Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Lijkt me heerlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik like maximaal 1/10 en toch staat mijn agenda vol. En ik ben heus niet lelijk, maar ook absoluut geen fotomodel. Dus ja, voor vrouwen is het echt een snoepwinkel.
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Groningen, dat zie je toch?Misschien even wachten tot het bloed weer overal stroomt.
Haiquote:Op zondag 25 mei 2014 12:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tja. Ik wil stiekem best een vrouwenstormloop.
Zelfde als met hot or not, 20 minuten 180 matches en ook ik ben geen supermodel van 1.76 ofzo, máár het grote verschil is denk ik ook dat wij vrouwen niet alles liken, jullie mannen geven vaak toe dat jullie alles liken en dan verwijderen wanneer het begint te praten. Het is dus niet zo gek dat vrouwen veel sneller matches hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Voor vrouwen zal dit zeker opgaan. Afgelopen woensdag heb ik even meegekeken met een vriendin van me (die er echt niet heel bijzonder uit ziet). In 10 minuten iets van 40 matches, waarbij zij zelf vooraf al meer dan 2/3 naar links swipte.
Is niet alleen met Tinder hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zelfde als met hot or not, 20 minuten 180 matches en ook ik ben geen supermodel van 1.76 ofzo, máár het grote verschil is denk ik ook dat wij vrouwen niet alles liken, jullie mannen geven vaak toe dat jullie alles liken en dan verwijderen wanneer het begint te praten. Het is dus niet zo gek dat vrouwen veel sneller matches hebben.
Bel de krantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ik heb in een nachtclub gewerkt en daar was iedere dinsdag studentenavond. Manmanman, Tinder was er niets bij om over de openingszinnen nog niet te sprekenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet alleen met Tinder hoor.
Gemiddelde man heeft gewoon een erg lage standaard als het op vrouwen aankomt.
Even niet politiek correct: op badoo is de groep kansarmen/allochtonen/white trailer trash veel hoger vertegenwoordigd dan op tinder. En dat zie je ook terug in de foto's. Op badoo ook veel meer ordinair geklede sloeries, op tinder is het toch allemaal iets meer decent.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:09 schreef Lalavy het volgende:
Van vinden mensen hier van Badoo in vergelijking met Tinder?
Hmm dus het lag niet aan mij... ik kwam namelijk op de zelfde conclusie uitquote:Op zondag 25 mei 2014 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Even niet politiek correct: op badoo is de groep kansarmen/allochtonen/white trailer trash veel hoger vertegenwoordigd dan op tinder. En dat zie je ook terug in de foto's. Op badoo ook veel meer ordinair geklede sloeries, op tinder is het toch allemaal iets meer decent.
Je zou juist denken dat je door alles te liken sneller matches hebt. Ik like overigens niet alles. Misschien de helft. Maar dat levert dus helaas tot nu maar een paar matches op.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Zelfde als met hot or not, 20 minuten 180 matches en ook ik ben geen supermodel van 1.76 ofzo, máár het grote verschil is denk ik ook dat wij vrouwen niet alles liken, jullie mannen geven vaak toe dat jullie alles liken en dan verwijderen wanneer het begint te praten. Het is dus niet zo gek dat vrouwen veel sneller matches hebben.
Ik kreeg vannacht om half 2 een appje van degene die mij vrijdag liet weten dat hij niet meer wilde rondsletten. Hij moest om 3 uur in de buurt zijn of ik zin had. Ja nee wat denk je zelfIk ga wel weer gewoon door Tinderen.
Overigens vind ik wel dat bij hot or not het venster sneller weg is, als je bij Tinder een match hebt duurt het zo eindeloos lang voordat je hem/haar weg kan klikken en verder kan.
Ik sta er soms zo van te kijken dat de meest lelijke trollen 0,0 moeite hebben met het vinden van een partner (seks dan wel relatie). Helemaal als je het vergelijkt met de groep leuke kerels die het gewoon maar niet lukt.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Is niet alleen met Tinder hoor.
Gemiddelde man heeft gewoon een erg lage standaard als het op vrouwen aankomt.
Weet ik, ik heb in een nachtclub gewerkt en daar was iedere dinsdag studentenavond. Manmanman, Tinder was er niets bij om over de openingszinnen nog niet te sprekenAls je soms ook zag wat mannen meenamen
![]()
![]()
Dat dus. Maar ja, 'power of the pussy' he?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta er soms zo van te kijken dat de meest lelijke trollen 0,0 moeite hebben met het vinden van een partner (seks dan wel relatie). Helemaal als je het vergelijkt met de groep leuke kerels die het gewoon maar niet lukt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Zelfde als met hot or not, 20 minuten 180 matches
quote:máár het grote verschil is denk ik ook dat wij vrouwen niet alles liken,
quote:Zelfde als met hot or not, 20 minuten 180 matches
quote:máár het grote verschil is denk ik ook dat wij vrouwen niet alles liken,
Jaja, UnicornFarts. Jaja.quote:Zelfde als met hot or not, 20 minuten 180 matches
Als het niet lukt doe je ergens wat verkeerd. Er zijn namelijk heel veel leuke kerels die het wel gewoon lukt. Dus ergens...zit een discrepantie.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta er soms zo van te kijken dat de meest lelijke trollen 0,0 moeite hebben met het vinden van een partner (seks dan wel relatie). Helemaal als je het vergelijkt met de groep leuke kerels die het gewoon maar niet lukt.
Wij mannen zijn jagers, dus liken we alles wat er enigszins goed uit ziet zodat er sneller (meerdere) matches zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Tuurlijk, zijn er zat die het wel lukken. Maar de gemiddelde vrouw heeft een hogere standaard dan de gemiddelde man.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als het niet lukt doe je ergens wat verkeerd. Er zijn namelijk heel veel leuke kerels die het wel gewoon lukt. Dus ergens...zit een discrepantie.
Geen idee of dit woord hoort in deze context maar het klinkt wel deftig.
Tinder serieus gebruikenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, er zijn geen 34 topics x 300 posts hier op FOK geplaatst.
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels instagram en volg 43 'tinder'vrouwen, niks mis mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tinder serieus gebruiken_!
Dat is toch 1 grote grap?
Nee hoor, ik denk dat het voor velen prima werkt danwel voor seks of relatie materiaal.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tinder serieus gebruiken_!
Dat is toch 1 grote grap?
Shiiiit hosselaar. Je hebt hun instagram welquote:Op zondag 25 mei 2014 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels instagram en volg 43 'tinder'vrouwen, niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |