Niet.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga eens even crack feliciteren, azijnpisser?
quote:
Niet hahaquote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja, wij zijn helemaal stapelverliefd op elkaar
Snap m nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd waarom staat deze in mijn folder
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
We snappen het, Real heeft de Champions League gewonnen. Spam van plaatjes is irritant.
Mag op een mooie dag als deze.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
We snappen het, Real heeft de Champions League gewonnen. Spam van plaatjes is irritant.
hoe is het met je vriendin?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
Lekker lekker ff 77 euro overgemaakt naar mijn rekening. Bedankt unibet.
heb je nog geld gewonnen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
het is niet elke dag dat een club la decima pakt
awwwwwquote:Op zondag 25 mei 2014 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is al enkele weken uit. Lang verhaal dit dat.
quote:
ekker kansloosquote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
awwwww
naja gewoon hosselen op fok ja toch
dat zijn vaak hele attente types die dat doenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
awwwww
naja gewoon hosselen op fok ja toch
Beter 1 fokker in je hand dan 10 in de luchtquote:
Watquote:Op zondag 25 mei 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter 1 fokker in je hand dan 10 in de lucht
Bwa bwa bwaquote:Op zondag 25 mei 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter 1 fokker in je hand dan 10 in de lucht
mag wel directer zegquote:Op zondag 25 mei 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat zijn vaak hele attente types die dat doen![]()
jij doet helemaal niksquote:Op zondag 25 mei 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat zijn vaak hele attente types die dat doen![]()
Even het ijs breken hierquote:
Misschien is het beter om te zitten als je er kapot aan gaat.quote:
quote:
jaquote:
jij wil alleen maar pleziertjesquote:
quote:
In dat geval zal ik maar thuisblijven.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef JanCees het volgende:
ik stap nu in de auto om naar arnhem te rijden
waarom denk je dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
uhm nee, volgens mij kan jij niet zo goed met liefde omgaan.
ik ookquote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef JanCees het volgende:
ik stap nu in de auto om naar arnhem te rijden
haat je knut in het echtquote:Op zondag 25 mei 2014 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb medelijden met een kerel die ik in het echt harder haat dan knut.
omdat ik jou slechts met liefde wil beminnen, alleen omdat ik ben betoverd door je schoonheid, en dan ga jij beweren dat ik enkel op pleziertjes uit ben.quote:
mag ik je even wijzen op ons eerste dm gesprek vijf dagen geleden?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
omdat ik jou slechts met liefde wil beminnen, alleen omdat ik ben betoverd door je schoonheid, en dan ga jij beweren dat ik enkel op pleziertjes uit ben.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef JanCees het volgende:
Ik kan mijn liefde niet meer verbergen..
Sof, gun mij een gezin.
kom je in nederland wonen dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
oh leuk dan kan je gelijk op mijn kinderen passen sof
ik moest toch iets zeggen om je naar Groningen te krijgen voor dat verassingsdiner bij kaarslicht wat ik gepland had?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik je even wijzen op ons eerste dm gesprek vijf dagen geleden?
Het was de beste metafoor die ik kon bedenken.quote:
Onbegrepen als altijd. Soms lijkt het wel of mensen niet willen geloven in jouw perfectie en zich daarom maar kortzichtig naar je opstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik moest toch iets zeggen om je naar Groningen te krijgen voor dat verassingsdiner bij kaarslicht wat ik gepland had?
hahahahaahquote:
Dit had je toch anders moeten aanpakken ben ik bang.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik moest toch iets zeggen om je naar Groningen te krijgen voor dat verassingsdiner bij kaarslicht wat ik gepland had?
Soms denk ik wel eens dat ik teveel respect heb voor vrouwen en die zwakte ruiken ze meteen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbegrepen als altijd. Soms lijkt het wel of mensen niet willen geloven in jouw perfectie en zich daarom maar kortzichtig naar je opstellen.
Kom op Sof, geef hem een kans. Straks komt hij in mijn vaarwater de charmeur die hij isquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit had je toch anders moeten aanpakken ben ik bang.
Jammer dat je het probeert te verdraaien. Ik zal je blijven waarderen om je lieftallige persoonlijkheid maar het is nu officieel.uit tussen ons.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit had je toch anders moeten aanpakken ben ik bang.
slaap lekker insoquote:
Ik verdraai niks.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je het probeert te verdraaien. Ik zal je blijven waarderen om je lieftallige persoonlijkheid maar het is nu officieel.uit tussen ons.
JanCees en sof, ik wens jullie veel geluk samen.
Nou Paxje is er ook nog bij.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Sof, geef hem een kans. Straks komt hij in mijn vaarwater de charmeur die hij is
Pax is het probleem niet, wij hebben onze momenten al lang en breed op de cam gepaktquote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou Paxje is er ook nog bij.
Oh ja, dibbs.
quote:
Is dit een metafoor. Wie van de twee heb je de deur gewezen?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef supersof het volgende:
eerste mug van het seizoen is dood geklapt
jawel jij zet mij neer als een man die enkel naar het vleselijke genot smacht, iemand die wel de pleziertjes maar niet de lasten wil, terwijl ik enkel een wellicht onbegrepen romanticus ben.quote:
Dat weet ik, hij heeft er al vele uren over gepraat.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pax is het probleem niet, wij hebben onze momenten al lang en breed op de cam gepakt
[..]
[..]
Is dit een metafoor. Wie van de twee heb je de deur gewezen?
Ohquote:Op zondag 25 mei 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik, hij heeft er al vele uren over gepraat.
Je kan binnenkort je scharrels meenemen naar een film over de Toppers.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jawel jij zet mij neer als een man die enkel naar het vleselijke genot smacht, iemand die wel de pleziertjes maar niet de lasten wil, terwijl ik enkel een wellicht onbegrepen romanticus ben.
Toch hoop ik dat dit meningsverschil onze verdere vriendschap niet zal aantasten.
Het spijt me. Ik dacht dat alleen vrouwen aan stille hints deden. Mannen zijn toch recht voor zijn raap?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jawel jij zet mij neer als een man die enkel naar het vleselijke genot smacht, iemand die wel de pleziertjes maar niet de lasten wil, terwijl ik enkel een wellicht onbegrepen romanticus ben.
Toch hoop ik dat dit meningsverschil onze verdere vriendschap niet zal aantasten.
zijn gevoelens voor jou zijn zo intens als twintig supernova's.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OhHet is misschien niet netjes om te vragen, maar... en?
Enkel de kortzichtige 'smooth' mannen Sof. Ook mannen kunnen mysterieus en ondoorgrondelijk zijn. Zelf voel ik mij ook met regelmaat onbegrepen en dat is nou net wat Johannes en ik bindt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik dacht dat alleen vrouwen aan stille hints deden. Mannen zijn toch recht voor zijn raap?
Ik vind het nogal verwarrend allemaalquote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel de kortzichtige 'smooth' mannen Sof. Ook mannen kunnen mysterieus en ondoorgrondelijk zijn. Zelf voel ik mij ook met regelmaat onbegrepen en dat is nou net wat Johannes en ik bindt.
Recht voor zijn raap sluit gevoeligheid niet uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik dacht dat alleen vrouwen aan stille hints deden. Mannen zijn toch recht voor zijn raap?
Complex is het wel inderdaad. Aan de andere kant heeft jouw complexiteit JanCees momenteel naar Arnhem doen laten rijden niet wetende dat je daar geeneens woontquote:Op zondag 25 mei 2014 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het nogal verwarrend allemaalAls een man mijn 'hoi' beantwoordt met alleen: 'neuken?', dan ga ik er van uit dat hij dat ook bedoelt.
Er bestaan ook vrouwen die met 'hoi' 'neuken?' bedoelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het nogal verwarrend allemaalAls een man mijn 'hoi' beantwoordt met alleen: 'neuken?', dan ga ik er van uit dat hij dat ook bedoelt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Complex is het wel inderdaad. Aan de andere kant heeft jouw complexiteit JanCees momenteel naar Arnhem doen laten rijden niet wetende dat je daar geeneens woont
Ik blijf er bij dat je me anders had moeten benaderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er bestaan ook vrouwen die met 'hoi' 'neuken?' bedoelen.
Jammer dat wij elkaar niet verder hebben leren kennen voordat het zo uit de hand liep.
Succes en alvast welterustenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
en nu ga ik weer verder lezen en dan slapen
fijne voortzetting heren
van het concert des levens heeft niemand het program.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat je me anders had moeten benaderen.
Hoi...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat je me anders had moeten benaderen.
ok nieuw voor mij danquote:Op zondag 25 mei 2014 10:31 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, ik ben hier al eens geweest
ik verveel me, dus je moet wat he
Vrouw, 21 jaar. Bril, Bruine ogen, donkerblond haar.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok nieuw voor mij dan
vertel eens wat over jezelf
man 20 jaar lenzen blauwe ogen bruin haarquote:Op zondag 25 mei 2014 10:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Vrouw, 21 jaar. Bril, Bruine ogen, donkerblond haar.
Jij?
Roeien, lezen, puzzelen, zwemmen en shoppenquote:Op zondag 25 mei 2014 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
man 20 jaar lenzen blauwe ogen bruin haar
hobbies?
Roeien? nicequote:Op zondag 25 mei 2014 10:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Roeien, lezen, puzzelen, zwemmen en shoppen
nee dat nietquote:
Zat er ook kaas op?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een tosti met pesto gegeten. Het was sensationeel.
Bedankt. Als ik had geweten dat het momenteel zo speelde had ik ook geheid een foto genomen.quote:
Had een luiertaart(quote:
Jaquote:Op zondag 25 mei 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Als ik had geweten dat het momenteel zo speelde had ik ook geheid een foto genomen.
Nog verder gekomen met je scriptie gister?
hoezo nietquote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Oh, zie nu dat ik er dit jaar weer niet ben met Parkpop..
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij heeft LMI een database van alle fokkers waarin hij alle levensgebeurtenissen, meningen en standpunten over eten tot wonen inzet.
Aan mij hb je nog niet veel gevraagd trouwens, ben ik geen hot prospect?
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij heeft LMI een database van alle fokkers waarin hij alle levensgebeurtenissen, meningen en standpunten over eten tot wonen inzet.
Dit is waar, en ik doe het al vanaf 21 november.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb van elke Fokker een dossierquote:Op zondag 25 mei 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
vertel alles wat je weet over mijquote:Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit is waar, en ik doe het al vanaf 21 november.
Hmm. Is daar best wel een beetje ons kent ons met een jeugd die zich maar wat graag de tering in snuiftquote:Op zondag 25 mei 2014 12:58 schreef Crack_ het volgende:
Lr, weet jij iets over Nootdorp? Is het leuk wonen daar?
Dat is altijd zo helaas. Het bijschaven en perfectioneren is nou eenmaal lastigquote:Op zondag 25 mei 2014 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar het zijn nog kleine dingetjes maar die kleine dingen duren langer dan dat ik ingeschat had
quote:
Dat maakt niet uit, ben sowieso wel benieuwdquote:
Ik zie nu een soort van shrine voor me. Zo'n ronde spiegel met allemaal foto's van jou aan de zijkanten. Een aantal van je beste posts uitgeprint en op de muur geplakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ben sowieso wel benieuwd
Prima. Met jou?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Etsu, hoe gaat het? Is het nog steeds heet in je kamer?
Terechte angst.quote:
Net als Prison break. Allemaal krantenartikelenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort van shrine voor me. Zo'n ronde spiegel met allemaal foto's van jou aan de zijkanten. Een aantal van je beste posts uitgeprint en op de muur geplakt.
kloptquote:
Hahaquote:
Nope, t is voor een schoolprojectquote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als Prison break. Allemaal krantenartikelen
Nouja voor LMI uitgeprinte fokposts dan
die paar dat ik je een mongool noemde?quote:
Ze kijkt wel heel verleidelijk naar dat oudje inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die blik is enigszins....disturbing.
whut?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die blik is enigszins....disturbing.
Ik ben nu ook al twee dagen niet Groningen, hopelijk houdt de stad het uit zonder ons.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima. Met jou?
Ik heb geen idee, dit is al de vierde dag dat ik niet in Groningen ben. Ik ben vanavond er weer, dan zal ik het je laten weten.
Dat is mn vaderquote:Op zondag 25 mei 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kijkt wel heel verleidelijk naar dat oudje inderdaad
Noem eens wat over mij dan. Maakt nier uit watquote:
what the fuckquote:
wat danquote:
Anders zal Paxcon de stad wel redden. Daar is hij wel geschikt voor denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al twee dagen niet Groningen, hopelijk houdt de stad het uit zonder ons.
Hahahaha, inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kijkt wel heel verleidelijk naar dat oudje inderdaad
Nou, wat Fokkie zegt.quote:
ik g aniet meer postenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer, want zo wordt de hele setting verpest
Halloquote:
Ik probeer nu dingen te bedenken die hij niet kan, maar het lukt niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anders zal Paxcon de stad wel redden. Daar is hij wel geschikt voor denk ik.
Ben je er al over uit in welke Kruidvat je vanmiddag begint?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer, want zo wordt de hele setting verpest
je gaat geen echte namen gebruiken hequote:
Daarom is Paxcon dus God.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer nu dingen te bedenken die hij niet kan, maar het lukt niet.
Laat zienquote:Op zondag 25 mei 2014 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Was een weekend weg en zie nu pas foto's. Ik heb zo'n broek aan daar en mn kont is daar mega raar in zie ik nu pas hahaha
Waarschijnlijk kan hij wel lasagne maken, hij kan alleen jouw lasagne niet klaarmaken.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom is Paxcon dus God.
Oh, ik weet er wel een. Hij kan mij heerlijke lasagne niet klaarmaken.
Ik pak zo de bus en ga een aantal kruidvats af in een straal van 20km van sof.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je er al over uit in welke Kruidvat je vanmiddag begint?
Inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij wel lasagne maken, hij kan alleen jouw lasagne niet klaarmaken.
Ik ook al noteer ik niks. Ik sla alles netjes op in mijn geheugen.quote:
Goed bezig. Mocht je haar daadwerkelijk vinden vergeet mij vooral geen DM te sturen. Ik ben ook ben benieuwdquote:Op zondag 25 mei 2014 13:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik pak zo de bus en ga een aantal kruidvats af in een straal van 20km van sof.
Van mij weet je alleen positieve dingen he?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook al noteer ik niks. Ik sla alles netjes op in mijn geheugen.
Hij heeft gekozen voor een stadskanaalse variant Nasi met gehakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn lasagne is heel lastig klaar te maken en niemand kan dat, behalve ik.
Kan hij jouw nasi op jouw niveau klaarmaken denk je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet super weird ofzo.. maar gewon. Iets
Baby darling doll face honey
Hequote:
Ongetwijfeld zal dat minder lekker zijn dan jouw nasi.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft gekozen voor een stadskanaalse variant Nasi met gehakt.
Mocht ik op 10 juni je nasi nog proeven trouwens?
Ik bedoel lasagne
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]Wie is die jongen met die brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet super weird ofzo.. maar gewon. Iets
Maar LMI. Vertel eens wat meer over je projectquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet super weird ofzo.. maar gewon. Iets
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet super weird ofzo.. maar gewon. Iets
Zie er niks raars aan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
LIjkt een beetje breed?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, niet super weird ofzo.. maar gewon. Iets
[..]Wat is er precies vreemd aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet super weird ofzo.. maar gewon. Iets
Hier ga ik op dit moment geen antwoord op geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar LMI. Vertel eens wat meer over je project![]()
Komt er nog een rapport uit of iets dergelijks of een mooie rankschikking met de meest incapabele users?
[..]Zijn dat druiven vooraan? Ik vind het bloemstuk op tafel wel ietwat karig overigens. Daar had wel iets meer risico genomen mogen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet super weird ofzo.. maar gewon. Iets
Ja, ik weet niet wat het is.. Ik kan er de vinger niet op leggen maar is maar raarquote:
Ik denk dat je hem nog wel kunt overtuigen, alleen moet je wat vaker aardiger voor hem zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal dat minder lekker zijn dan jouw nasi.
Wat 10 juni betreft, Paxcon stribbelt nog steeds tegen. Waarschijnlijk durft hij mijn lasagne niet te proeven omdat hij bang is dat het zijn lasagne overtreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt mijn recente versierpoging er ook in?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier ga ik op dit moment geen antwoord op geven.
Ik ben altijd vet aardig tegen hem, alleen is hij nogal een lastpak.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem nog wel kunt overtuigen, alleen moet je wat vaker aardiger voor hem zijn.
Ja, waren bij Nederlandse wijnshitje. Die druiven die gebruikt worden voor de wijn zijn écht fucking lekker. Gewoon 10000 keer lekkerder dan in de supermarktquote:Op zondag 25 mei 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dat druiven vooraan? Ik vind het bloemstuk op tafel wel ietwat karig overigens. Daar had wel iets meer risico genomen mogen worden.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waren bij Nederlandse wijnshitje. Die druiven die gebruikt worden voor de wijn zijn écht fucking lekker. Gewoon 10000 keer lekkerder dan in de supermarkt. Zijn veel kleiner en daarom super mega zoet
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het is.. Ik kan er de vinger niet op leggen maar is maar raar
Fok!kers komen niet op straat.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef Crack_ het volgende:
. Ik dacht al zulke reacties te krijgen maar wtf, het is gewoon een achterkant zoals je bij iedereen op straat ziet
.........
Engelse wijnen schijnen ook steeds beter te worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederlandse wijnen schijnen kwalitatief ook best goed te zijn overigens. Die milde winters hebben toch nog ergens nut voor.
Inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef Crack_ het volgende:
. Ik dacht al zulke reacties te krijgen maar wtf, het is gewoon een achterkant zoals je bij iedereen op straat ziet
.........
laat ze gwn joh tssquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:34 schreef JanCees het volgende:
Geen echte namen gebruiken LMI anders heb je een probleem
Kan je misschien een betere foto maken ter verduidelijking?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef Crack_ het volgende:
.........
Ik ben de leider van #teamjohannes. Ik mag zulke dingen zeggen.quote:
Ja, die we daar hadden was ook lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederlandse wijnen schijnen kwalitatief ook best goed te zijn overigens. Die milde winters hebben toch nog ergens nut voor.
Dat doe ik ook niet, alleen nooit gezienquote:
Jawelquote:
Ja, kanquote:Op zondag 25 mei 2014 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je misschien een betere foto maken ter verduidelijking?
Schijnbaar vond jij het ook een goed idee. Anders had je het niet gedaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Had een luiertaart() laten maken voor iemand die net zwanger is maar je schijnt dat pas na ds bevalling te moeten geven dus stond mooi voor joker.
Ik klets even bij met mijn één van mijn beste vrienden Etsu.quote:
nouquote:Op zondag 25 mei 2014 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben de leider van #teamjohannes. Ik mag zulke dingen zeggen.
Jij mag dat zeker zeggen stylo, ik hoop niet dat ik je boos heb gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben de leider van #teamjohannes. Ik mag zulke dingen zeggen.
Eindelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik klets even bij met mijn één van mijn beste vrienden Etsu.
Maar ik wil jou ook best even aandacht geven lief Koerdje
neequote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Ja hoorlaat GGMM,JR, DP en Stijn anders ook komen. Wordt het weer VBL 2.0
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
ik zou hier mod moeten zijn dan kon ik vbl gepraat verwijderen
Wat een baas hè.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hey Stylo. Gister nog genoten van Ramosgod?
nee, wolken zijn ervoor.quote:
Dit domme idee komt nu van jou he.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Laat Stijn hier wegblijven.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |