Pfffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, ik was er ook al om half vier uit
ikke uhhh 2 uur laterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, ik was er ook al om half vier uit
Het eruit gaan heb ik geen problemen mee. Maar als ik dan pauze moet maken ga ik wel ff liggenquote:
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het eruit gaan heb ik geen problemen mee. Maar als ik dan pauze moet maken ga ik wel ff liggen
ik wel... had me vanmorgen ook bijna verslapen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het eruit gaan heb ik geen problemen mee. Maar als ik dan pauze moet maken ga ik wel ff liggen
Mijn wekker zou om 6 uur gaan.. ik was om half 11 wakker.quote:
Ja. Les gemist die ik nodig hadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's altijd minder. Kut wakker worden.
Ik wil je best even bijscholen hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Les gemist die ik nodig had
Kansloos is dat. Gelukkig doen ze er hier niet moeilijk over. Kan haast niet wachten totdat ik ProGear heb en dat ik 150W weg kan dampen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga dampen. Buiten, omdat het binnen niet mag. Faalhazen.
Office Spacequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kreeg een schouderklopje van Swayze omdat ik al om 08:15 op het werk was.![]()
[ afbeelding ]
"hoe werk je je het snelst omhoog. les 3"quote:
Je plaatje doet het niet. Heb je al wat besteld dan? Aerotank met een mega zaklamp?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Kansloos is dat. Gelukkig doen ze er hier niet moeilijk over. Kan haast niet wachten totdat ik ProGear heb en dat ik 150W weg kan dampen.
oeps... das best wat.. dan had je t ook nodig!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn wekker zou om 6 uur gaan.. ik was om half 11 wakker.
Het was een in mist gehulde stad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
"hoe werk je je het snelst omhoog. les 3"
[..]
Je plaatje doet het niet. Heb je al wat besteld dan? Aerotank met een mega zaklamp?
Doe geen moeite. Hij is ten eerste maar 2 dagen per week open en gooit binnenkort zijn winkel weer dicht en hij heeft alleen maar die 2 goedkope modellen staan. Via esigaretonline nog wel in een winkeltje in hengelo geweest. DIe hebben wat meer modellen in een vitrine staan, maar is ook een rare winkel. Wordt toch online bestellen, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal v/d week eens langs Prodentglimlachhommo gaan om te kijken wat ie heeft staan.
Oh. Matig. Zaak liep niet lekker dus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Hij is ten eerste maar 2 dagen per week open en gooit binnenkort zijn winkel weer dicht en hij heeft alleen maar die 2 goedkope modellen staan. Via esigaretonline nog wel in een winkeltje in hengelo geweest. DIe hebben wat meer modellen in een vitrine staan, maar is ook een rare winkel. Wordt toch online bestellen, dat soort dingen.
Ik ken hem. Beetje een spooky vent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Kreator het volgende:
Deze gast bedoelde ik. 11 minuten praten over de aerotank..
Daarom handelt hij via die winkel in de binnenstad, als je het spul komt ophalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh. Matig. Zaak liep niet lekker dus?
Die zaak in Hengelo heb ik bekeken, maar die hebben niet heel veel ProGear op de website.Ook zit die gast ergens in een louche duister flatje, volgens Google Earth.
[ afbeelding ]
"Kom binnen meneer!"
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
"hoe werk je je het snelst omhoog. les 3"
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oeps... das best wat.. dan had je t ook nodig!!
Aha. Dat was me niet helemaal helder. Ik vond het al vreemd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom handelt hij via die winkel in de binnenstad, als je het spul komt ophalen.
Het breakevenpunt voor maximaal genot ligt op 23 centimeter. En laat Krea nou net 23 centimeter zijn...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Eerder, hoe bereken je het breakevenpunt, en hoe bereik je maximale winst
[..]
Ja, blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |