En toen zei het apparaatje bliep en was het goed?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
BijnaMaar wacht er is meer, ik laat dus m'n rijbewijs zien maar nee dat ding moest per se door een of ander scan ding. Ik zeg ''Kijk naar de data op dat rijbewijs'' maar nee er moest en zou gescand worden. Tuurlijk pakt dat ding het niet en moest er twintig keer geswiped worden
Ik zag haar wanhoop groeien per swipe
Kassameisje/opsporingsambtenaar/hulpofficier van justitiequote:Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
LOLOL want dat kassameisje mag natuurlijk een ID vorderen![]()
![]()
Eigenlijk is het gewoon een soort medisch fenomeenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kassameisje/opsporingsambtenaar/hulpofficier van justitie
#kassameisjeleef
Jouw anus is morgenochtend een medisch fenomeen als je zo doorgaatquote:Op maandag 26 mei 2014 18:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een soort medisch fenomeen
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heeey, ouwe fytoplanktonmasturbator
Tsja, wat zal ik hier nu eens op zeggenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij om jou weer te zien
Ja, dan niet hequote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, wat zal ik hier nu eens op zeggen
Kapsalon natuurlijk. Net als gisteren en eergisteren.quote:
Huh?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef Kostertjuh het volgende:
Jitzze ouwe partypooper, wat heb je nu weer gecensureerd?
Die drank krijg je iig niet meequote:Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
LOLOL want dat kassameisje mag natuurlijk een ID vorderen![]()
![]()
Vals iD doet wonderenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij krijgt het sowieso niet mee dus wat kom je nou poepen wahed
Ja he, kreeg laatst een mooi verhaaltje van onze SM dat die altijd van vechten met mocro's hield na het stappenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Goed bezig, militair in spé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |