SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Nog langer naar deze saaie wedstrijd kijken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:lekker
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb je RT of to win the trophy gedaan ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb bij de 0-1 ruststand de 1X gepakt. Gaat over 90 minuten lijkt mequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je RT of to win the trophy gedaan ?![]()
![]()
Hoeveel heb je eigenlijk gewonnen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Nu interesseert het me helemaal niet meer wie er wint
Enige bet die ik nog open heb is Real to win the trophyGRAAG VERWIJDEREN![]()
Nog minimaal een halfuur genietenen daarna penalty's.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
real jaagt hem er straks in.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat lettertype op die shirts van real blijft echt te lelijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
afzienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Cl finale fluiten en dan maandag weer lekker als baas van 3 C1000 filialen werken.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar als het op pingels aankomt wint Atleti.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
Real gaat trouwens nu winnen in verlengingNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Werken? Geile 16-jarige kassameisjes aanduwen ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Cl finale fluiten en dan maandag weer lekker als baas van 3 C1000 filialen werken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als Gabi in de extra time eenkaart pakt telt dat niet meer voor mn bet toch? Net als CR7 to score?
Geldt alleen in de 90 min toch?GRAAG VERWIJDEREN![]()
30 euro. Dat is 400K ongeveer in Fifa geldquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eigenlijk gewonnen?
Enige bet die ik nog open heb is Real to win the trophyQuote was 2.00
![]()
Gelukkig dat je dat er bij zegt, anders had ik geen echte monetaire waarde aan kunnen verbindenquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat kleingeld voor kijkplezier, maar als je dreigt te verliezen besef je wat je er voor leuks mee had kunnen doen. Des te lekkerder als je dan alsnog wintquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat er bij zegt, anders had ik geen echte monetaire waarde aan kunnen verbindenMaar serieus wel kut voor Atletico
![]()
Dat soort bets gaat meestal over 90 minuten inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Gabi geel, die bet is zeker al vervallen?![]()
Je hebt gelijk, al die bets staan niet meer op unibet bij mijn naamquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat soort bets gaat meestal over 90 minuten inderdaad.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wtf. Leek net of die speler op de bank aan het fappen was onder zijn jas.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
"Mijn Miranda zei dat ook altijd"quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Telkens als ik "Miranda" hoor denk ik aan:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
Wtf. Leek net of die speler op de bank aan het fappen was onder zijn jas.ja dat dacht ik ook
![]()
Rijke mensen met ballen slaan nu een zooi TOTS Courtois in. Kan zomaar de held worden als het op strafschoppen uitdraait.![]()
Fifa dus wel realistisch. 90e min doelpunt. Rebound.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wat mij betreft mogen ze MOTM di maria doen
#FreeTrapz![]()
Wordt je landskampioen weer eens na 18 jaar.... is het nog een kutseizoen doordat je zo de CL finale verliest..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik gun het Atletico nu wel. Die arme supporters. Once in a lifetime is dit vrees ik voor ze
dat telt dan toch meer![]()
Ach, denk dat ze er wel met plezier op terug zullen kijken. Heb ik ook nog steeds met die ene halve finale van AZ, ondanks de horror afloop. We stonden er toch maar mooi evenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wordt je landskampioen weer eens na 18 jaar.... is het nog een kutseizoen doordat je zo de CL finale verliest..
dat telt dan toch meer![]()
2 corner goals, een rebound goal, een 90e minuut aids goal, tijdrekken, high pressure en high aggression van Atletico
Het is serieus net fifa 14GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die was wel erg makkelijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hoeft EA niets speciaals te doen MOTM marcelo en klaarquote:
#FreeTrapz![]()
Bale is wel goed in het sussen en doet niet zo achterlijk
Simeone is wel echt achterlijkLijkt wel dronken haha
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik hoef die huldiging ook echt niet te zien![]()
Thnx! Alleen beetje jammer dat die kaart van Gabi niet telt anders had ik nog 12 euro extra gehadquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als je wedt boeit het ook niet wat er allemaal gebeurt. Als je weddenschappen maar uitkomenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx! Alleen beetje jammer dat die kaart van Gabi niet telt anders had ik nog 12 euro extra gehadDit WK weer wedstrijdjes uitzoeken voor rode kaarten
Zit je toch een partij verknipt naar de wedstrijd te kijken
![]()
![]()
Ik pak meestal met EK/WK de topscorer van het toernooi; blijft je bet het hele toernooi meestal wel leukquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je wedt boeit het ook niet wat er allemaal gebeurt. Als je weddenschappen maar uitkomenDit WK weer wedstrijdjes uitzoeken voor rode kaarten
Zit je toch een partij verknipt naar de wedstrijd te kijken
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Toch raar dat hij niet op fok zit dan, past qua gedrag wel in het profielquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:25 schreef esox83 het volgende:
Wat een kut kind die Ronaldotop sportman, maar verstand en gedrag van een kleuter
![]()
Hij zit denk ik op fok.ptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch raar dat hij niet op fok zit dan, past qua gedrag wel in het profiel![]()
Tevens dat gastje uit dat filmpje dat iemand hier eerder posten (was volgens mij wieisboos ) is de zoon van iemand die de regie deed bij The Hunger Games
En had het asperger syndroom.![]()
Je kunt ze in elk geval niet doen met de telefoon, dat weet ik wel. Zou me niks verbazen. Het wereldje van de traders wordt steeds kleiner gemaakt. En ik maak me toch best zorgen over die pack-only onderwerpen op het EA forum. Het schijnt bij 1 of ander basketbal spelletje succesvol te zijn dat pack onlyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan het kloppen dat ruilvoorstellen op de foonapp niet herkend worden?![]()
![]()
Genoeg CL, nu weer fut. Kan benzema een beetje koppen? Linkspoot op links en rechtspoot op recht dus benzema moet wel een goaltje kunnen maken
lijkt me wel leuk spelen. Iemand ook ervaring met miranda?
![]()
mogen ze wel eens wat aan de pack prijzen gaan doenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ze in elk geval niet doen met de telefoon, dat weet ik wel. Zou me niks verbazen. Het wereldje van de traders wordt steeds kleiner gemaakt. En ik maak me toch best zorgen over die pack-only onderwerpen op het EA forum. Het schijnt bij 1 of ander basketbal spelletje succesvol te zijn dat pack onlykan je voor die 200K die je bij elkaar voetbalt net 30 packs halen
#FreeTrapz![]()
Moeten ze niet doen en zal ook niet zo snel. Misschien een verzamelaspect maar de transfer markt weghalen bij FIFA waar ze duizenden voetballers hebben is gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ze in elk geval niet doen met de telefoon, dat weet ik wel. Zou me niks verbazen. Het wereldje van de traders wordt steeds kleiner gemaakt. En ik maak me toch best zorgen over die pack-only onderwerpen op het EA forum. Het schijnt bij 1 of ander basketbal spelletje succesvol te zijn dat pack only![]()
Benzema is echt wel veelzijdig. Goed schot, goede kopbal en sterk. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:35 schreef rolls-reus het volgende:
Genoeg CL, nu weer fut. Kan benzema een beetje koppen? Linkspoot op links en rechtspoot op recht dus benzema moet wel een goaltje kunnen maken
[ afbeelding ]
lijkt me wel leuk spelen. Iemand ook ervaring met miranda?
![]()
Dat principe zou het hele principe van FUT uithollen. Nu heb je zelf in de hand hoeveel middelen je hebt, als je maar slim handelt. Straks krijg je dus alleen maar mensen die gewoon veel geld erin gestopt hebben. Dat zou voor mij direct het einde betekenen, ga ik echt niet aan meedoenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ze in elk geval niet doen met de telefoon, dat weet ik wel. Zou me niks verbazen. Het wereldje van de traders wordt steeds kleiner gemaakt. En ik maak me toch best zorgen over die pack-only onderwerpen op het EA forum. Het schijnt bij 1 of ander basketbal spelletje succesvol te zijn dat pack only
Tradeoffers ontvangen via foon lukt niet, dus dan maar even 3x dat spel opnieuw opstarten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, ze zijn het aardig aan het ontmantelen anders. En de WC FUT als testcase wellicht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moeten ze niet doen en zal ook niet zo snel. Misschien een verzamelaspect maar de transfer markt weghalen bij FIFA waar ze duizenden voetballers hebben is gewoon niet te doen![]()
Wat is dit?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:36 schreef wieisboos het volgende:
Damn die kerel postte op bodybuilding.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
http://nos.nl/artikel/652(...)-zoon-filmmaker.htmlquote:
http://nos.nl/artikel/652(...)t-in-californie.html
Video is inmiddels van youtube gehaald.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ht_bloedbad_aan.html
Blijkbaar waren op dat forum al mensen die vonden dat hij zich gedroeg als een seriemoordenaar![]()
Het voordeel is wel voor mensen die er niet zo ziek veel tijd en geld in willen stoppen, zeg eerlijk je moet erg veel spelen of erg veel handelen om aan coins te komen.
Kijk dat sommige dat goed tijdens hun werk op kantoor kunnen doen is mooi meegenomen, maar als je enkel tijd hebt om in de avond een uurtje te spelen of een paar uurtjes in het weekend is fut niet te doen![]()
Dat mag je vinden. Wat mij betreft is er niks mooiers dan een goed renderend handeltje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef esox83 het volgende:
Het voordeel is wel voor mensen die er niet zo ziek veel tijd en geld in willen stoppen, zeg eerlijk je moet erg veel spelen of erg veel handelen om aan coins te komen.
Kijk dat sommige dat goed tijdens hun werk op kantoor kunnen doen is mooi meegenomen, maar als je enkel tijd hebt om in de avond een uurtje te spelen of een paar uurtjes in het weekend is fut niet te doenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch zie ik liever een goed renderend handeltje in aandelen dan in FUT spelersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Wat mij betreft is er niks mooiers dan een goed renderend handeltje.![]()
![]()
Met de IF methode valt het reuze mee. In het begin lekker veel spelen, op 7 accounts daily gifts incasseren, en er komen in het begin altijd buitenkansjes voorbijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef esox83 het volgende:
Kijk dat sommige dat goed tijdens hun werk op kantoor kunnen doen is mooi meegenomen, maar als je enkel tijd hebt om in de avond een uurtje te spelen of een paar uurtjes in het weekend is fut niet te doen![]()
![]()
Da's een totaal ander vakquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch zie ik liever een goed renderend handeltje in aandelen dan in FUT spelers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een vrouw met een glad geschoren... naja. Zat mooiere dingen te verzinnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Wat mij betreft is er niks mooiers dan een goed renderend handeltje.![]()
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een vrouw met een glad geschoren... naja. Zat mooiere dingen te verzinnen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een Sennetjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar![]()
![]()
Die heb ik al, maar punt was meer snap dat jullie dat tof vinden maar als je het echt alleen om een leuk team te maken en te gamen doet moet je er of tijd of geld instekenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een vrouw met een glad geschoren... naja. Zat mooiere dingen te verzinnen.![]()
Niks mooiers, of niks beters dan.. zijn gevaarlijke uitspraken, en meestal niet helemaal waarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar![]()
![]()
Die dingen kan je vaak niet met elkaar vergelijken toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks mooiers, of niks beters dan.. zijn gevaarlijke uitspraken, en meestal niet helemaal waar![]()
Neee, alsjeblieft niet weerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die dingen kan je vaak niet met elkaar vergelijken toch?![]()
![]()
Zo begint een voetbalzone commentquote:Dit is een uitgebreide samenvatting die ik door de hele wedstrijd heen heb lopen typen in word. Als je geen zin hebt om het te lezen, kan je ook gewoon mijn algehele conclusie aan het begin lezen.![]()
Dit volgt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo begint een voetbalzone comment![]()
Dit volgt;echt een kangkermongool ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo begint een voetbalzone comment![]()
Dit volgt;Is dit van DSL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voetbalzone prachtige site, zit nu voor het eerst sinds tijden weer die comments door te lezen. En dan krijg zelfs ik het idee dat ik de Nederlandse taal goed beheers.![]()
Er zijn daar serieus mensen die wedstijdje doen om de eerste post te hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
En dan reageert iemand ;
[..]
Leuk gedaan
WAT DE FUCK.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zinnen beginnen nooit met 'En'.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
Voetbalzone prachtige site, zit nu voor het eerst sinds tijden weer die comments door te lezen. En dan krijg zelfs ik het idee dat ik de Nederlandse taal goed beheers.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wordt die het meest gelezen dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn daar serieus mensen die wedstijdje doen om de eerste post te hebben![]()
wow sick.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ht_bloedbad_aan.html
Blijkbaar waren op dat forum al mensen die vonden dat hij zich gedroeg als een seriemoordenaar![]()
Wat een kutfinale zeg. Zuur voor Atleti
Funbetjes wel allemaal binnen behalve de 4 minuten blessuretijd..Kuipers gaf een minuutje te veel. Sloeg ook nergens op die +5 imo
Di Maria was wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terechte MOTM
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als die Spanjaarden van Real ook nog het WK winnen hebben ze wel echt een topjaar gehadGRAAG VERWIJDEREN![]()
Als ze nou ook nog de titel hadden gepakt..quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Als die Spanjaarden van Real ook nog het WK winnen hebben ze wel echt een topjaar gehadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Inderdaad ja, dan hadden ze echt een belachelijk jaar gehadquote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog de titel hadden gepakt..
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ben benieuwd hoe FUT dat gaat doen met de MOTMquote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Wat een kutfinale zeg. Zuur voor Atleti
Funbetjes wel allemaal binnen behalve de 4 minuten blessuretijd..Kuipers gaf een minuutje te veel. Sloeg ook nergens op die +5 imo
Di Maria was wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terechte MOTM
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Marcelo gok ikquote:Op zondag 25 mei 2014 00:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe FUT dat gaat doen met de MOTM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Baasjes. Loop bijna nooit 1 op 1 met spitsen en zal dit ook niet volhouden, maar Soriano speelt wel heel goedwint erg veel kopduels met zijn 94 jumping
![]()
Als FUT 15 serieus pack only wordt, blijf ik misschien wel FUT 14 een jaar langer spelen met mn legends teamGRAAG VERWIJDEREN![]()
Natuurlijk wordt het geen pack onlyquote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Als FUT 15 serieus pack only wordt, blijf ik misschien wel FUT 14 een jaar langer spelen met mn legends team![]()
Voetbalzonequote:![]()
Hier mijn conclusiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij vind jij de FUT kaartjes na zo'n wedstrijd interessanter dan de wedstrijd zelf, of niet?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voetbalzone![]()
Hier mijn conclusiesIk kan me er best in vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mollema ook gewonnen vandaag he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had zo gehoopt dat Atletico ging winnen. het ging allemaal goed tot die 93e minuutquote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Volgens mij vind jij de FUT kaartjes na zo'n wedstrijd interessanter dan de wedstrijd zelf, of niet?![]()
Ik was echt boos en telleurgesteld
![]()
Ja, en Marc de Maar gaat die ronde winnen als het zo blijft.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me er best in vinden
Mollema ook gewonnen vandaag he
Beste jaar voor het Nederlandse wielrennen in een hele lange tijd zo. Al 51 overwinningen, meer dan elk ander land behalve Frankrijk (zitten wel veel kleine flutkoersjes bij, maar goed bij die andere landen ook).
![]()
Nu is het voetbal even afgelopen totdat het WK begint. kunnen we mooi de Giro kijken. Heb wel echt weer zin in de Tour de France. das altijd wel mijn hoogtepunt van het jaar op tv gebied.![]()
Ik vind de Giro veel mooiere TV dan de Tour, dat is vaak toch 1 superman die er bovenuit steekt en weinig spanning. En veel te veel etappes voor sprinters.
Ik denk dat Froome dit jaar ook weer heel simpel gaat winnen met een oppermachtige Sky ploeg.![]()
Dat wist ik dan weer niet. Belangrijkste is dat we weer meetellen, na zo veel magere jarenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en Marc de Maar gaat die ronde winnen als het zo blijft.
Beste jaar voor het Nederlandse wielrennen in een hele lange tijd zo. Al 51 overwinningen, meer dan elk ander land behalve Frankrijk (zitten wel veel kleine flutkoersjes bij, maar goed bij die andere landen ook).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh lordquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alleen recreatief af en toe een uurtje ofzo (en woon-werk verkeer). Vandaag nog 30km gedaan ofzo.quote:
Maar dat heeft 0,0 te maken met de sport wielrennen, heb ook geen racefiets.![]()
T is maar een spelletje johquote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat Atletico ging winnen. het ging allemaal goed tot die 93e minuut![]()
Ik was echt boos en telleurgesteld
![]()
![]()
De etappes in de Giro zijn vaak mooier, maar de entourage en uitzendingen rondom de Tour zijn dan weer leuker.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind de Giro veel mooiere TV dan de Tour, dat is vaak toch 1 superman die er bovenuit steekt en weinig spanning. En veel te veel etappes voor sprinters.
Ik denk dat Froome dit jaar ook weer heel simpel gaat winnen met een oppermachtige Sky ploeg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik hetzelfde, maar de gasten die ik ken en zo fanatiek die sport volgen fiesten ook erg veel vandaar dat ik benieuwd was![]()
![]()
Giro is ook veel moeilijker. Veel grotere uitputtingsslag dan de Tour waar veel minder klimetappes zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De etappes in de Giro zijn vaak mooier, maar de entourage en uitzendingen rondom de Tour zijn dan weer leuker.![]()
Nou, heb via via gehoord dat als een speler een grote kans mist in een wedstrijd, ze hem gewoon in de zeik nemen in het spelershome, en er vreselijk hard om moeten lachen, terwijl ze een biertje drinken. Sindsdien maak ik me ook minder druk om verloren wedstrijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maver was boos en teleurgesteld. Laat hem !![]()
Haha weet niet of dat bij Real ook zo gaatquote:Op zondag 25 mei 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, heb via via gehoord dat als een speler een grote kans mist in een wedstrijd, ze hem gewoon in de zeik nemen in het spelershome, en er vreselijk hard om moeten lachen, terwijl ze een biertje drinken. Sindsdien maak ik me ook minder druk om verloren wedstrijden.![]()
![]()
Ronaldo had Bale helemaal de huid vol gescholden als het 1-0 was gebleven na al die gemiste kansenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha weet niet of dat bij Real ook zo gaat
Niet dat Ronaldo beter speelde..![]()
Ronaldo was echt zo slechtquote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ronaldo had Bale helemaal de huid vol gescholden als het 1-0 was gebleven na al die gemiste kansen
Niet dat Ronaldo beter speelde...
![]()
Tegenstander scoort 3x uit een rebound en doet stoer bij de celebrations.
In de 2e helft komt ik terug van een 3-0 achterstand. En in de extra tijd kopt Drogba er nog effe 2 in. De finale erna ook gewonnen.
3x cups op rij!!![]()
Potje zo tegen mijn nieuwe team?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:49 schreef Rijst het volgende:
Tegenstander scoort 3x uit een rebound en doet stoer bij de celebrations.
In de 2e helft komt ik terug van een 3-0 achterstand. En in de extra tijd kopt Drogba er nog effe 2 in. De finale erna ook gewonnen.
3x cups op rij!!![]()
Of dat ik na een verloren Sparta - AZ Oscar Moens in de Sorbonne zagquote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha weet niet of dat bij Real ook zo gaatOmringd door vrouwelijk schoon, en flessen champagne
En ik maar balen dat mn cluppie verloren had.
Die gasten wonen zo riant, neuken de lekkerste wijven voor de lol, die geven echt geen neuk om een nederlaag meer of minder. Al zal de CL finale wel van een ander kaliber zijn. Maar het blijft gewoon werk voor die gasten.![]()
Ik denk dat we maar beter normaal kunnen doen tegen DS2 en Maver.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/652(...)-zoon-filmmaker.html
http://nos.nl/artikel/652(...)t-in-californie.html
Video is inmiddels van youtube gehaald.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar beter normaal kunnen doen tegen DS2 en Maver.![]()
twitter:GamingChannel twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 23:49:09Ubisoft Confirms Far Cry 4 Character Is Gay http://t.co/okEmv8SrwU reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ga je geen WD halen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
twitter:GamingChannel twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 23:49:09Ubisoft Confirms Far Cry 4 Character Is Gay http://t.co/okEmv8SrwU reageer retweet
![]()
![]()
Wat is het probleem?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is er mis met homo's dan? Je hebt ook al iets tegen negers. raar mannetje jijquote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
HAHA! Jij bent zelf ook gay dus geen probleem voor jou toch. Kan je ook je fapje machen tijdens Far Cry.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
JA JAquote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef Maver24 het volgende:
ik vind het alleen grappig dat er dus een character komt die gay heet. heb niks tegen homo's hoor![]()
Ik gebruik ook altijd deze smiley als ik lach:quote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef Maver24 het volgende:
ik vind het alleen grappig dat er dus een character komt die gay heet. heb niks tegen homo's hoor![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook, ook wanneer ik huil. Eigenlijk bij elke emotie.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd deze smiley als ik lach:![]()
![]()
![]()
Daarom heb ik ook al 13 jaar een vriendinquote:Op zondag 25 mei 2014 01:02 schreef Kamikazie het volgende:
Maver is zelf gewoon een kringspiermusketier.![]()
Ja ja. Homo.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al 13 jaar een vriendin![]()
Ha! Gaaaaaaaaay!quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al 13 jaar een vriendinOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Feeder.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al 13 jaar een vriendin![]()
Zo lang alquote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al 13 jaar een vriendinif you like it put a ring on it, homo.
![]()
Handgelina Jolie ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo lang alif you like it put a ring on it, homo.
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo lang alif you like it put a ring on it, homo.
Ik denk dat het een 'dame' is waar je niet aan kan zien of het wel of geen dame is. Kort pittig kapseltje die thuis ook de broek aan heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:16 schreef Toefjes het volgende:
Als het een lekker wijf is pleeg ik zelfmoord.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee joh, dit is natuurlijk weer zo´n golddigger. De dames glijden van de stoel als het woord Wajong valt hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 01:16 schreef Toefjes het volgende:
Als het een lekker wijf is pleeg ik zelfmoord.![]()
![]()
quote:
Ik wil Emenike zien.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fucking nep manquote:82 pace
Daar gaan we eens feedback over geven.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Al deze kaarten zijn nep joh: https://twitter.com/DailyRenderquote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fucking nep man82 pace
Daar gaan we eens feedback over geven.
Die gast maakt al die meuk, net als die FUT15 PSG Dani Alves enzo.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Toefjes het volgende:
Misschien is zijn vriendin al een jaar weg, en heeft hij dat niet door. Altijd maar packs openen..![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Toefjes het volgende:
Misschien is zijn vriendin al een jaar weg, en heeft hij dat niet door. Altijd maar packs openen..die komen toevallig niet van hem af die kaartenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al deze kaarten zijn nep joh: https://twitter.com/DailyRender
Die gast maakt al die meuk, net als die FUT15 PSG Dani Alves enzo.![]()
Baasjequote:
quote:AZ heeft een bod op Roy Beerens afgeslagen. Hertha BSC deed een poging de vleugelaanvaller voor 2,5 miljoen euro over te nemen van zijn huidige club, maar AZ besloot de aanbieding af te wijzen.![]()
![]()
Jammer dat hij LW isquote:
Wel terecht voor NL in ieder geval. Geen idee waar hij in Kiev speelt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hem hebben ze ook helemaal verkracht.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hier trouwens de stats van Emenike in het spelKK EA
Moet 7 punten halen uit 4 wedstrijden om in div1 de titel te pakken. Nu zal de aids wel komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon, in het stadion toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij LW is
Wel terecht voor NL in ieder geval. Geen idee waar hij in Kiev speelt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook links (op flashscore tenminste meestal)quote:Op zondag 25 mei 2014 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij LW is
Wel terecht voor NL in ieder geval. Geen idee waar hij in Kiev speelt.
Maar in Oranje is hij nu gereduceerd tot 4e spits denk ik in dat konko (of moet ik zeggen kongolo) systeem van Louis, misschien zelfs wel 5e (zal die dan afvallen?) als Depay de voorkeur krijgt.![]()
Nee man, je hebt Bergkampquote:Op zondag 25 mei 2014 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Moet 7 punten halen uit 4 wedstrijden om in div1 de titel te pakken. Nu zal de aids wel komen![]()
![]()
Speel dan cups. Ik ga nu voor de 4e x op rij kampioen wordnequote:Op zondag 25 mei 2014 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Moet 7 punten halen uit 4 wedstrijden om in div1 de titel te pakken. Nu zal de aids wel komen![]()
![]()
Begint met 60 fitness ivm 40 uur in de auto.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
Als je uit speelt mag je Bergkamp zeker niet opstellen?
haha![]()
Alleen niet als er gevlogen moet worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
Als je uit speelt mag je Bergkamp zeker niet opstellen?![]()
Truequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JBGGquote:Op zondag 25 mei 2014 01:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Speel dan cups. Ik ga nu voor de 4e x op rij kampioen wordneOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Netjes, ik ben maximaal tot divisie 2 gekomen, zit nu in 4 en degradeer bijna naar 5.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:51 schreef wieisboos het volgende:
Gepromoveerd naar divisie 1 HUUUUU
weet niet of ik hier nou zo blij mee moet zijnmag wel weer 10k bijschrijven
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet ik je binnenkort weer eens vernederen? Je begint nogal een grote mond te krijgenquote:![]()
Geen shareknop hebben op je controllerquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet ik je binnenkort weer eens vernederen? Je begint nogal een grote mond te krijgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stuk of 15 gold cup, rest div1 en div2quote:Op zondag 25 mei 2014 01:53 schreef esox83 het volgende:
zijn die stats van Bergkamp allemaal div 1 matches? of zit je gewoon offline te klotenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stop nou gewoon met posten van dit soort onzin.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:02 schreef Maver24 het volgende:
geen MOTM dus schijnbaar![]()
ben ik daarom wakker gebleven
![]()
Waarom zou je slapen als je de hele dag geen tyfes uitvoerd?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:02 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
tyfes*quote:Op zondag 25 mei 2014 02:03 schreef esox83 het volgende:
[..]
Waarom zou je slapen als je de hele dag geen tufes uitvoerd?
uitvoert*![]()
Dat werkt gewoon..het is account gebonden. Maarja..ik kijk het nu maar even aan. Kan altijd later nog switchen. Live loopt nog wel even door alleen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je nog geprobeerd op ander account?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij doet me echt denken aan die kutreclame met die vingers van die telecomboer. Dat wijf ligt in bed en die kerel doet alles om haar aandacht te trekken maar dat wijf is maar met dr mobiel bezig. Volgens mij is het bij jullie andersom maar dan met FUTquote:Op zondag 25 mei 2014 02:02 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
zo raar dit, ik kan wel op FOK! posten en facebook chat gebruiken... maar ik kan geen internetsites meer bezoeken (laden dus) dan zegt ie dat mijn internet eruit ligt![]()
![]()
433(4)quote:Op zondag 25 mei 2014 02:01 schreef esox83 het volgende:
[..]
welke formatie speel je dan? als een cam al zo loopt hoe doe je spitsen het dan
Hazard zit op 0,76 goals per wedstrijd, Kluivert 1,39 goals p/w en Pires 0,53. Overige middenvelders (Fellaini en Pogba) scoren wel relatief weinig, maar dat boeit dan ook niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die conclusie kon je niet eerder trekken toen je Bergkamp zag?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee was miss onzinmaar deze week was ik bij een maat (xbone) ik daar potje spelen vraag aan hem welke divisie is dit? was 2
nou heb daar aardig wat potjes gespeeld maar leek nergens op, geen snel spel ofzo, terwijl ik gekgenoeg op de playstation divisie 2 echt niet aankan
![]()
![]()
Volgens mij ben je gebanned van internet. Maar hebben Fok! en facebook dat nog niet verwerkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:08 schreef Kamikazie het volgende:
zo raar dit, ik kan wel op FOK! posten en facebook chat gebruiken... maar ik kan geen internetsites meer bezoeken (laden dus) dan zegt ie dat mijn internet eruit ligt![]()
Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Ik vind het niveau op de PS echt vele malen lager dan op de xbox. Niet dat ik op de xbox niet zomaar iedereen oprolde maar op de playstation verlies ik alleen omdat ik concentratie ofzo verliesquote:Op zondag 25 mei 2014 02:13 schreef esox83 het volgende:
Nee was miss onzinmaar deze week was ik bij een maat (xbone) ik daar potje spelen vraag aan hem welke divisie is dit? was 2
nou heb daar aardig wat potjes gespeeld maar leek nergens op, geen snel spel ofzo, terwijl ik gekgenoeg op de playstation divisie 2 echt niet aankan
Het is echt veel simpeler
![]()
![]()
Heb dit echt nog nooit gezien kan hier vrolijk posten maar nu.nl laden gaat gewoon niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gebanned van internet. Maar hebben Fok! en facebook dat nog niet verwerkt.![]()
Is helemaal geen edit maar een nieuwe post, het is laat. Nu doet geenstijl het wel weer maar google niet... slaat echt nergens op dit
Dumpert doet het zelfs niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien komt DS2 dit wel bekend voorquote:Op zondag 25 mei 2014 02:16 schreef Kamikazie het volgende:
Edit nu doet geenstijl het wel weer maar google niet... slaat echt nergens op dit
![]()
![]()
Pornhub?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:16 schreef Kamikazie het volgende:
Is helemaal geen edit maar een nieuwe post, het is laat. Nu doet geenstijl het wel weer maar google niet... slaat echt nergens op dit
![]()
![]()
Dat is vervelend.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deed het ook niet. En nog niet opgeweest vandaag.![]()
Dat is dan wel echt vreemd, ik ben eerlijk gezegd niet zo goed in fifa online 14 was de eerste voetbalgame die ik heb gekocht, en toen tot div 2 gekomen en daarna gedegradeerd tot 4, toen overgestapt op PS4 waar ik het al moeilijker had en niet verder als 4 ben gekomenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Ik vind het niveau op de PS echt vele malen lager dan op de xbox. Niet dat ik op de xbox niet zomaar iedereen oprolde maar op de playstation verlies ik alleen omdat ik concentratie ofzo verliesHet is echt veel simpeler
Bij die vriend heb ik in div 2 op xbox bijna alles gewonnen met behoorlijke scores![]()
Benieuwd naar de prijs van Di Maria. ook nog 2x change dus dat betekend ook dat TOTS Modric gaat zakkenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:25 schreef esox83 het volgende:
weer fifapoints kopen voor packs nu maver?Di Maria is wel een ultra BAAS
![]()
Ik hoop het voor je. Ik denk dat hij echt vreselijk duur wordt. Maar 24 uur in packs, plus andere positie. Dit wordt miljoenenwerk.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:25 schreef Maver24 het volgende:
Kan ik CM Di Maria en TOTS Hulk gebruiken in 1 team![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat de FM community al wist dat di Maria een hele goede speler zou gaan worden. Toptalentje was het![]()
![]()
Tijd om mijn laatste pakje te openen (heb nog 10k..), tenzij er genoeg in zit om nog meer van te kopen..![]()
hij heeft ook 2x change om gepulled te worden dus hij komt zowiezo veel op de marktquote:Op zondag 25 mei 2014 02:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik denk dat hij echt vreselijk duur wordt. Maar 24 uur in packs, plus andere positie. Dit wordt miljoenenwerk.![]()
En het lukt ook nog!quote:Op zondag 25 mei 2014 02:28 schreef DutchSL het volgende:
Tijd om mijn laatste pakje te openen (heb nog 10k..), tenzij er genoeg in zit om nog meer van te kopen..![]()
![]()
kleingeld ja?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij heeft ook 2x change om gepulled te worden dus hij komt zowiezo veel op de markt![]()
beter danquote:Op zondag 25 mei 2014 02:29 schreef esox83 het volgende:
Hij was iig heel veel beter als zijn dure matties
Forum Opties Forumhop: Hop naar: