Niet, als jij mij 1,5 maand niet aanraakt zit je allang in de friendzone puur omdat ik denk dat je dat dan ook wilt, want je zoekt tenslotte geen contact met me.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen overduidelijke hints gegeven heb. Ik bedoel, hoe duidelijk is het als iemand je letterlijk zegt ergens alleen maar met jou heen te willen gaan omdat hij er met jou heen gaat?
Meh, ik wacht wel afquote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post regelmatig screenshots. Ga maar zoeken
IJskoninginen hebben geen hart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
En dit. Dan kan je nog zoveel 'hints' geven, maar geen fysiek contact is wel de grootste hint ever. Die zegt 'ik wil vrienden blijven'. Direct op de eerste date wat lichamelijk contact initieren joh, anders blijft het een twijfelpunt.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet, als jij mij 1,5 maand niet aanraakt zit je allang in de friendzone puur omdat ik denk dat je dat dan ook wilt, want je zoekt tenslotte geen contact met me.
Zoenen, knuffelen, strelen... Telt dat niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En dit. Dan kan je nog zoveel 'hints' geven, maar geen fysiek contact is wel de grootste hint ever. Die zegt 'ik wil vrienden blijven'. Direct op de eerste date wat lichamelijk contact initieren joh, anders blijft het een twijfelpunt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kusje op je hartje
Nog ergens anders pijn?
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
IJskoninginen hebben geen hart.Ik mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die date kwam er pas na een maand. Voor die tijd was het meer dat we elkaar bij gezamenlijke vrienden zagen en via app ouwehoerden. Het fysieke contact was beperkt tot af en toe wat plagerig de ander aanraken.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En dit. Dan kan je nog zoveel 'hints' geven, maar geen fysiek contact is wel de grootste hint ever. Die zegt 'ik wil vrienden blijven'. Direct op de eerste date wat lichamelijk contact initieren joh, anders blijft het een twijfelpunt.
Is het niet wat vreemd om dat voordat je date heel uitgebreid te doen? En dan heb ik het niet over drie zoenen bij een kennismaking of af en toe wat plagerig de ander aanraken.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet, als jij mij 1,5 maand niet aanraakt zit je allang in de friendzone puur omdat ik denk dat je dat dan ook wilt, want je zoekt tenslotte geen contact met me.
Dat is ook wat die gezamenlijke vrienden zeiden.quote:
Het hoeft niet eens zozeer uitgebreid, met een tik op mijn billen of andere kleine aanrakingen heb ik allang door dat je niet gefriendzoned wil worden. Echter moet je daar wel een type voor zijn, niet nu zomaar vrouwenbillen betasten Yats.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Die date kwam er pas na een maand. Voor die tijd was het meer dat we elkaar bij gezamenlijke vrienden zagen en via app ouwehoerden. Het fysieke contact was beperkt tot af en toe wat plagerig de ander aanraken.
[..]
Is het niet wat vreemd om dat voordat je date heel uitgebreid te doen? En dan heb ik het niet over drie zoenen bij een kennismaking of af en toe wat plagerig de ander aanraken.
[..]
Dat is ook wat die gezamenlijke vrienden zeiden.
Die laatste zinquote:Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens zozeer uitgebreid, met een tik op mijn billen of andere kleine aanrakingen heb ik allang door dat je niet gefriendzoned wil worden. Echter moet je daar wel een type voor zijn, niet nu zomaar vrouwenbillen betasten Yats.
Mooie uitleg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens zozeer uitgebreid, met een tik op mijn billen of andere kleine aanrakingen heb ik allang door dat je niet gefriendzoned wil worden. Echter moet je daar wel een type voor zijn, niet nu zomaar vrouwenbillen betasten Yats.
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik een vrouw eenmaal aan het masseren ben leid dan meestal tot meerquote:Op zondag 25 mei 2014 16:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mooie uitleg.
Maar zo werkt het wel. Gewoon beginnen iemand te masseren en dan net over de grensen van zedelijkheid heen gaan zonder echt iets te doen ofzo. Maar duidelijk waarnaar je onderweg bent, en dat dat dus niet de friendzone is.
Dan gewoon als je je arm om haar middel hebt als je dichtbij haar gezicht bent een kusje geven op haar wang.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik haar nooit aanraakte verder. Met koningsdag had ik bijvoorbeeld regelmatig mijn arm om haar middel om 'even iets te zeggen' of 'omdat ik haar niet verstond door de muziek'. Dat vond ze prima, al is zij niet echt het type van aanrakingen geloof ik.
Deze man weet, echt.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan gewoon als je je arm om haar middel hebt als je dichtbij haar gezicht bent een kusje geven op haar wang.
Niet iedereen is zo smooth sam. Ik ben dat alleen als ik er absoluut van overtuigd ben dat de ander me leuk vind.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan gewoon als je je arm om haar middel hebt als je dichtbij haar gezicht bent een kusje geven op haar wang.
Ik ben ook echt zeker niet smooth, naja, misschien ben ik door de jaren heen iets smoother gewordenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:19 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo smooth sam. Ik ben dat alleen als ik er absoluut van overtuigd ben dat de ander me leuk vind.
Onzekerheid zuigt...![]()
Wingmans!quote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zijn goede condooms? #dtv
Heb wel wat liggen, maar heb liever verse.
Geen man.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zijn goede condooms? #dtv
Heb wel wat liggen, maar heb liever verse.
Je gaat lekker, shitquote:Op zondag 25 mei 2014 16:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wingmans!![]()
Overigens heb ik een aanbod voor NU gekregen... Ik probeer het te verschuiven naar vanavond maar damn his persuasion skills.Ik ga voet bij stuk houden tho!
Haha, meteen in haar anus, ja toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |