Ik ga er gewoon maar vanuit dat je het voor me op hebt genomenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks te zien hier... Loop maar weer door
Vast welquote:Op zondag 25 mei 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon maar vanuit dat je het voor me op hebt genomen
Assumptions are the mother of all ..quote:Op zondag 25 mei 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ow, teruggelezen... Jij hebt gedaanquote:Op zondag 25 mei 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
NSB-er!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
hij ging te ver en toen had ik op dat knopje gedrukt report en toen viel die liesje aan en toen zei ik dat ik het was
ja dat was ff kicken hequote:Op zondag 25 mei 2014 17:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, er was een heuse COS-fight in de SC.
At your servicequote:
Slapen?quote:
echt wel, we hebben mensen ook gewoon meer dan een paar uur uit de COS gehouden.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was zo mooi, ik ben er nog emotioneel van.
[ afbeelding ]
Ik werd bijna de cos uitgeslagen... Ik moest welquote:Op zondag 25 mei 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, we hebben mensen ook gewoon meer dan een paar uur uit de COS gehouden.
goed he![]()
![]()
![]()
Jullie misschien niet, ik wel... En sorry, maar ik was de zatte ladder aan het uitlatenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mag je wel gedag zeggen als we maar met zijn 3en zijn![]()
wij bijten hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |