Zou leuk zijn als ie uit de bus zou vallen xdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef Gramulanion het volgende:
Zou wat zijn als iemand die beker op z'n hoofd zet. xD
Ramos mag ik hopenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is uitgeroepen tot MOTM? Ik vond Bale wel een lekkere wedstrijd spelen.
Komt wel goed volgende keer! Ik vind het ook kut maar neem een voorbeeld aan Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen en was voor Real al heeft hij er niets mee te maken en woont hij niet in Madrid. Leuk meegenomen die Decima maar verder is het niets. Volgend seizoenquote:
Carvajal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is uitgeroepen tot MOTM? Ik vond Bale wel een lekkere wedstrijd spelen.
Ik heb wel een link naar mijn top-topic in WKquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt wel goed volgende keer! Ik vind het ook kut maar neem een voorbeeld aan Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen en was voor Real al heeft hij er niets mee te maken en woont hij niet in Madrid. Leuk meegenomen die Decima maar verder is het niets. Volgend seizoen![]()
Nu op naar het WKjuichen voor Nederland en Duitsland
![]()
![]()
Johannes heb je trouwens een link naar jouw belo horizontje topic?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt wel goed volgende keer! Ik vind het ook kut maar neem een voorbeeld aan Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen en was voor Real al heeft hij er niets mee te maken en woont hij niet in Madrid. Leuk meegenomen die Decima maar verder is het niets. Volgend seizoen![]()
Nu op naar het WKjuichen voor Nederland en Duitsland
![]()
![]()
Johannes heb je trouwens een link naar jouw belo horizontje topic?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen
quote:
Wat lag je? Brede gozer die Pax. Je wil hem niet zonder shirt tegenkomen in het sfeervak hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |