Nee voor iedere match is een man en vrouw nodig. Andere buiten beschouwing gelaten.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de hoeveelheid mensen te maken.
Gaat erom hoeveel er naar rechts geswiped wordt.
Als voorbeeld:
Fred ziet 100 vrouwen en swiped alles naar rechts, hierdoor hebben vrouwen dus altijd veel matches want mannen doen vaak een likespree. Lotje is kieskeuriger, zij ziet er ook 100 maar heeft er maar 30 totaal naar rechts geswiped, Fred heeft ze naar links geswiped. Daarom hebben mannen vaak minder matches máár iedere man die ze liket is een match, omdat mannen toch wel naar rechts vegen.
Dat klopt dus niet helemaal. Het kan ook zo zijn dat een klein percentage mannen veel matches heeft en een groter aantal maar een paar matches. Dat heeft geen invloed op het aantal matches dat vrouwen hebben, aangezien die voor het overgrote deel een match hebben met die eerste soort man.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee voor iedere match is een man en vrouw nodig. Andere buiten beschouwing gelaten.
Dus in totaal hebben alle mannen samen evenveel matches als alle vrouwen samen. Als het gemiddelde bij vrouwen hoger is moeten er dus meer mannen actief zijn
Dat maakt voor een gemiddelde niet uit?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet helemaal. Het kan ook zo zijn dat een klein percentage mannen veel matches heeft en een groter aantal maar een paar matches. Dat heeft geen invloed op het aantal matches dat vrouwen hebben, aangezien die voor het overgrote deel een match hebben met die eerste soort man.
Ja en dat zelfde geld voor vrouwenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet helemaal. Het kan ook zo zijn dat een klein percentage mannen veel matches heeft en een groter aantal maar een paar matches. Dat heeft geen invloed op het aantal matches dat vrouwen hebben, aangezien die voor het overgrote deel een match hebben met die eerste soort man.
True, maar weten wij echt het gemiddelde? Ik geloof er ook wel in dat een hele knappe man absurd veel geliked wordt.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat maakt voor een gemiddelde niet uit?
Tuurlijk, maar als er een man is die ze leuk vind is het vrijwel altijd dus een match, terwijl dat bij mannen niet zo is en daarom lijken vrouwen harder te gaan. Maar ik ga dan wel even uit van Fred en niet die 30 mannen waar zij mee gematched is.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ze 30 matches heeft dan hebben er ook 30 mannen een match.
Is het te obvious als ik nu om pics ga vragen?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en dat zelfde geld voor vrouwen
Ik krijg met mijn plus size reet echt niet zo veel matches als een leuk maatje 38
Ik ben dat eeuwige gezeur over hoe makkelijk sommige mannen het hebben soms zo zat
Hmm, dat maak je er wel een beetje zelf nu van... Ik lees niet zoveel gezeur hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en dat zelfde geld voor vrouwen
Ik krijg met mijn plus size reet echt niet zo veel matches als een leuk maatje 38
Ik ben dat eeuwige gezeur over hoe makkelijk sommige mannen het hebben soms zo zat
Omdat je het bandje van yats (en een boel andere mannen op fok) nog niet vaak genoeg gehoord hebtquote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm, dat maak je er wel een beetje zelf nu van... Ik lees niet zoveel gezeur hoor
Niet doen johquote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat je het bandje van yats (en een boel andere mannen op fok) nog niet vaak genoeg gehoord hebt
Maar ik nam in dit geval inderdaad een voorschot op wat er waarschijnlijk aan zat te komen
Ho even, ik erken tenminste dat dat deels aan mezelf ligt. Dat inzicht hebben sommige andere fokkers (nog) niet die daarover klagen. Ik bedoel, iemand die zoals ik er 1,5 maand over doet om eens iets te proberen bij zijn crush heeft het nu eenmaal lastiger, maar dat ligt niet aan de vrouw in kwestie maar puur aan mezelf.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je het bandje van yats (en een boel andere mannen op fok) nog niet vaak genoeg gehoord hebt
Maar ik nam in dit geval inderdaad een voorschot op wat er waarschijnlijk aan zat te komen
Waarom heb je 1.5 maand nodig om seksueel te worden?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ho even, ik erken tenminste dat dat deels aan mezelf ligt. Dat inzicht hebben sommige andere fokkers (nog) niet die daarover klagen. Ik bedoel, iemand die zoals ik er 1,5 maand over doet om eens iets te proberen bij zijn crush heeft het nu eenmaal lastiger, maar dat ligt niet aan de vrouw in kwestie maar puur aan mezelf.
Hij is niet seksueel geworden, dat is hij al sinds 1986 niet meer geloof ikquote:Op zondag 25 mei 2014 15:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom heb je 1.5 maand nodig om seksueel te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie DMquote:Op zondag 25 mei 2014 15:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom heb je 1.5 maand nodig om seksueel te worden?
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Yats, ik houd je vast, niet huilen, luister niet naar deze wrede mensen.
IJskoningin UnicornFarts zal je geen pijn doen, ik ben bij je
Ze passen wel goed bij elkaarquote:Op zondag 25 mei 2014 15:43 schreef Sarasi het volgende:
Damn. Na 1,5 maand zou ik echt denken dat je geen interesse had.
Maar wat een duffe troela ook dat ze zelf geen initiatief neemt!
Auw, dat deed pijnquote:Op zondag 25 mei 2014 15:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Yats, ik houd je vast, niet huilen, luister niet naar deze wrede mensen.
IJskoningin UnicornFarts zal je geen pijn doen, ik ben bij je
Dit klopt trouwensquote:Op zondag 25 mei 2014 15:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
True, maar weten wij echt het gemiddelde? Ik geloof er ook wel in dat een hele knappe man absurd veel geliked wordt.
Het is niet dat ik geen overduidelijke hints gegeven heb. Ik bedoel, hoe duidelijk is het als iemand je letterlijk zegt ergens alleen maar met jou heen te willen gaan omdat hij er met jou heen gaat?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:43 schreef Sarasi het volgende:
Damn. Na 1,5 maand zou ik echt denken dat je geen interesse had.
Maar wat een duffe troela ook dat ze zelf geen initiatief neemt!
Bewijs maar.quote:
Niet? Tenzij vergezeld van een wenkbrauwwiebel of blosjes of een uitdagende blik. Anders is het vooral ruggengraatloos.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen overduidelijke hints gegeven heb. Ik bedoel, hoe duidelijk is het als iemand je letterlijk zegt ergens alleen maar met jou heen te willen gaan omdat hij er met jou heen gaat?
Hints geven? Huh wat ben jij een man?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen overduidelijke hints gegeven heb. Ik bedoel, hoe duidelijk is het als iemand je letterlijk zegt ergens alleen maar met jou heen te willen gaan omdat hij er met jou heen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |