abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140342133
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:23 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Shiiiit hosselaar. Je hebt hun instagram wel _O-

Wtf man :')
Sommige zetten dat zelf erbij in de omschrijving, ben er alleen nog niet uit waarom ze dat doen. Zitten ze op tinder voor volgers of zodat ze makkelijker gevonden kunnen worden door likers?
pi_140342151
quote:
6s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nee hoor, ik denk dat het voor velen prima werkt danwel voor seks of relatie materiaal.
nou ehh, allemaal succes verder, ik ben weer weg uit deze reeks
pi_140342167
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Sommige zetten dat zelf erbij in de omschrijving, ben er alleen nog niet uit waarom ze dat doen. Zitten ze op tinder voor volgers of zodat ze makkelijker gevonden kunnen worden door likers?
volgers duh..
  zondag 25 mei 2014 @ 13:30:26 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140342266
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als het niet lukt doe je ergens wat verkeerd. Er zijn namelijk heel veel leuke kerels die het wel gewoon lukt. Dus ergens...zit een discrepantie.

Geen idee of dit woord hoort in deze context maar het klinkt wel deftig.
Het is correct geschreven.

Dat eerste vraag ik me overigens ernstig af.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 25 mei 2014 @ 13:34:56 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140342411
Waarom vraag je je dat af? Dat is toch zo klaar als een klontje?

Er zijn twee soorten mannen. Mannen die gewoon vrouwen kunnen versieren, seks hebben, een relatie aangaan...en mannen met wie het maar niet lukt. Het is echt geen toeval of pech dat jij toevallig in de laatste categorie zit natuurlijk. Je kunt altijd een blauwtje lopen maar als het maar blijft mislukken doe je ergens in het proces wat verkeerd. Wil je in die eerste groep terecht komen, moet je dus die foutjes uit je proces slopen...en vervolgens gaat alles van een leien dakje.
Gourmetten of steengrillen?
pi_140342505
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:34 schreef Silenus het volgende:

Er zijn twee soorten mannen. Mannen die gewoon vrouwen kunnen versieren, seks hebben, een relatie aangaan...en mannen met wie het maar niet lukt. Het is echt geen toeval of pech dat jij toevallig in de laatste categorie zit natuurlijk. Je kunt altijd een blauwtje lopen maar als het maar blijft mislukken doe je ergens in het proces wat verkeerd. Wil je in die eerste groep terecht komen, moet je dus die foutjes uit je proces slopen...en vervolgens gaat alles van een leien dakje.
Als je maar kan versieren, de rest speelt geen rol, godver zeg _O- :D

Ik blijf toch maar even meekijkeb
  zondag 25 mei 2014 @ 13:42:25 #32
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140342636
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:34 schreef Silenus het volgende:

Ik denk niet dat het zo zwart wit is. Genoeg mensen hebben af en toe seks en hebben een relatie gehad, maar zijn toch niet goed in versieren. En andersom, ik ken een paar goede versierders die regelmatig met een leuke vrouw zoenen, maar toch nog nooit een relatie hebben gehad.

En nee, ik had het niet over mezelf. Ik zit in geen van beide van jouw categorieën. Ik ben geen goede versierder, maar ik heb wel seks en serieuze relaties gehad.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140342913
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:20 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels instagram en volg 43 'tinder'vrouwen, niks mis mee.
Je moet in manchester gaan tinderen. Die hebben allemaal hun snapchat in hun profiel staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2014 13:50:01 ]
  zondag 25 mei 2014 @ 13:53:25 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140343040
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als je maar kan versieren, de rest speelt geen rol, godver zeg _O- :D

Ik blijf toch maar even meekijkeb
Jij hebt het wiel ook niet bepaald uitgevonden he? :')

Allereerst kom je er blijkbaar als laatste in Nederland achter dat elke vrijgezel op tinder zit. En nu trek je weer conclusies die nergens op slaan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_140343161
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jij hebt het wiel ook niet bepaald uitgevonden he? :')

Allereerst kom je er blijkbaar als laatste in Nederland achter dat elke vrijgezel op tinder zit. En nu trek je weer conclusies die nergens op slaan.
elke "kansloze" vrijgezel :')
pi_140343972
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:06 schreef UnicornFarts het volgende:

Zelfde als met hot or not, 20 minuten 180 matches en ook ik ben geen supermodel van 1.76 ofzo, máár het grote verschil is denk ik ook dat wij vrouwen niet alles liken, jullie mannen geven vaak toe dat jullie alles liken en dan verwijderen wanneer het begint te praten. Het is dus niet zo gek dat vrouwen veel sneller matches hebben.

Ik kreeg vannacht om half 2 een appje van degene die mij vrijdag liet weten dat hij niet meer wilde rondsletten. Hij moest om 3 uur in de buurt zijn of ik zin had. Ja nee wat denk je zelf :') Ik ga wel weer gewoon door Tinderen.

Overigens vind ik wel dat bij hot or not het venster sneller weg is, als je bij Tinder een match hebt duurt het zo eindeloos lang voordat je hem/haar weg kan klikken en verder kan.
Ik denk dat het grootste verschil gewoon is dat er 10x zoveel mannen op tinder zitten en dat vrouwen dus om die reden 10x zoveel matches hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 25 mei 2014 @ 14:23:06 #37
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_140344225
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je moet in manchester gaan tinderen. Die hebben allemaal hun snapchat in hun profiel staan.
Jij :')
pi_140344564
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

:')
pi_140344714
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

:')
Zeg me nou niet dat jij tinder ook "serieus" gebruikt Sam... :')
pi_140344736
quote:
Ik kreeg vannacht om half 2 een appje van degene die mij vrijdag liet weten dat hij niet meer wilde rondsletten. Hij moest om 3 uur in de buurt zijn of ik zin had. Ja nee wat denk je zelf :') Ik ga wel weer gewoon door Tinderen.
Wat een wilskracht, wat een doorzettingsvermogen die gast...
''Nee ik wil niet meer rondsletten, oh wacht mijn piemel radar licht op, ik wil wel rondsletten!'' :')
pi_140344810
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat het grootste verschil gewoon is dat er 10x zoveel mannen op tinder zitten en dat vrouwen dus om die reden 10x zoveel matches hebben.
Volgens mij is dat aardig gelijk aan elkaar. Echter denk ik wel dat er meer vrouwen op Tinder zitten onder het mom "ff kijken hoe ik in de markt lig" dan mannen.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_140345062
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

:')!
Wat een sfeerspons.
pi_140345132
quote:

[..]

Hai B-)

[..]

Hai. :@ O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_140345497
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:42 schreef UnicornFarts het volgende:
Volgens mij is dat aardig gelijk aan elkaar. Echter denk ik wel dat er meer vrouwen op Tinder zitten onder het mom "ff kijken hoe ik in de markt lig" dan mannen.
Bij iedere match van een vrouw moet er ergens ook een man zijn die een match krijgt toch?
Dan kan het toch niet dat vrouwen gemiddeld meer matches krijgen dan mannen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140345542
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij iedere match van een vrouw moet er ergens ook een man zijn die een match krijgt toch?
behalve als je ook vrouwen zoekt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140345558
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als het aantal mannen hoger ligt hebben de vrouwen gemiddeld meer matches
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_140345610
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

behalve als je ook vrouwen zoekt
Dat is weer zo.. Maar als ik die getallen zo lees dan moet je denken bij de mannen aan 10 matches per week en bij de vrouwen 100.
Dan matchen vrouwen 90x elkaar en 10x een man bij gelijke aantallen man als vrouw.

Mannen die mannen raten maken de vergelijking alleen nog maar schever dus dat heb ik dan nog eens achterwege gelaten.
pi_140345620
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als het aantal mannen hoger ligt hebben de vrouwen gemiddeld meer matches
Lees anders de post die ik quote.
pi_140345876
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is weer zo.. Maar als ik die getallen zo lees dan moet je denken bij de mannen aan 10 matches per week en bij de vrouwen 100.
Dan matchen vrouwen 90x elkaar en 10x een man bij gelijke aantallen man als vrouw.

Mannen die mannen raten maken de vergelijking alleen nog maar schever dus dat heb ik dan nog eens achterwege gelaten.
Dat heeft niets met de hoeveelheid mensen te maken.

Gaat erom hoeveel er naar rechts geswiped wordt.

Als voorbeeld:

Fred ziet 100 vrouwen en swiped alles naar rechts, hierdoor hebben vrouwen dus altijd veel matches want mannen doen vaak een likespree. Lotje is kieskeuriger, zij ziet er ook 100 maar heeft er maar 30 totaal naar rechts geswiped, Fred heeft ze naar links geswiped. Daarom hebben mannen vaak minder matches máár iedere man die ze liket is een match, omdat mannen toch wel naar rechts vegen.
Wat een sfeerspons.
pi_140345989
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de hoeveelheid mensen te maken.

Gaat erom hoeveel er naar rechts geswiped wordt.

Als voorbeeld:

Fred ziet 100 vrouwen en swiped alles naar rechts, hierdoor hebben vrouwen dus altijd veel matches want mannen doen vaak een likespree. Lotje is kieskeuriger, zij ziet er ook 100 maar heeft er maar 30 totaal naar rechts geswiped, Fred heeft ze naar links geswiped. Daarom hebben mannen vaak minder matches máár iedere man die ze liket is een match, omdat mannen toch wel naar rechts vegen.
Als ze 30 matches heeft dan hebben er ook 30 mannen een match.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')