dan heeft een docu mij verkeerde info verschaftquote:Op zondag 25 mei 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee kan ook zonder cookies, cookie van me
Dat is bij elke nederlandse club toch zo? Ajax sloeg ook mis met aankopen als Sulejmani en Janssen,maar daarintegen brachten Eriksen en Suarez behoorlijk wat centen in het laadje(afgezien van de productieviteit die ze in de wedstrijden die ze speelden wisten te brengen).quote:Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
De spelers die ze zelf kopen zijn echt geen dure spelers qua transfersom.. meeste transfervrij, paar goedkope miskopen.. een een pareltje als Bony.. die toen ook maar 4 miljoen kostte
Xanthaangom in een citroenzuur, dan krijg je instante binding. niet ongezond als je het niet elke dag eet. Deze dan net wat anders. moluculair koken ftwquote:
het ziet er super vet uitquote:Op zondag 25 mei 2014 16:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Xanthaangom in een citroenzuur, dan krijg je instante binding. niet ongezond als je het niet elke dag eet. Deze dan net wat anders. moluculair koken ftw
deze dan![]()
Kleurstoffen en smaakstoffen zijn de slechte dingetjes die erin zitten .quote:Op zondag 25 mei 2014 16:14 schreef isax het volgende:
[..]
het ziet er super vet uit
ik zal het alleen denk ik niet snel doen met mijn allergien
Tot nu toe vind ik het wel meevallen, maar dat verhaal dat ze geen kampioen mochten worden..quote:Op zondag 25 mei 2014 16:11 schreef Baconbus het volgende:
Normaal kan Chelsea die buiten-EU spelers en andere jonge talenten allemaal niet halen. Of omdat de regels het niet toestaan, of omdat de opleiding al vol zit, of omdat zo'n jong talent ook wil spelen. De oplossing is Vitesse. Dan hebben ze meer kans om hem aan de selectie toe te voegen dan wanneer hij bij een club speelt die ze niet bezitten, en de spelers is ook happy want kan bij Vitesse zijn kunsten vertonen. En als hij het goed doet, haalt Chelsea 'm voor de prijs die zij correct achten, en Vitesse kan de tering krijgen. Vooral de fans.
Ja logisch toch, geen twee clubs van dezelfde eigenaar in een Europese competitie. Lekker voor ze.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het wel meevallen, maar dat verhaal dat ze geen kampioen mochten worden..
Kleurstoffen en smaakstoffen hoeven in principe niet slecht te zijn toch, bietensap is ook een kleurstofquote:
Ja maar officieel is het niet dezelfde eigenaar, want dat mag ook al niet van de KNVB. Beetje dubieus dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja logisch toch, geen twee clubs van dezelfde eigenaar in een Europese competitie. Lekker voor ze.
![]()
![]()
helaas zitten er in enkele versies dat Japanse snoep van de koedkope kleurstoffen. en die veroorzaken nogal eens rare reacties in het lichaam bij somige mensen. ( onderhuidse jeuk)quote:Op zondag 25 mei 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kleurstoffen en smaakstoffen hoeven in principe niet slecht te zijn toch, bietensap is ook een kleurstof
Officieel. Wat verwacht je van Russische Oligarchen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar officieel is het niet dezelfde eigenaar, want dat mag ook al niet van de KNVB. Beetje dubieus dus.
Ja die felgekleurde zoetigheid lijkt me ook niet helemaal kosjer, onderhuidse jeukquote:Op zondag 25 mei 2014 16:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
helaas zitten er in enkele versies dat Japanse snoep van de koedkope kleurstoffen. en die veroorzaken nogal eens rare reacties in het lichaam bij somige mensen. ( onderhuidse jeuk)
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja die felgekleurde zoetigheid lijkt me ook niet helemaal kosjer, onderhuidse jeuk
Ja maar als de KNVB en UEFA het op papier niet weten, waar zijn ze bang voor dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Officieel. Wat verwacht je van Russische Oligarchen.
Omdat ondanks dat het misschien niet illegaal is, het vrij duidelijk is wat er aan de hand is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar als de KNVB en UEFA het op papier niet weten, waar zijn ze bang voor dan?
Nee ik geloof wel dat het in de achterkamertjes zo gaat, maar dat het niet feitelijk te bewijzen is anders zullen er wel sancties komen toch.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat ondanks dat het misschien niet illegaal is, het vrij duidelijk is wat er aan de hand is.
Of je dacht dat het toeval was dat de eigenaren van Vitesse en Chelsea constant naast elkaar zitten.
Als je denkt dat hier niets aan de hand is dan geloof je echt in sprookjes. Russische sprookjes.
Klopt, daarom hebben ze ook eerst Jordania gebruikt. Toen ze wisten dat niemand ze meer iets kon maken, kwam de echte baas tevoorschijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee ik geloof wel dat het in de achterkamertjes zo gaat, maar dat het niet feitelijk te bewijzen is anders zullen er wel sancties komen toch.
Achja alle roddels en achterklap maakt het juist wel leukquote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt, daarom hebben ze ook eerst Jordania gebruikt. Toen ze wisten dat niemand ze meer iets kon maken, kwam de echte baas tevoorschijn.
Ik vond die Schouten-dude echt hilarisch. Vitesse gaat voor het kampioenschap.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Achja alle roddels en achterklap maakt het juist wel leuk
bijna geluktquote:Op zondag 25 mei 2014 16:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond die Schouten-dude echt hilarisch. Vitesse gaat voor het kampioenschap.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |