ik wil ook!quote:Op zondag 25 mei 2014 16:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Sarasi, doe eens een foto via DM. Ik stuur 1 terug
Omdat we allemaal willen weten hoe heet je bent zodat we kunnen bedenken of we er zelf moeite in gaan stoppen of nietquote:Op zondag 25 mei 2014 16:46 schreef Sarasi het volgende:
Date voor vanavond! Met veel beloftes, dus ik ben benieuwd.En waarom wil iedereen opeens een foto?
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:46 schreef Sarasi het volgende:
Date voor vanavond! Met veel beloftes, dus ik ben benieuwd.En waarom wil iedereen opeens een foto?
Stop jij er maar moeite in, dan stop ik er wat anders in.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat we allemaal willen weten hoe heet je bent zodat we kunnen bedenken of we er zelf moeite in gaan stoppen of niet![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Stop jij er maar moeite in, dan stop ik er wat anders in.
Hihaho, ome Theo op de banjo.
Hoe meer ze opscheppen hoe minder ze ervan waar maken. Stille wateren moet je hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Sarasi het volgende:
Zeker.Maar hij klinkt als iets wat ik donders goed kan gebruiken momenteel en ik ben benieuwd of 'ie dat ook waar gaat maken.
Klinkt goed! Wat ik me serieus afvraag, beloofd niet elke man vooraf van alles om het dan 9 van de 10 keer niet waar te maken?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:46 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe meer ze opscheppen hoe minder ze ervan waar maken. Stille wateren moet je hebben
Ok, en het probleem is?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:31 schreef Sarasi het volgende:
Maar goddomme ik zou mijn agenda croppen. En in plaats daarvan heb ik nu vanavond een nieuwe afspraak.
laat je foto's eens zien? dan kunnen we vast wel wat tips geven (oprecht bedoeld)quote:Op zondag 25 mei 2014 17:32 schreef yats het volgende:
Ik heb tinder ook maar weer eens een slinger gegeven. Maar ofwel iedereen zit nog lekker op een terrasje, of mijn foto's zijn niet aansprekend genoeg. Ik vraag me echt af hoe silenus aan bijna 2000 matches komt.
[..]
Ok, en het probleem is?
Ìs dit weer een nieuwe 'date' dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:31 schreef Sarasi het volgende:
Maar goddomme ik zou mijn agenda croppen. En in plaats daarvan heb ik nu vanavond een nieuwe afspraak.
Ja nouja ik heb al wel duidelijk gemaakt dat ik niet ga blijven slapen ofzo, veel teveel te doen voor morgen. Maar ik zou eigenlijk gaan hardlopen vanavond...quote:
Doesn't matter, had cardio.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef Sarasi het volgende:
Maar ik zou eigenlijk gaan hardlopen vanavond...
Hoewel ik het wat vreemd vind om ze naar iemand te sturen waar ik verder geen beeld bij heb, zie DM.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat je foto's eens zien? dan kunnen we vast wel wat tips geven (oprecht bedoeld)
Ik ga ze hier niet posten. Ik wil ze best per DM sturen maar ik heb niet voor niets geen fobo op fok.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:39 schreef Sarasi het volgende:
Jaaa show us.
En het probleem is dat meer afspraken nou niet echt meer ruimte voor de studie of sport overlaat, wat wel de bedoeling was.
De hoeveelste van deze week is dit?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja nouja ik heb al wel duidelijk gemaakt dat ik niet ga blijven slapen ofzo, veel teveel te doen voor morgen. Maar ik zou eigenlijk gaan hardlopen vanavond...
Zit vooral in dat verdraaide Honours programma. En ik spreek veel af met vriendinnen, ouders, broertje... Dan nog reguliere studie, dates, impulsieve acties en dan verlies ik het overzicht nogal snel. Dus nu toch echt wat terugschroeven want ik lig zo goed op schema voor mijn P met een acht gemiddeld, dat wil ik niet verknallen. En door een DMmetje dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Hoewel ik het wat vreemd vind om ze naar iemand te sturen waar ik verder geen beeld bij heb, zie DM.
[..]
Ik ga ze hier niet posten. Ik wil ze best per DM sturen maar ik heb niet voor niets geen fobo op fok.
Verder gewoon strak plannen. Ik heb ondanks een eigen bedrijfje waarbij ik zelf actief klanten moet zoeken ook tijd om minimaal twee keer per week te gaan hardlopen en een keer per week 1,5 uur in de sportschool aan de gewichten te hangen. Maargoed, ik date dan ook weer niet zoveel als jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |