quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft zich laten besnijden omdat ie voor Ajax is
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
2 eidooiers 1 eetlepel azijn, 1 eetlepel mosterd, 1 theelepel zout 3 deciliter olie en dan de staafmixer op los laten( dat gevogel met druppeltjes toevoegen is niet van toepassing). klaar in 5 minuten, en alle ingredienten de zelfde temperatuur.
naar smaak kan er een beetje suiker door of wat peper
Mevrouw kan een blowtje waarderen dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow ja, hoe moet dat ook weer, met mosterd toch, ooit in een grijs verleden ook wel eens gedaan midden in de nacht want knetterstoned dus we wilden patat maar de mayonaise was op.
Het is ook niet zo zinnig, Ajax op zich is van origine helemaal geen echte Jodenclub ofzo. Maar als je met die naam min of meer "om je oren wordt geslagen" dan kun je eigenlijk 2 dingen doen en dat is je ertegen verzetten of de naam adopteren en er een soort handelsmerk van maken. Inderdaad net als Boeren bij PSV hetgeen natuurlijk ook geen boeren zijn.quote:
Maar PSVers zij wel lampjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is ook niet zo zinnig, Ajax op zich is van origine helemaal geen echte Jodenclub ofzo. Maar als je met die naam min of meer "om je oren wordt geslagen" dan kun je eigenlijk 2 dingen doen en dat is je ertegen verzetten of de naam adopteren en er een soort handelsmerk van maken. Inderdaad net als Boeren bij PSV hetgeen natuurlijk ook geen boeren zijn.
Ik had een keer een appelmoes incident met een blik dat 1 dag over datum was, na een 20 jaar houdbaarheid. Een collega die begon te schelden "Ja dat kan toch niet het is over datum dus het is verrot"quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Over het algemeen koop ik niet zoveel versproducten in, dat ze de kans krijgen om over die houdbaarheidsdatum heen kunnen gaan.
Dan met citroensap ipv azijn, extra kan altijd. als je het zo bewaartt is ie erg dik, voor gebruik een beetje in een bakje met wat water dunner maken, als het nodig is .quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Tis eik zo gebeurd he en wel zo lekker, ik hou erg van een beetje zurige mayo, die Zaanse, kan je dan gewoon een beetje citroen toevoegen of gaat het dan schiften?
Heb al jaren niet meer geblowd vanwege de vreetkicks maar vroegah, jah hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mevrouw kan een blowtje waarderen dus.
Klopt. Zo zie ik het ook. Het is nou eenmaal zo, heeft geen zin om er 'butthurt' over te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is ook niet zo zinnig, Ajax op zich is van origine helemaal geen echte Jodenclub ofzo. Maar als je met die naam min of meer "om je oren wordt geslagen" dan kun je eigenlijk 2 dingen doen en dat is je ertegen verzetten of de naam adopteren en er een soort handelsmerk van maken. Inderdaad net als Boeren bij PSV hetgeen natuurlijk ook geen boeren zijn.
lol de homo's van Vitesse, dat gaat geen geuzennaam worden denk ikquote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe lang kan je het dan bewaren?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
Dan met citroensap ipv azijn, extra kan altijd. als je het zo bewaartt is ie erg dik, voor gebruik een beetje in een bakje met wat water dunner maken, als het nodig is .
Wat heeft dat met mijn reactie te maken?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
Dan met citroensap ipv azijn, extra kan altijd. als je het zo bewaartt is ie erg dik, voor gebruik een beetje in een bakje met wat water dunner maken, als het nodig is .
Vitesse is niets meer dan een dependance.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de homo's van Vitesse, dat gaat geen geuzennaam worden denk ik
juist beter toch, giechelwietquote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer geblowd vanwege de vreetkicks maar vroegah, jah hoor.![]()
Ow en in Thailand doen we het altijd maar dat stelt niks voor, niet te vergelijken met onze wiet.
...ik weet niets zinnigs hier op te zeggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft zich laten besnijden omdat ie voor Ajax is
Ik had de verkeerde quote erin staanquote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn reactie te maken?
Zo lang, joh dat wist ik niet, ga ik het ook weer eens zelf maken, dank voor de tips!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo lang je wilt, ik bewaar het max 2 maand (houdbaarheid van het ei houd ik altijd aan)
Veel leuker!quote:
Maakt het uit, Vitesse bestaat over 2 jaar niet meer als betaald voetbal organisatie, hooguit als een of andere amateurclub uit het achterland. Ja sorry, maar dat is mijn inschattingquote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de homo's van Vitesse, dat gaat geen geuzennaam worden denk ik
alles waar een overvloed aan suiker, vet of conservermingsmiddelen inzitten kun je makkelijk nog twee maanden na houdbaarheidsdatum eten, maar zodra je er dan wel 2 weken ziek van bent is het niet het probleem van de fabrikant van het product, vandaar die houdbaarheidsdatum.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo lang je wilt, ik bewaar het max 2 maand
Hoe prachtig was het toen die supporters van Vitesse beweerden dat Jordania wel serieus was met Vitesse, omdat ze zo'n splinternieuw trainingscomplex gingen bouwen. Niet wetend dat dat de nieuwe dependance voor de jeugd van Chelsea wordt.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt het uit, Vitesse bestaat over 2 jaar niet meer als betaald voetbal organisatie, hooguit als een of andere amateurclub uit het achterland. Ja sorry, maar dat is mijn inschatting
kakkerlakken.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef isax het volgende:
hoe noemen ze zichzelf in rotterdam eigenlijk?
dit weet ik serieus niet
het zit financieel toch wel goed in elkaar.. ze blijven niet met schulden achter maar wel met een veels te hoge salarispost.. Zonder de maffia waren ze al failliet geweestquote:Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt het uit, Vitesse bestaat over 2 jaar niet meer als betaald voetbal organisatie, hooguit als een of andere amateurclub uit het achterland. Ja sorry, maar dat is mijn inschatting
Gewoon Feyenoordfans, maar door 020 worden we kakkerlakken genoemd.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef isax het volgende:
dit weet ik serieus niet
Loosersquote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef isax het volgende:
dit weet ik serieus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |