Call me Lucifer. A hell of a guy.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En het grappige is dat hij enkel zo blij was omdat hij een belachelijk bedrag had gekregen voor Vitesse.![]()
![]()
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:43 schreef Joezi het volgende:
Liesje we miss you lots!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
lol Telfort volgens mij.. hadden we eerst in dit huis ook, gelijk even verandering in gebrachtquote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.
Een modje zonder internet echt utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.
aaah jij mist liesje ook wel, ze zorgt toch altijd voor wat warmte en genegenheidquote:Op zondag 25 mei 2014 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een modje zonder internet echt utopia![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk mis ik Liesjequote:Op zondag 25 mei 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah jij mist liesje ook wel, ze zorgt toch altijd voor wat warmte en genegenheid
Een mod zonder internet is als een woestijn zonder zandquote:Op zondag 25 mei 2014 16:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar een mod zonder internet is zo utopia
quote:
Choco is inmiddels uit bed gekropen en weer redelijk levendquote:
lol hele dag op bed gelegen?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Choco is inmiddels uit bed gekropen en weer redelijk levend![]()
moet nu helaas gaan koken dus ben er nog niet helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik gewild maar is het niet gewordenquote:
Ruzie waarover?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
heb ook maar een beetje huishouden enz. gedaan
en scheidsrechter gespeeld
dochter en schoonzoon hebben de laatste tijd elke dag mot, hormonen ofzo geloof ikquote:
Maak voor mij ook wat please, liefde gaat door de maagquote:Op zondag 25 mei 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
ben af en toe net emil hier![]()
nou ik ga ff voer voor ze maken
klopt ja, nou als ik wat overhoud stuur ik het wel op in een envelop en dan schrijf ik erop voor joezi in arnhem, moet goed komen dan tochquote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maak voor mij ook wat please, liefde gaat door de maag
Eauk lekkerdt. Vorig jaar nog "gegeten"quote:
Isaxquote:
Ben jij er zo eenquote:
wat eten we vandaag?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax![]()
![]()
![]()
shit jongens ik moet gaan koken![]()
gister heel de dag hier gezeten met Brain en PaRo en vanacht ook zo rustig en nu gaan jullie los
zonder mij![]()
![]()
hihi geintje, ben ff koken nu![]()
ik reageer later wel
viel mee hier, wel de laatste zon tot de herfstquote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb ik een mooie zonnige dag gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |