Nee grapje, kom maar terug naar bedquote:Op zondag 25 mei 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, disregard m'n vorige post dan maar
O rly? * wink wink*quote:Op zondag 25 mei 2014 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, wist je dat niet joh? Tegenwoordig is elkaar de hand schudden al een wederzijdse goedkeuring voor spontane copulatie
Hahaquote:Op zondag 25 mei 2014 22:58 schreef yats het volgende:
Eh ok, mijn match ziet geen foto's meer bij mijn profiel maar als ik daar op kijk zie ik gewoon 4 foto's staan die te zien zouden moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik dit om haar nummer te vragen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:58 schreef yats het volgende:
Eh ok, mijn match ziet geen foto's meer bij mijn profiel maar als ik daar op kijk zie ik gewoon 4 foto's staan die te zien zouden moeten zijn.
Heequote:
Hoi, Neuken? doet het hem wel hierquote:Op zondag 25 mei 2014 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee
Normaal werkt 'hee neuken?' wel, maar ik zag al die plaatjes net dus ik dacht, dat gaat vast niet werken.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
HahaKom maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Working on that...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gebruik dit om haar nummer te vragen.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nou, *steun kreun zucht* ok danquote:Op zondag 25 mei 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee grapje, kom maar terug naar bed
Ik erger me er niet zozeer aan, maar het valt me wel op ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik erger me trouwens aan dat vele gehaha van veel meisjes, dat is een - punt
Niet aan werken, zeggen. 'Oh wat vervelend, kan wel een aantal foto's geven als je me je nummer stuurt.quote:
Oh, dan hou ik het voortaan daar weer bijquote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoi, Neuken? doet het hem wel hier
hahahahahahaquote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik erger me er niet zozeer aan, maar het valt me wel op ja.Soms kopieer ik het onbewust haha.
Een beetje originaliteit mag wel toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoi, Neuken? doet het hem wel hier
Het is gewoon: ''Geet ow met brommers kiek'n''. Niks meer niks minderquote:Op zondag 25 mei 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje originaliteit mag wel toch?
......
Hoi, ga je mee brommers kiek'n en daarna een weekend de konijnen na doen?
Ja zeg, ik kom wel uit het oosten, maar niet zover noordelijk. Hier zitten we er tussenin.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is gewoon: ''Geet ow met brommers kiek'n''. Niks meer niks minder
Ik kom ook niet uit het noordenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kom wel uit het oosten, maar niet zover noordelijk. Hier zitten we er tussenin.
Sind Sie ein Deutscher? Ik woon 25 kilometer van de grens af.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet uit het noorden
Ik kom precies 60 kilometer oostelijker weg dan jij
Oh dacht dat je uut Arnhem kwam.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Sind Sie ein Deutscher? Ik woon 25 kilometer van de grens af.
Hihiquote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen die hihi-en mogen direct richting het vuurpeleton
Ah, opheldering. Dankjewel Yats.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje originaliteit mag wel toch?
......
Hoi, ga je mee brommers kiek'n en daarna een weekend de konijnen na doen?
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef TheNewToast het volgende:
Als je geen foto's kan uploaden moet je de Facebook app even updaten/herinstalleren en opnieuw inloggen op Tinder.
Kom ik ook. Arnhem ligt ongeveer 20/25 kilometer van de grens afquote:
Graag gedaan? Neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Zuidelijke gedeelte van Arnhem misschien. Als je strak naar het oosten gaat kan je nog een kilometertje of 50. Zit je net op de grens, aan onze kant.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:16 schreef yats het volgende:
[..]
Kom ik ook. Arnhem ligt ongeveer 20/25 kilometer van de grens af
Geen idee, ik neem meestal gewoon de A50. Maar jij zit dus in de Achterhoek richting Winterwijk ergens?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zuidelijke gedeelte van Arnhem misschien. Als je strak naar het oosten gaat kan je nog een kilometertje of 50. Zit je net op de grens, aan onze kant.
Correctquote:Op zondag 25 mei 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem meestal gewoon de A50. Maar jij zit dus in de Achterhoek richting Winterwijk ergens?
Waardeloze apps, en Facebook helemaal..quote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef TheNewToast het volgende:
Als je geen foto's kan uploaden moet je de Facebook app even updaten/herinstalleren en opnieuw inloggen op Tinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |