SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga iig aan de soep met crackersquote:Op zondag 25 mei 2014 01:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb honger. Wat zal ik eten? Graag serieus reacties, en realiseeerbaar xoxo
Hoe weet ik nou wat er voor jou realiseerbaarrrr is momenteelquote:Op zondag 25 mei 2014 01:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb honger. Wat zal ik eten? Graag serieus reacties, en realiseeerbaar xoxo
Dan is het goed. Dan voel ik mij ook wat minder schuldig als wij elkaar online beminnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR het gaat nog prima tussen sof en mij hoor![]()
Alleen wordt het nu duidelijk wat voor nadelen men ondervindt als beiden hard to get spelen.
Waarom ga je niet slapen dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook honger nuval telkens in slaap
Ga een appel eten
Oh ik vergat 'weinig inspanning'.quote:
Ook lekker. Tomatensoep. Tomatensaus, pasta.quote:
ik had 1, weinig moeitequote:Op zondag 25 mei 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom ga je niet slapen dan?
Goede suggestie. Ik voer het uit.
[..]
Oh ik vergat 'weinig inspanning'.
[..]
Ook lekker. Tomatensoep. Tomatensaus, pasta.
Ik ga er vanuit dat je dat weet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou wat er voor jou realiseerbaarrrr is momenteel![]()
Aangezien het wat laat is nu nog iets op je fiets te gaan halen stel ik een marsepeintaart voor.
Tomatensoep is wat ik nu ook hebquote:Op zondag 25 mei 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Pik mijn homovriendje gvd eens niet in gvd.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en blauwe ogen? zo ja dan ben ik de jouwe
blauw grijs, overwegend blauwquote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en blauwe ogen? zo ja dan ben ik de jouwe
zit je nou vreemd te gaan met een andere SC ?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Pik mijn homovriendje gvd eens niet in gvd.
always and forever yoursquote:Op zondag 25 mei 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Pik mijn homovriendje gvd eens niet in gvd.
Mag ik nog nasi suggereren?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom ga je niet slapen dan?
Goede suggestie. Ik voer het uit.
[..]
Oh ik vergat 'weinig inspanning'.
[..]
jeetje ik heb hier geen woorden voorquote:
neequote:
Soms denk ik wel eens dat FOK! één grote liefhebbende familie is.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zit je nou vreemd te gaan met een andere SC ?
ik op de 1e alquote:Op zondag 25 mei 2014 01:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar ik ga wel helemaal los hoor op de derde date gihihih
Jij liet je laatst kritisch uit over mij zag ik. Wil je dat nooit meer doen alsjeblieft, een week niet kunnen slapen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zit je nou vreemd te gaan met een andere SC ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |