ja maar je moet ook rekening houden dat er een bepaald percentage gewoon niet spoort. die moet je niet serieus nemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
sommige extremen noemen zichzelf wel joods![]()
ik heb een keer de docu superjoden gezien (goede docu trouwens)
en daar was een man aan het zwetsen toen ze in israel speelde dat het als thuis komen voelde.
oehhh hoe moet dat nou precies??quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Miek37 het volgende:
Ik ben karbonadesaus aan het maken voor bij de takketellie!
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Heej Babu, de topic telde voor het eerst vanzelf door!
2 eieren, room (een bekertje creme fraiche of een half pakje koksroom/room culinair), 75 gr parmezaanse kaas, spekjes (of bakbacon in stukjes), knoflook, peper en een klontje boterquote:
Bedankt, ik ga maken! Met bacon!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
2 eieren, room (een bekertje creme fraiche of een half pakje koksroom/room culinair), 75 gr parmezaanse kaas, spekjes (of bakbacon in stukjes), knoflook, peper en een klontje boter
Kook de takketellie al dente!Bak intussen de spekjes met de knoflook lekker door (evt. nog een sjalotje erbij). Meng de room, Parmezaanse kaas, eieren en een beetje peper. Giet de pasta af en voeg hierbij een klontje boter, de spekjes en de saus.
Je moet wel die eieren garen met de nog hete pasta toch? dat is de gevaarlijke truc begreep ikquote:Op zondag 25 mei 2014 15:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
2 eieren, room (een bekertje creme fraiche of een half pakje koksroom/room culinair), 75 gr parmezaanse kaas, spekjes (of bakbacon in stukjes), knoflook, peper en een klontje boter
Kook de takketellie al dente!Bak intussen de spekjes met de knoflook lekker door (evt. nog een sjalotje erbij). Meng de room, Parmezaanse kaas, eieren en een beetje peper. Giet de pasta af en voeg hierbij een klontje boter, de spekjes en de saus.
Welke? graag met recensie a.u.bquote:Op zondag 25 mei 2014 15:27 schreef isax het volgende:
ik kan echt niets vinden op netflix
heb al 2 films vandaag gekeken
Gewoon doorheen pleuren, niks aan het handje!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet wel die eieren garen met de nog hete pasta toch? dat is de gevaarlijke truc begreep ik
bietjes blauw maken?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Okay maar eens proberen dan, uit een potje is nie zo lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gewoon doorheen pleuren, niks aan het handje!
eieren koken is toch gewoon koken,twee mintuen wachten en eruit halen?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gewoon doorheen pleuren, niks aan het handje!
Nee man en het is zo klaar!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay maar eens proberen dan, uit een potje is nie zo lekker
Rauwe eieren suffie!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eioren kokenm is toch gewoon koken,twee mintuen wachten en eruit halen?
Ik doe niet aan rauwe eieren vw salmonella.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee man en het is zo klaar!
[..]
Rauwe eieren suffie!
best night ever was zoiets als die bachelor party film alleen dan met vrouwen.quote:
Doe je dit altijd?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
natuurlijke kleurstof voor paaseitjes
je kan ze ook salmonella dood maken maar weet even niet hoe dat moetquote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rauwe eieren vw salmonella.
Vond ik best een goede comeback.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef Miek37 het volgende:
Lol, wouden zijn bossen en wilden lopen in de wouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |