ja dat gevoel had ik ook deze week, super raar gevoelquote:Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel een week van uitersten... Een ToF'er overledenen U_S is papa geworden
Gefeliciteerd man!
Goed nieuws manquote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef Under_Score het volgende:
Dankjeweleen naamtopic nog wel
Kleine meid en moeders doen het erg goed, maar blijven nog even ter observatie in het mst
Fotoooo'squote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef Under_Score het volgende:
Dankjeweleen naamtopic nog wel
Kleine meid en moeders doen het erg goed, maar blijven nog even ter observatie in het mst
Er wordt niet echt enthousiast op gereageerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Guys, welke datum gaan we prikken voor de meet? Want de meet laten we gewoon doorgaan
Of moeten we even een nieuwe meetingmanager doen voor juni?![]()
Dat ligt een beetje aan je wijdte en mijn gemoedstoestand.quote:
Vrijdag kan ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er wordt niet echt enthousiast op gereageerd.
Jij, ik, Krea, een potje vaseline en een paar dopjes ghb dan maar a.s. vrijdag?
3 en een halve seconde als je niet tegen mijn bezwete, heen-en-weer gaande torso aan hoeft te kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Kreator het volgende:
3 en een halve minuut moet toch wel te doen zijn.
Volgens de Meeting Manager wel!quote:
Vroeger noemden we zo iemand gewoon lui.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat gaat ook weer lekker waardeloosHet idee was om 9u uit bed te komen, daarna even met de taxi op en neer naar Hengelo om weer wat bij het ziekenhuis in te leveren (een actiwatch die mijn slaapgedoe bijhoudt, moest vóór 11u terug zijn) en vanmiddag naar het gemeentehuis gaan.
Ik lag tot 8u wakker, voelde me enorm slap en heb maar gewoon afgebeld, met de belofte dat ik dat ding alsnog zsm inlever, maar dat gaat vandaag niet lukken, ben net wakkerGemeentehuis moet ook maar tot morgen wachten, blegh.
It's not gay unless balls are touchingquote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
3 en een halve seconde als je niet tegen mijn bezwete, heen-en-weer gaande torso aan hoeft te kijken.![]()
Ja, lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens de Meeting Manager wel!![]()
Maar ééntje voor juni opzetten dan maar?
Het wordt hier boven Borne ook best donkerquote:
Staat nu in de OPquote:
Dankjequote:Op maandag 26 mei 2014 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fotoooo'sEn hoe heet ze?
Geniet ervan!
Aaahhhhquote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
we hebben haar lynn genoemd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|