vage shit. Je zit echt op de .net versie en niet op de .org?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hem net gedownload, nieuwste versie dus...
raar
Ja, en al met Firefox, Safari en Chrome geprobeerdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
vage shit. Je zit echt op de .net versie en niet op de .org?
Andere browser proberen wil ook wel eens helpen.
Oh nee, daar snap ik geen bal van en is me teveel gedoequote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen virtual windowsje toevallig? Zo doe ik het
SPOILER: bonuspaint van Johannes_Vermeer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:16 schreef Moira. het volgende:
Victory is mineBy far
[ afbeelding ]Je had een screenshot moeten maken toen hij af was, was best een mooie kangoeroe.SPOILER: bonuspaint van Johannes_Vermeer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
We zijn net gestopt hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan je in het vervolg niet het alias GGMM aannemen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:30 schreef Mani89 het volgende:
Leuk spel, jammer van die machtwellustende mod.
Ik weet het, denk misschien wilt nog iemandquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn net gestopt hoor.
[..]
Kan je in het vervolg niet het alias GGMM aannemen?
Vooral die Pepe, die tekent een arm als hij een voet bedoelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel aanmerkingen op de tekenskills van sommige users, dan denk ik, hebben die misschien een beperking?
Dat is ook niet de meest geliefde user, ik zal mezelf Karina noemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je in het vervolg niet het alias GGMM aannemen?
Ben alleen in de gamequote:
Je insinueert nu dat ik een niet geliefde user ben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is ook niet de meest geliefde user, ik zal mezelf Karina noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |