quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, vergeten wurst uit de diepvries te halen en heb nu geen puf meer om naar de winkel te gaan. Dan toch maar "glutenvrije met kip gevulde chinese tomatensoep" (jaja) met krulspul erin. Ook goed.
#struggles #deleef
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, heb van Woonbeheer dus het nummer van de vorige bewoner gekregen om te onderhandelen over de prijs van de over te nemen dingen en dat was zo gepiept. En flink goedkoper dan ik dacht
Wurst uit den diepvries, in den magnetron en voila 10min later ontdooit en je kan m in de plan gooien jij vetklepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, vergeten wurst uit de diepvries te halen en heb nu geen puf meer om naar de winkel te gaan. Dan toch maar "glutenvrije met kip gevulde chinese tomatensoep" (jaja) met krulspul erin. Ook goed.
#struggles #deleef
dat kan... maar soep kan ook hihihi... hoe laat was je klaar vandaag na de o zo vroege start?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wurst uit den diepvries, in den magnetron en voila 10min later ontdooit en je kan m in de plan gooien jij vetklep
Was om 17u klaar, mooie werkdag erop zitten en morgen weer vrijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat kan... maar soep kan ook hihihi... hoe laat was je klaar vandaag na de o zo vroege start?
ohhhhh terugweg kom k ff langsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was om 17u klaar, mooie werkdag erop zitten en morgen weer vrij
Maar zo eerst flink lasagne eten![]()
Je komt maar langsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhhh terugweg kom k ff langslasagnaaaaaa
whutt uhh ja maar uhhh daar had k niet op gerekend dat jij ja zou zeggen....quote:
LANGSkomen, aankomen hoeft nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whutt uhh ja maar uhhh daar had k niet op gerekend dat jij ja zou zeggen....
hoeft niet maar mag wel... whaha van D had k gelijk een ja verwacht maar niet van jou.... maar nu nog in twijfel ook hihiquote:
Ik hou m'n bek... ik hou m'n bek...quote:
Vanavond toch niet thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoeft niet maar mag wel... whaha van D had k gelijk een ja verwacht maar niet van jou.... maar nu nog in twijfel ook hihi
hoeft niet hoor... ben bas gewend zo onderhand dus kan wel wat hebben..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hou m'n bek... ik hou m'n bek...
Zei niet voor niets LANGSkomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]had t kenne weten..
lulletje rozenwater
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hou m'n bek... ik hou m'n bek...
weet ik schatje rustig maar hihi weet wel dat je stiekem heel lief bentquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet ik schatje rustig maar hihi weet wel dat je stiekem heel lief bent
wel goed te pas. Bezig met van alles en nog watquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoofdpijn verder wel goed.. en ja al aan t werkhoe is t met jou?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel goed te pas. Bezig met van alles en nog wat
Misschien heeft het ook wel een beetje met je jonge leeftijd te maken. Met alle respect. Met de leeftijd komt ook het besef dat je niet al je doelen kan halen en het leven niet altijd gaat zoals je het graag zou willen. Je hebt nog een heel leven voor je joh. Met de pakken neerzitten, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Think (about the) positive!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad teveel van mijzelf. Daar had ik het vannacht ook al over met een collega. Ik stel teveel doelen voor mezelf, waardoor ik in vrijwel al die doelen faal, mezelf ga haten omdat ik faal en opnieuw doelen ga stellen en zo is de vicieuze cirkel weer rond.
Nou!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als iemand er anders op reageert, dan is het ook niet echt een vriend(in).. Er is niets mis met kappen met mensen die niets toevoegen aan je leven, of zelfs negatief zijn.
Ik heb liever 2 goede vrienden en een 100% Tukker, dan 10 matige vrienden.
Ik als atheïst vind dat juist héérlijk. Niet alles hoeft per se een doel te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
denken dat er niks meer is na het dood gaan lijkt mij zeer depressief makend.
omdat je dan al gauw het idee krijgt waar je überhaupt voor leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |