SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Nog langer naar deze saaie wedstrijd kijken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:lekker
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb je RT of to win the trophy gedaan ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb bij de 0-1 ruststand de 1X gepakt. Gaat over 90 minuten lijkt mequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je RT of to win the trophy gedaan ?![]()
![]()
Hoeveel heb je eigenlijk gewonnen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Nu interesseert het me helemaal niet meer wie er wint
Enige bet die ik nog open heb is Real to win the trophyGRAAG VERWIJDEREN![]()
Nog minimaal een halfuur genietenen daarna penalty's.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
real jaagt hem er straks in.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat lettertype op die shirts van real blijft echt te lelijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
afzienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Cl finale fluiten en dan maandag weer lekker als baas van 3 C1000 filialen werken.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar als het op pingels aankomt wint Atleti.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
Real gaat trouwens nu winnen in verlengingNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Werken? Geile 16-jarige kassameisjes aanduwen ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Cl finale fluiten en dan maandag weer lekker als baas van 3 C1000 filialen werken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als Gabi in de extra time eenkaart pakt telt dat niet meer voor mn bet toch? Net als CR7 to score?
Geldt alleen in de 90 min toch?GRAAG VERWIJDEREN![]()
30 euro. Dat is 400K ongeveer in Fifa geldquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eigenlijk gewonnen?
Enige bet die ik nog open heb is Real to win the trophyQuote was 2.00
![]()
Gelukkig dat je dat er bij zegt, anders had ik geen echte monetaire waarde aan kunnen verbindenquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat kleingeld voor kijkplezier, maar als je dreigt te verliezen besef je wat je er voor leuks mee had kunnen doen. Des te lekkerder als je dan alsnog wintquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat er bij zegt, anders had ik geen echte monetaire waarde aan kunnen verbindenMaar serieus wel kut voor Atletico
![]()
Dat soort bets gaat meestal over 90 minuten inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Gabi geel, die bet is zeker al vervallen?![]()
Je hebt gelijk, al die bets staan niet meer op unibet bij mijn naamquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat soort bets gaat meestal over 90 minuten inderdaad.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wtf. Leek net of die speler op de bank aan het fappen was onder zijn jas.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
"Mijn Miranda zei dat ook altijd"quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Telkens als ik "Miranda" hoor denk ik aan:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
Wtf. Leek net of die speler op de bank aan het fappen was onder zijn jas.ja dat dacht ik ook
![]()
Rijke mensen met ballen slaan nu een zooi TOTS Courtois in. Kan zomaar de held worden als het op strafschoppen uitdraait.![]()
Fifa dus wel realistisch. 90e min doelpunt. Rebound.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wat mij betreft mogen ze MOTM di maria doen
#FreeTrapz![]()
Wordt je landskampioen weer eens na 18 jaar.... is het nog een kutseizoen doordat je zo de CL finale verliest..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik gun het Atletico nu wel. Die arme supporters. Once in a lifetime is dit vrees ik voor ze
dat telt dan toch meer![]()
Ach, denk dat ze er wel met plezier op terug zullen kijken. Heb ik ook nog steeds met die ene halve finale van AZ, ondanks de horror afloop. We stonden er toch maar mooi evenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wordt je landskampioen weer eens na 18 jaar.... is het nog een kutseizoen doordat je zo de CL finale verliest..
dat telt dan toch meer![]()
2 corner goals, een rebound goal, een 90e minuut aids goal, tijdrekken, high pressure en high aggression van Atletico
Het is serieus net fifa 14GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die was wel erg makkelijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hoeft EA niets speciaals te doen MOTM marcelo en klaarquote:
#FreeTrapz![]()
Bale is wel goed in het sussen en doet niet zo achterlijk
Simeone is wel echt achterlijkLijkt wel dronken haha
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik hoef die huldiging ook echt niet te zien![]()
Thnx! Alleen beetje jammer dat die kaart van Gabi niet telt anders had ik nog 12 euro extra gehadquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als je wedt boeit het ook niet wat er allemaal gebeurt. Als je weddenschappen maar uitkomenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx! Alleen beetje jammer dat die kaart van Gabi niet telt anders had ik nog 12 euro extra gehadDit WK weer wedstrijdjes uitzoeken voor rode kaarten
Zit je toch een partij verknipt naar de wedstrijd te kijken
![]()
![]()
Ik pak meestal met EK/WK de topscorer van het toernooi; blijft je bet het hele toernooi meestal wel leukquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je wedt boeit het ook niet wat er allemaal gebeurt. Als je weddenschappen maar uitkomenDit WK weer wedstrijdjes uitzoeken voor rode kaarten
Zit je toch een partij verknipt naar de wedstrijd te kijken
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Toch raar dat hij niet op fok zit dan, past qua gedrag wel in het profielquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:25 schreef esox83 het volgende:
Wat een kut kind die Ronaldotop sportman, maar verstand en gedrag van een kleuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |