quote:als je daar nu al moeilijk over doet moet je het niet doen. Je hebt er de pijn voor over of niet...daarnaast, pijn is bij iedereen ander,s dus daar kan weinig over gezegt worden denk ik
Op donderdag 17 oktober 2002 11:08 schreef 2017 het volgende:
Qua pijn dan , de rest weet ik
quote:ga dat dan eens doen...
Op donderdag 17 oktober 2002 11:27 schreef 2017 het volgende:
KJijk zoveel pijn zal het niet zijn, maar ik ken niemand die er een heeft dus kan niet echt aan info komen en ben nog niet in een shop geweest of zo.
*** foto veranderd naar link ***
Onderstaande link bevat een foto van een frenumpiercing. Een frenumpiercing wordt gezet in de huid aan de ondekant van de penis -daar waar eikel en voorhuid samenkomen- wat je dus ook ziet op de foto.
http://www.bigdaddytattoo.com/graphics/simon/frenum.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-10-2002 19:49]
quote:[sick mode]stom!!![/sick mode]
Op donderdag 17 oktober 2002 11:32 schreef maarteniscrazy het volgende:
noem me maar stom, maar kan iemand me uitleggen wat een frenum piercing is?
** sorry pagan, link mag niet **
P.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-10-2002 19:45]
quote:AAAAAAAAAAAUW!!!!!!
Op donderdag 17 oktober 2002 11:34 schreef ivetje het volgende:
weet niet of het mag, anders maar weghalen
dit is een frenum-piercing
[afbeelding]
ga me niet zeggen dat je zoiets voor de lol erin schiet
en bij vrouwen een piercing door de schaamlippen of clithood is weer wel goed
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-10-2002 19:51]
quote:Piercing aan de onderzijde van de schacht, door het zachte weefsel. Meerdere piercings wordt een frenum ladder genoemd.
Op donderdag 17 oktober 2002 11:32 schreef maarteniscrazy het volgende:
noem me maar stom, maar kan iemand me uitleggen wat een frenum piercing is?
Eigenlijk kwam het een beetje op hetzelfde neer als bij mijn klithoodpiercing, een felle korte pijn, die al over is voordat je er erg in hebt.
Het doorsteken doet pijn, echt alleen op dat moment(en dat is echt in een tel gebeurt), dan moet de piercing zelf er nog doorheen, dat voelt ook even onprettig, maar meer omdat je je schrap zet.
Die pijn is een stuk minder dan het doorsteken, alleen even bij het overgangetje tussen de naald en de piercing(dat is toch een bobbeltje).
De plek van de piercing blijft erna iets gevoelig, maar niet pijnlijk, kan zelf een zeer erotisch gevoel zijn.
Het ergste waar je mee te maken hebt is je eigen angst, dat is vele malen erger dan de pijn die je voelt.
quote:Body-flair in Rotterdam
Op donderdag 17 oktober 2002 16:02 schreef 2017 het volgende:
Heeft iemand een goede tip van Piercingshop in Rotterdam of Den Haag?
Dit komt namelijk door de zachtheid en flexibilteit van de huid. MAAR zoals altijd: pijn is bij iedereen anders. Je hebt geen maatstaven voor pijn...
Ik had bijvoorbeeld wel pijn bij het plaatsen van mijn tepelpiercing, maar niet erg als mijn vriendin.....
De enige manier om erachter te komen in laten zetten!!!
Door de klit heen neemt veel risiko's met zich mee, er bestaat een hele flinke kans dat er iets beschadigd waardoor je gevoel daar wegraakt.
En dat is nu juist niet de bedoeling
De piercings in de geslachtsdelen vergroten het genot, dat is waarom ze gezet worden en natuurlijk omdat mensen het zelf mooi vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |