abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140350880
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De hoeveelste van deze week is dit?
Tweede date, maar seks is alweer een week geleden.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 25 mei 2014 @ 17:52:06 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140350977
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tweede date, maar seks is alweer een week geleden.
Dat valt toch best mee? Achteraf gezien had ik mijn studententijd ook liever anders aangepakt i.p.v. de hele tijd een relatie met dezelfde vrouw te hebben en vooral bezig te zijn met een toekomstige carriere en sport.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140351082
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:32 schreef yats het volgende:
Ik heb tinder ook maar weer eens een slinger gegeven. Maar ofwel iedereen zit nog lekker op een terrasje, of mijn foto's zijn niet aansprekend genoeg. Ik vraag me echt af hoe silenus aan bijna 2000 matches komt.

[..]

Ok, en het probleem is?
Zo gek is dat toch niet Yats? Sommige mannen liggen nou eenmaal beter in de markt.

En verder, sta niet zo stil bij je verleden, schop onder je hol en ga verder.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_140351104
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:52 schreef yats het volgende:

[..]

Dat valt toch best mee? Achteraf gezien had ik mijn studententijd ook liever anders aangepakt i.p.v. de hele tijd een relatie met dezelfde vrouw te hebben en vooral bezig te zijn met een toekomstige carriere en sport.
Jawel maar voor een vrouw kan dat 'natuurlijk' niet. Terwijl ik toch echt pas met drie van de zes personen waarmee ik een date had in bed ben gedoken. En maar eentje was een ONS.
pi_140351258
Ik vind dat altijd een beetje onzin. En het zijn volgens mij vooral vrouwen die dat soort rare stigma's in leven houden.
Wat is er mis met doen waar je zin in hebt zolang je anderen er geen pijn mee doet of zo?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140351313
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:03 schreef Sarasi het volgende:
Niet mijn ervaring. En hij schept niet echt op, hij luistert. Wat zeldzaam is. Als ik zeg dat ik iets niet echt lekker vind vanuit ervaring, vraagt hij waarom niet in plaats van te reageren met 'Oh haha ja maar ik ben daar wel heel goed in!' :P
Die types heb ik gelukkig niet gehad maar zal denk ik ook maken met de leeftijdscategorie. Hoe staat jouw filter?
Wat een sfeerspons.
pi_140351406
Tja dat vind ik ook. Maar op de een of andere manier loop ik daar wel steeds tegenaan, zelfs bij mijn meest openminded vriendinnen. Inmiddels vertel ik het ze ook gewoon niet. Terwijl ik hiervoor een monogame relatie van 2,5 jaar had met heel weinig seks en dat verder nooit als enorm issue heb gezien (al was het wel vervelend soms). Dus het is ook echt niet zo dat ik alleen maar kan rondneuken. Ik heb gewoon nu de kans om alle smaken uit te proberen en zolang ik daar tegen alle betrokkenen eerlijk over ben, zou dat ook geen pobleem moeten zijn, vind ik. :)
pi_140351431
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Die types heb ik gelukkig niet gehad maar zal denk ik ook maken met de leeftijdscategorie. Hoe staat jouw filter?
20-26. Mijn broertje is 19 en boven de 26 gaan ze vaak richting kaal en dat vind ik niks. :@
  zondag 25 mei 2014 @ 18:06:01 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140351437
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jawel maar voor een vrouw kan dat 'natuurlijk' niet. Terwijl ik toch echt pas met drie van de zes personen waarmee ik een date had in bed ben gedoken. En maar eentje was een ONS.
Ach, lekker laten lullen. Als jij zin in seks hebt, dan ga je toch gewoon naar iemand waar je dat mee wil hebben? Ik snap dat hele hokjesdenken nooit zo. Vrouwen zijn echt niet anders dan mannen wat dat betreft.

quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Zo gek is dat toch niet Yats? Sommige mannen liggen nou eenmaal beter in de markt.

En verder, sta niet zo stil bij je verleden, schop onder je hol en ga verder.
Ik snap best dat sommige mensen beter in de markt liggen (logisch, ik like ook eerder een knappe vrouw dan een lelijke vrouw, zo kortzichtig ben ik dan ook wel :D ). Maar 2000 is wel enorm veel als je je bedenkt dat vrouwen misschien 1 op de 10 liken.

Kom jij die schop geven? :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zondag 25 mei 2014 @ 18:35:41 #135
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_140352447
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef yats het volgende:

[..]

Ik snap best dat sommige mensen beter in de markt liggen (logisch, ik like ook eerder een knappe vrouw dan een lelijke vrouw, zo kortzichtig ben ik dan ook wel :D ). Maar 2000 is wel enorm veel als je je bedenkt dat vrouwen misschien 1 op de 10 liken.

Wie weet liked hij alles wel, dat weet je natuurlijk niet :P

Sowieso is het nutteloos om jezelf te vergelijken met anderen met dat soort dingen.
pi_140352734
Heb het nou al bij 4 vriendinnen geprobeerd: naast elkaar zitten, range 1 km en ik kom gewoon niet bij ze voorbij :{w
pi_140353389
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat altijd een beetje onzin. En het zijn volgens mij vooral vrouwen die dat soort rare stigma's in leven houden.
Wat is er mis met doen waar je zin in hebt zolang je anderen er geen pijn mee doet of zo?
Dit inderdaad. Er wordt altijd raar over gedaan terwijl 9 van de 10 het waarschijnlijk zelf ook op die manier aan zouden willen pakken. Alleen durven ze dat niet want 'Wat moeten anderen er wel niet van denken?'.
pi_140353412
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef Sarasi het volgende:
Tja dat vind ik ook. Maar op de een of andere manier loop ik daar wel steeds tegenaan, zelfs bij mijn meest openminded vriendinnen. Inmiddels vertel ik het ze ook gewoon niet. Terwijl ik hiervoor een monogame relatie van 2,5 jaar had met heel weinig seks en dat verder nooit als enorm issue heb gezien (al was het wel vervelend soms). Dus het is ook echt niet zo dat ik alleen maar kan rondneuken. Ik heb gewoon nu de kans om alle smaken uit te proberen en zolang ik daar tegen alle betrokkenen eerlijk over ben, zou dat ook geen pobleem moeten zijn, vind ik. :)
Joh gewoon lekker negeren :) Mijn vriendinnen en collega's noemen mij ook slettebak en dat soort ongein maar geven me geen ongelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, lekker laten lullen. Als jij zin in seks hebt, dan ga je toch gewoon naar iemand waar je dat mee wil hebben? Ik snap dat hele hokjesdenken nooit zo. Vrouwen zijn echt niet anders dan mannen wat dat betreft.

[..]

Misschien is hij die ene van de 10? Wat Sedan al zegt, jezelf vergelijken met andere heeft geen zin.

quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

20-26. Mijn broertje is 19 en boven de 26 gaan ze vaak richting kaal en dat vind ik niks. :@
Nee joh... oudere mannen :9~ :9~ :9~ Ik ben er nog geen tegen gekomen rond mijn categorie die kaal was ofzo, ja vaak beetje achterop maar that's it :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 25 mei 2014 @ 19:14:08 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140353628
quote:
6s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef UnicornFarts het volgende:

Joh gewoon lekker negeren :) Mijn vriendinnen en collega's noemen mij ook slettebak en dat soort ongein maar geven me geen ongelijk.

Dat dus. Stiekem wil iedereen (man of vrouw) zoveel en vaak mogelijk seks (ok, de a-seksuele mensen uitgezonderd). Alleen word dat beeld over vrouwen maatschappelijk nog steeds afgekeurd en word je al snel slet genoemd.

quote:

Misschien is hij die ene van de 10? Wat Sedan al zegt, jezelf vergelijken met andere heeft geen zin.

Dat zou kunnen. Zo ja heeft hij gewoon veel geluk.
pi_140353793
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Stiekem wil iedereen (man of vrouw) zoveel en vaak mogelijk seks (ok, de a-seksuele mensen uitgezonderd). Alleen word dat beeld over vrouwen maatschappelijk nog steeds afgekeurd en word je al snel slet genoemd.

[..]

Dat zou kunnen. Zo ja heeft hij gewoon veel geluk.
Nou zo veel en vaak mogelijk lijkt mij vooral erg onpraktisch :D wanneer moet je dan je boodschappen doen en zo?
Ik moet er eigenlijk echt niet aan denken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140355320
quote:

Iemand moet wel een moeilijk heet stuk zijn dus dat is altijd wel interessant.
Verder kun je wel zien of de foto's interessant zijn, misschien staat hij wel ergens met de dalai lama ofzo, dat lijkt mij altijd wel interessanter dan een neutrale foto van jezelf voor een witte muur.

Dus ik denk dat je er wel zeker iets uit op kan halen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140356154
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iemand moet wel een moeilijk heet stuk zijn dus dat is altijd wel interessant.
Verder kun je wel zien of de foto's interessant zijn, misschien staat hij wel ergens met de dalai lama ofzo, dat lijkt mij altijd wel interessanter dan een neutrale foto van jezelf voor een witte muur.

Dus ik denk dat je er wel zeker iets uit op kan halen.
Er zijn meerdere opties mogelijk:

1. Hij is natuurlijk fokker, dus misschien heeft hij wel een foto van zijn 30cm erop gezet.

2. Misschien is hij wel gewoon de oprichter van Tinder en werpen meisjes zich voor zijn voeten omdat hij een machtige rijke Tindergod is.

3. Hij is een downie en mensen liken hem uit medelijden.

Maar even zonder dollen, hij had het in het begin van het andere topic over 2 "neutrale" foto's dus hij zal vast een moeilijk heet stuk zijn.
Wat een sfeerspons.
pi_140356215
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Er zijn meerdere opties mogelijk:

1. Hij is natuurlijk fokker, dus misschien heeft hij wel een foto van zijn 30cm erop gezet.

2. Misschien is hij wel gewoon de oprichter van Tinder en werpen meisjes zich voor zijn voeten omdat hij een machtige rijke Tindergod is.

3. Hij is een downie en mensen liken hem uit medelijden.

Maar even zonder dollen, hij had het in het begin van het andere topic over 2 "neutrale" foto's dus hij zal vast een moeilijk heet stuk zijn.
Geil.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140356244
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geil.
Die 3de optie hè :@ Krijg ik ook altijd wel tintelingen van.
Wat een sfeerspons.
pi_140356393
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Die 3de optie hè :@ Krijg ik ook altijd wel tintelingen van.
Hmmm, waar voel je die tintelingen precies? :@
pi_140356465
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmmm, waar voel je die tintelingen precies? :@
Kan ik je beter aanwijzen :@

Ik doe nooit meer alles liken :') 97 van de 233 matches die me een bericht hebben gestuurd :')
Wat een sfeerspons.
pi_140356578
quote:
17s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Kan ik je beter aanwijzen :@

Ik doe nooit meer alles liken :') 97 van de 233 matches die me een bericht hebben gestuurd :')
Je zou maar met alle 97 een gesprek moeten onderhouden... :+
pi_140356636
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zou maar met alle 97 een gesprek moeten onderhouden... :+
Ik ga zo mijn account wissen, eerst ff wat screenshots maken, heerlijk dit _O-
Wat een sfeerspons.
pi_140356659
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:24 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik ga zo mijn account wissen, eerst ff wat screenshots maken, heerlijk dit _O-
Is het zo erg? :) Ik ben wel benieuwd daar niet van.
pi_140357329
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is het zo erg? :) Ik ben wel benieuwd daar niet van.
Vooral veel hey,hoi,hallo maar er springen er een aantal uit dat ik bij mezelf denk "wait whut?" :')
Wat een sfeerspons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')