ik..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 8 september 2014 @ 20:42:25 #242
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_144327006
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Geen idee, naar mijn mening veel te weinig in ieder geval. Ik ben echt verliefd op dat geluid.
Heb ze op een paar feesten zien staan in NL door de jaren heen, maar ook maar mondjesmaat. Maar goed, het kost dan dacht ik ook aardig wat om deze jongens te huren voor een feest. Wat mij betreft zou het wettelijk verplicht moeten worden om altijd dit soort geluid te hebben :+
En had je trouwens ooit die in de lotto arena meegemaakt dat geluid?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 8 september 2014 @ 20:46:00 #243
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144327173
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef Basxt het volgende:

[..]

haha :P

Denk dat het misschien wat te maken heeft met de range en prijs ja.. Voor een grote zaal heb je aan 2 niet genoeg denk ik..
Vergis je niet; er komt aardig wat herrie uit een paar van zulke speakers + klankkasten! Voor zover ik weet zit er maar 1 dealer in NL, en daar kun je ze alleen huren, volgens mij kan je ze niet eens ´kopen´.. Al was er dacht ik wel een soundsystem die Funktion One had.. geen idee hoe die er aan zijn gekomen..

Lotto Arena ben ik nog nooit geweest. Of is dat die locatie in België, in Hasselt ofzo? Naast Plopsaland? Dan ben ik er wel eens geweest, maar dat was met een 90's party paar jaar terug, stond het geluid sowieso niet erg hard (was ook maar een pauperfeest, al is het toch leuk om 2 Unlimited eens gezien te hebben :) )
  maandag 8 september 2014 @ 20:55:51 #244
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_144327698
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:46 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Vergis je niet; er komt aardig wat herrie uit een paar van zulke speakers + klankkasten! Voor zover ik weet zit er maar 1 dealer in NL, en daar kun je ze alleen huren, volgens mij kan je ze niet eens ´kopen´.. Al was er dacht ik wel een soundsystem die Funktion One had.. geen idee hoe die er aan zijn gekomen..

Lotto Arena ben ik nog nooit geweest. Of is dat die locatie in België, in Hasselt ofzo? Naast Plopsaland? Dan ben ik er wel eens geweest, maar dat was met een 90's party paar jaar terug, stond het geluid sowieso niet erg hard (was ook maar een pauperfeest, al is het toch leuk om 2 Unlimited eens gezien te hebben :) )
ah sick!

Nee dat is in Antwerpen naast het sportpaleis (reverze feest) ëcht dat feest raad ik je aan :D Ziek geluid! En ook hardcore in de lotto dus.


In het plafond en dan nog 2 zieke arrays vooraan! :7 gaat echt smerig vies hard daar.

(deze laat het goed zien hoe hard het gaat!)

SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:25:59 #245
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_144345590
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:46 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Vergis je niet; er komt aardig wat herrie uit een paar van zulke speakers + klankkasten! Voor zover ik weet zit er maar 1 dealer in NL, en daar kun je ze alleen huren, volgens mij kan je ze niet eens ´kopen´.. Al was er dacht ik wel een soundsystem die Funktion One had.. geen idee hoe die er aan zijn gekomen..

Lotto Arena ben ik nog nooit geweest. Of is dat die locatie in België, in Hasselt ofzo? Naast Plopsaland? Dan ben ik er wel eens geweest, maar dat was met een 90's party paar jaar terug, stond het geluid sowieso niet erg hard (was ook maar een pauperfeest, al is het toch leuk om 2 Unlimited eens gezien te hebben :) )
welk system

Mijnheer de F1 ophemelaar.
Kaleidoscopiklimax
pi_144357637
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:28 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

MCs mogen ze van mij per direct allemaal uitroeien. Heb zo goed als nooit een MC meegemaakt die dan ook maar iets heeft toegevoegd aan een feest, los van irritatie.
Hmm kan alleen Da Syndrome bedenken, geen hardcore maar alsnog
HAR!!! HAR!!11!!!1
  woensdag 10 september 2014 @ 20:46:03 #247
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144400506
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:55 schreef Basxt het volgende:

[..]

ah sick!

Nee dat is in Antwerpen naast het sportpaleis (reverze feest) ëcht dat feest raad ik je aan :D Ziek geluid! En ook hardcore in de lotto dus.


In het plafond en dan nog 2 zieke arrays vooraan! :7 gaat echt smerig vies hard daar.

(deze laat het goed zien hoe hard het gaat!)

Al is het geluid nog zo goed, als de muziek niet mijn smaak is, heb ik er niks te zoeken. Al hebben ze tig F1-speakers staan op een piratenfeest, dan kop ik nog liever een trein. Klinkt vast nog beter ook dan die insta-oorkanker.

quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

welk system

Mijnheer de F1 ophemelaar.
Weet ik dus niet. Was op 10 jaar ZMK in Heesbeen, paar jaar terug, daar waren stuk of 10 systems in totaal. Sommige gekoppeld, andere verspreid over de locatie. Was toen sowieso nog amper bekend met de namen van de systems (niet dat dat nu veel anders is).

En wou jij zeggen dat je F1 niet dik vind dan? Heiligschennis! :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:15 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Hmm kan alleen Da Syndrome bedenken, geen hardcore maar alsnog
Is dat die neger die op PRSPCT staat, of verwar ik m nu met iemand anders? Zo ja; die moet al helemaal zn muil houden, die blijft maar praten :X Een goede MC weet wanneer ie kan / mag praten, en dat is dus niet de fokking hele tijd :\

Enige die mijn respect had als MC, was Drokz, maar die doet dat helaas niet meer.
pi_144400836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:46 schreef VRIDZ het volgende:

Weet ik dus niet. Was op 10 jaar ZMK in Heesbeen, paar jaar terug, daar waren stuk of 10 systems in totaal. Sommige gekoppeld, andere verspreid over de locatie. Was toen sowieso nog amper bekend met de namen van de systems (niet dat dat nu veel anders is).
Ik heb ze wel eens op een feest van Xinix zien staan. Volgens mij werkte één van die gasten van dat system bij het verhuurbedrijf van f1. Dat is wel al 100 jaar geleden dus ik kan het mis hebben,.

En die MC PRSPCT is Dart en die heeft inderdaad menig setje verpest, Eye D & Hidden onder andere.
Hello, my name is Oliver
  woensdag 10 september 2014 @ 21:30:41 #249
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144402745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Ik heb ze wel eens op een feest van Xinix zien staan. Volgens mij werkte één van die gasten van dat system bij het verhuurbedrijf van f1. Dat is wel al 100 jaar geleden dus ik kan het mis hebben,.

En die MC PRSPCT is Dart en die heeft inderdaad menig setje verpest, Eye D & Hidden onder andere.
Dart was t ja, de tering :X

Ik denk dat ik trouwens ook maar DJ ga worden;
http://www.dancingastrona(...)ind-decks-model-djs/
  woensdag 10 september 2014 @ 22:14:25 #250
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144405070
Dat ik deze hier nog niet gepost had trouwens :o aardig geyl setje :D Leuke herinnering aan tof feestje :)

https://soundcloud.com/ha(...)s-hardshock-festival
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')