ah thxquote:Op zondag 25 mei 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ziet ze er sletterig uit en willen ze niet gewoon even checken of ze blue waffle heeft?
[..]
Ff scrollen door je lijst heen, soms springen de gesprekken niet naar boven.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen nieuwe feature voor mensen die nooit een match krijgen? Dan lijkt het nog wat
Ze zeiden toch al nietsquote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hinderlijk dat ik mijn matches kwijt ben na die crash van vanmiddag. Nu staat de teller weer op 0.
Das wel zuurquote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hinderlijk dat ik mijn matches kwijt ben na die crash van vanmiddag. Nu staat de teller weer op 0.
Ssstttquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:28 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik vond haar er juist eerder uitzien als het lokale Christelijke meisje van om de hoek op Tinder. Alhoewel dat in het echt ook wel radicaal anders bleek te zijn.
Dat ze weinig gebruikt worden betekent niet dat ze als een voetbal behandeld mogen worden.quote:
Wie zei dat ze een trap gaf, misschien deed ze wel gewoon een falcon punch in je ballsackquote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef yats het volgende:
Dat ze weinig gebruikt worden betekent niet dat ze als een voetbal behandeld mogen worden.
Waarom doe je alsof ik een kind van de duivel ben?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wie zei dat ze een trap gaf, misschien deed ze wel gewoon een falcon punch in je ballsack
Je gaat niet eens in op mijn avances, dus ja gelijk heeft hijquote:Op zondag 25 mei 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ik een kind van de duivel ben?
Heb je hem afgewezen?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Welke?!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat niet eens in op mijn avances, dus ja gelijk heeft hij
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee, maar nu slaapt hij wel op de bank vanavond. Sam, bed uit!
Om je te plagen, maar dat maak ik straks wel allemaal goed hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh, disregard m'n vorige post dan maarquote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee, maar nu slaapt hij wel op de bank vanavond. Sam, bed uit!
Als dat al een avance isquote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Reactie op geen fotos
Wel blijven opletten
Jah, wist je dat niet joh? Tegenwoordig is elkaar de hand schudden al een wederzijdse goedkeuring voor spontane copulatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |