Hey, hoi, halloquote:Op zondag 25 mei 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vooral veel hey,hoi,hallo maar er springen er een aantal uit dat ik bij mezelf denk "wait whut?"
Wait whut?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar a man can only read so much about anuses a day.
Van die 1e optie niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die 3de optie hèKrijg ik ook altijd wel tintelingen van.
Ja te laat, schade is al gedaanquote:Op zondag 25 mei 2014 20:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klinkt net alsof ik een of andere fetisj heb
Nee, geneeskunde/biologie leef
Nee, loopt zo moeilijk achteraf.quote:
quote:
Is dit hoe mijn mannelijke collega's het doen?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee, loopt zo moeilijk achteraf.
*Tromgeroffel*
In de categorie "Doe dat nou niet" hebben we...
[ afbeelding ]
In de categorie "(S)talk much" hebben we...
[ afbeelding ]
Ennnn de winnaar mensen... In de categorie "Compleet kansloos" hebben we...
*Tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Verder vooral veel mannen die beginnen met koosnaampjes als "snoepje, moppie, lekkertje en blauwoogje
Als ik dit zo zie heb ik echt mijn vraagtekens hoe zij dates regelen. Maar het zal vast werken voor hen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is dit hoe mijn mannelijke collega's het doen?
Man man man man man![]()
![]()
![]()
Dat is écht treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie heb ik echt mijn vraagtekens hoe zij dates regelen. Maar het zal vast werken voor hen.Niet. Dat is gewoon onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?Zouden vrouwen dit daten?
![]()
Ik wist dat het er treurig aan toe ging. Maar dit gaat echt helemaal nergens meer over. wat een sjonniesquote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja te laat, schade is al gedaan
[..]
Nee, loopt zo moeilijk achteraf.
*Tromgeroffel*
In de categorie "Doe dat nou niet" hebben we...
[ afbeelding ]
In de categorie "(S)talk much" hebben we...
[ afbeelding ]
Ennnn de winnaar mensen... In de categorie "Compleet kansloos" hebben we...
*Tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Verder vooral veel mannen die beginnen met koosnaampjes als "snoepje, moppie, lekkertje en blauwoogje
Ik vind dit wel meevallen, heb veel ergere dingen gezien. Die gozer haalt er genoeg dates uit ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet. Dat is gewoon onmogelijk.
Iets zegt me dat er vrouwen zijn die hier op in gaan...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet. Dat is gewoon onmogelijk.
Ik hoop bij god van nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er vrouwen zijn die hier op in gaan...
Als ze er goed uit zien maakt dat vaak veel goed he? Dat geldt andersom overigens ook.quote:
Onmogelijk, dit kan en mag nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er vrouwen zijn die hier op in gaan...
In zijn profiel stond: "Ik moest me opgeven van vrienden dus hier ben ik! Hihi.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen die hihi-en mogen direct richting het vuurpeleton
Olie lozen op zee mag ook niet.quote:
Hoeveel van dit soort figuren tref je?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
In zijn profiel stond: "Ik moest me opgeven van vrienden dus hier ben ik! Hihi.
En toen dacht ik:
Ik vond het op Hot or Not echt heel erg mee vallen, Op Tinder maken ze véél bonter, echt.
Op Tinder? De stalker/wanhopig achtige denk ik toch wel 1 op de 35. Zijn vooral de mannen rond 33 jaar (zelf 24)quote:Op zondag 25 mei 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Olie lozen op zee mag ook niet.
[..]
Hoeveel van dit soort figuren tref je?
Doe ik ook altijd, werkt als een trein hoor, uiteindelijk reageren ze altijd positief.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:45 schreef UnicornFarts het volgende:
Van non stop berichten sturen terwijl je niets terug zegt en dan echt gewoon 6 weken doorgaan als je ze niet blokt of hele lappen tekst met hoe mooi je wel niet bent en dat ze zo graag contact willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |