weet ik niet meer staat iets van 2 sc's terug geloof ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe moet je een image nou ook al weer centreren?
Gelukt, c ervoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet ik niet meer staat iets van 2 sc's terug geloof ik
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goed zo![]()
en ja moet hem dan toch weer zeggen
![]()
grote jongen
je weet inderdaad veel van hiphop volgens mijquote:
Ik weet niet wat jij onder pop hiphop verstaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je weet inderdaad veel van hiphop volgens mij
vind de beats altijd wel lekker ik hou alleen ook van pop hiphop en jij niet zo geloof ik
vuile bofferdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:02 schreef Miek37 het volgende:
Zo dan.. na de sessie met 2 grote negerseen peukie gerookt!
![]()
Zit nu ff "Ik vertrek" te kijken, ben wederom verbaasd hoe mensen zo maar alles achter laten en in het diepe duiken.
Ze spreken geen woord Italiaans, laten beslissingen die hun leven gaan bepalen derhalve doen door een derde, ze hebben het dorp waar ze gaan wonen nog nooit gezien, kunnen niet koken, laten alles aanbranden, hebben geen enkele horeca ervaring maar gaan wel een B&B starten in Umbrie.
![]()
Wij gaan over 5 jaar verkassen naar Thailand, gaan daar in dec. voor de 13e x naartoe en we zijn nu al hard bezig met de taal!
Thailandquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:02 schreef Miek37 het volgende:
Zo dan.. na de sessie met 2 grote negerseen peukie gerookt!
![]()
Zit nu ff "Ik vertrek" te kijken, ben wederom verbaasd hoe mensen zo maar alles achter laten en in het diepe duiken.
Ze spreken geen woord Italiaans, laten beslissingen die hun leven gaan bepalen derhalve doen door een derde, ze hebben het dorp waar ze gaan wonen nog nooit gezien, kunnen niet koken, laten alles aanbranden, hebben geen enkele horeca ervaring maar gaan wel een B&B starten in Umbrie.
![]()
Wij gaan over 5 jaar verkassen naar Thailand, gaan daar in dec. voor de 13e x naartoe en we zijn nu al hard bezig met de taal!
gewoon top 40 dingetjes, het commercielequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder pop hiphop verstaat.
Ik kan bepaalde top 40 dingetjes wel waarderen, behalve Kayne West en Eminem.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gewoon top 40 dingetjes, het commerciele
en dacht dat jij dat juist niet zo leuk vond aangezien jij veel weet van artiesten voordat ze bekend werden en ik weet dat allemaal niet. vandaar
ik vind eminem soms wel goed hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde top 40 dingetjes wel waarderen, behalve Kayne West en Eminem.
ik kan zn stem niet uitstaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind eminem soms wel goed hoor![]()
die andere niet nee
dat had ik net met roy orbison, dat heb ik ook met bepaalde artiestenquote:
ik heb deze volgensmij al 2x eerder in deze reeks gepost, ooit welk eens op geklikt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat had ik net met roy orbison, dat heb ik ook met bepaalde artiesten
en gelukkig maar dat smaken verschillen anders zou het saai zijn
ja klinkt ook goed, heb hem nog niet uitgezet dus ik vind het wel watquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb deze volgensmij al 2x eerder in deze reeks gepost, ooit welk eens op geklikt?
Leuk, zeker doenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:12 schreef isax het volgende:
http://www.knipmode.nl/ni(...)_draagmogelijkheden/
denk dat ik deze jurk morgen maar eventjes snel ga maken
Tragische is dat de rapper zichzelf van het leven ontnomen heeft niet erg lang daarna.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja klinkt ook goed, heb hem nog niet uitgezet dus ik vind het wel wat![]()
en ik had er nog niet eerder op geklikt nee
Roy Orbison? Die heeft 1 van de mooiste stemmen van de wereld.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat had ik net met roy orbison, dat heb ik ook met bepaalde artiesten
en gelukkig maar dat smaken verschillen anders zou het saai zijn
das weer kut danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tragische is dat de rapper zichzelf van het leven ontnomen heeft niet erg lang daarna.
ben je nu boos op mequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Roy Orbison? Die heeft 1 van de mooiste stemmen van de wereld.
maar de ispiratie heeft tot de beste track van een andere rapper geleid, een nummer dat ik ook al meerdere malen gepost heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das weer kut dan
blijft toch eeuwig zonde van bepaalde artiesten dat ze de druk niet aan kunnen
Ja hoor, lekker daar wonen, lieve mensiesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vuile bofferddat je maar genoten hebt
![]()
![]()
en ga je echt naar Thailand emigreren? best wel cool en bereid je dan maar goed voor ja met zulke programma's dan weet jij hoe het niet moet
Rentenieren!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Thailand![]()
![]()
Ben er ook 3 keer geweest. Ga je daar wat beginnen of rentenieren?
Klinkt heerlijk en ik gun het je van harte en ik hoop dat je daar heel gelukkig zult zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker daar wonen, lieve mensies, heeeerlijk eten
en het hele jaar door 35 graden!
![]()
Voordeel is dat wij onze centjes dan niet meer hoeven te verdienen en alleen nog maar hoeven te genieten!
Ooh! Niet te hard slaan he, op Choco's bipsje!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, je gaat over de knie.
[ afbeelding ]
Die's leuk!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:12 schreef isax het volgende:
http://www.knipmode.nl/ni(...)_draagmogelijkheden/
denk dat ik deze jurk morgen maar eventjes snel ga maken
ik zou dat nooit doenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker daar wonen, lieve mensies, heeeerlijk eten
en het hele jaar door 35 graden!
![]()
Voordeel is dat wij onze centjes dan niet meer hoeven te verdienen en alleen nog maar hoeven te genieten!
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, je gaat over de knie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |