Is dat muziek of zo?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
What u gon' do when the police state begins ..
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar ik ben ook een stuk ouder dan jijquote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk toch ongeveer de helft jonger dan die kerel
ik snap je volledigquote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ongeveer op het punt dat ik met dingen wil gooien.
ik heb van marktplaats een andere router maar daar lukt het ook niet mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Liesje. Wat is de status? Kunnen we helpen?
Wij snappen het niet... Maar Vanas ligt te janken, Liesje wil met dingen gooien... Causaal verband?quote:
lol werd je zo wanhopig? Gewoon morgen even Telfort bellenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik heb van marktplaats een andere router maar daar lukt het ook niet mee.
ik zou ook met dingen willen gooien als mijn internet het niet doetquote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij snappen het niet... Maar Vanas ligt te janken, Liesje wil met dingen gooien... Causaal verband?
Je hebt een provider neem ik aan? Zou even bellen als je er zelf niet uitkomt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik heb van marktplaats een andere router maar daar lukt het ook niet mee.
Nee, vandaar de vraagquote:
En dan: Dit nummer kost 50 cent per minuut, er zijn nog 75 wachtenden voor u.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol werd je zo wanhopig? Gewoon morgen even Telfort bellen
ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol werd je zo wanhopig? Gewoon morgen even Telfort bellen
Maar je gebruikt toch je telfort modem normaal? of daar nog een extra router aan vast?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja.was gelukkig maar 15 euro en hier op de hoek.
ja dat kan morgen weerquote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt een provider neem ik aan? Zou even bellen als je er zelf niet uitkomt.
Misschien weten zij waar het fout gaat, is moeilijk voor ons om op afstand te bepalen.
neem aan dat laatste ja. als die modem zelf niet voldoende is.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je gebruikt toch je telfort modem normaal? of daar nog een extra router aan vast?
Ik hou niet van rap.... Niet van reggea...quote:
Je bent meer van Debussy?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hou niet van rap.... Niet van reggea...
modem bedoel ikquote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je gebruikt toch je telfort modem normaal? of daar nog een extra router aan vast?
Rock, Metal, (oude) R&B, pop, klassiek, hard rock..quote:
Wat voor klassieke muziek vind jij leuk?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rock, Metal, (oude) R&B, pop, klassiek, hard rock..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |