https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Ik heb het amper gekeken, maar dat is één van de beste tunes ooitquote:
Was dat niet voor jouw tijd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het amper gekeken, maar dat is één van de beste tunes ooit
Ja, echt een gat in mijn jeugd
Misschien een beetje... Avatar was van mijn tijd, en dat is en blijft een bazenseriequote:
Pokemon was een beetje op mijn grens. Begon toen ik groep 7 of 8 zat, net te laatquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien een beetje... Avatar was van mijn tijd, en dat is en blijft een bazenserie
Jeugdsentiment, ik voel me oudquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het amper gekeken, maar dat is één van de beste tunes ooit
Ja, echt een gat in mijn jeugd
ik ookquote:
wadan. Hoe laat. INFO KATJE.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:02 schreef Nattekat het volgende:
ALERT ALERT:
ER IS EEN PUMP GAANDE
Ik kom er net achter, houd je coins klaar!
Deze heb je ook in de bios gezien neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ik ook![]()
Kende wel ooit alle 150 van die krengen volgens mij incl de eh... transvormversieHoe dat ook heette...
Ik kijk die ook nog gewoon hoor en ik ben wel wat ouder dan jijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou contact, kijk nu nog steeds nieuwe seizoenen van Avatar
Ik ken avatar niet eens?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze heb je ook in de bios gezien neem ik aan?
[..]
Ik kijk die ook nog gewoon hoor en ik ben wel wat ouder dan jij
Moeten wij even met jouw BTC gaan spelen tijdens de pump?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja krijg het nou... dan ben ik weer niet thuis.
Daarom in de dump kopen. Nooit in de pump.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
Leuk dat Chili pumpen, maar je staat altijd 1-0 achter en vangt altijd bot tenzij je in zijn clubje discipelen zit
Als je het gedubbeld hebt als ik terugkom is het goed. En wat je tekort kom leg je bijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten wij even met jouw BTC gaan spelen tijdens de pump?.
Ja, maar zo kan je aldus TT alle coins wel kopen, want hoe weet je nu of je goed zit?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daarom in de dump kopen. Nooit in de pump.
Maakt geen klap uit. als je weet welke coin het is, dan volg je de pump lekker op een afstand. Dan wordt er keihard gedumpt tot onder de originele prijs, en dan koop je in. Want het corrigeert toch weer naar de rond de prijs die het was voor het werd opgeblazen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, maar zo kan je aldus TT alle coins wel kopen, want hoe weet je nu of je goed zit?
nee man, veel teveel btc voor nodig. Dat is niet spectaculair genoeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:06 schreef DaMart het volgende:
Hm,. Doge heeft vandaag toch wat meer volume gehad dan de afgelopen dagen... zou het Doge zijn waarmee gepumpt gaat worden?.
Ja en ik zie nu dat dat grotere volume de afgelopen dagen was, niet vandaagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
nee man, veel teveel btc voor nodig. Dat is niet spectaculair genoeg.
Oh ik dacht dat elk kind/tiener die toen wel was gaan kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ken avatar niet eens?![]()
En nee, niet in bios gezien
Welk jaar kwam de film uitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat elk kind/tiener die toen wel was gaan kijken
In 2000, toen was ik 12quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welk jaar kwam de film uitIk ben van 1985...
Ik heb The Lion King nog in de bios gezienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste echte film die ik me kan herinneren was Jimmy Neutron in 2001, Pokemon was volgens mij nog iets te vroeg
The PSP program is detailed and complex, but once you understand the influence this program will have on CAIx you will easily understand the ramifications. The PSP program will fund an equilibrium price for CAIx at 469,452 Satoshi, however, that price is not a limit of how far CAIx can gain in value. I tried to put the most important points in this program in simple words, orders for the three KNC Titans are already placed. So the document you will read about PSP is a work that has already started. There will be a video posted later today that will explain how the PSP program will work.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:10 schreef Sands het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=513613.2180
Mijn eerste bioscoopfilm ooitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb The Lion King nog in de bios gezien
Ik weet mijn 1e film ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste echte film die ik me kan herinneren was Jimmy Neutron in 2001, Pokemon was volgens mij nog iets te vroeg
Zou ie dan gepumpt worden? Van: dat kan beter, boing: 300+quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:13 schreef DaMart het volgende:
DRK lijkt de sub 20 weer op te gaan zoeken.
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou ie dan gepumpt worden? Van: dat kan beter, boing: 300+
Ik heb het al aangepastquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:17 schreef roislecxe het volgende:
Godverdorie gebruikt nu iedereen het woord Katje?
Dus als ik zo bij 15 denk: hey, 25% winst, die pak ik, zou jij zeggen dat ik moet wachten op de 50%?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:17 schreef edraket31 het volgende:
Jeuj, al 1btc winst op caix terwijl t feest nog moet beginnen volgens mij
Ze kopen de coins op tot die prijs met de verdiensten van die KNC miners, dus dan zou die 469,452 satoshi de minimumprijs moeten worden. Zo lees ik het tenminstequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
The PSP program is detailed and complex, but once you understand the influence this program will have on CAIx you will easily understand the ramifications. The PSP program will fund an equilibrium price for CAIx at 469,452 Satoshi, however, that price is not a limit of how far CAIx can gain in value. I tried to put the most important points in this program in simple words, orders for the three KNC Titans are already placed. So the document you will read about PSP is a work that has already started. There will be a video posted later today that will explain how the PSP program will work.
Dus.. gevalletje masternodes ala DRK? En dan geeft CAIx dus 469,452 satoshi funding?
De enige zijn die een naam heeft ingevoerdquote:
das wel heul heul hoog nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze kopen de coins op tot die prijs met de verdiensten van die KNC miners, dus dan zou die 469,452 satoshi de minimumprijs moeten worden. Zo lees ik het tenminste
En 469,452 satoshi is ivm de huidige prijs wat? Hoeveel satoshi is 0.00140000 BTC?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze kopen de coins op tot die prijs met de verdiensten van die KNC miners, dus dan zou die 469,452 satoshi de minimumprijs moeten worden. Zo lees ik het tenminste
Geheel afhankelijk van de situatie maar je verkoopt een coin die stijgt omdat er goed nieuws aankomt nog voordat het nieuws er is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als ik zo bij 15 denk: hey, 25% winst, die pak ik, zou jij zeggen dat ik moet wachten op de 50%?.
140.000quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En 469,452 satoshi is ivm de huidige prijs wat? Hoeveel satoshi is 0.00140000 BTC?
Maar het nieuws is er nu toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van de situatie maar je verkoopt een coin die stijgt omdat er goed nieuws aankomt nog voordat het nieuws er is.
Do the math
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Jullie gaan me toch wel vertrouwen met een dergelijke Mintpal app, dat ik niet aan de haal ga met eventuele inloggegevens?
Hm....quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik sta nou niet echt bekend als een eerlijk persoon in pumpland
wtf is dat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik raad jullie allen RTL4 aan op dit moment
Daar komt het wel op neer.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus het gaat dan van 14 nu naar 46.9?Snel kopen. kopen. kopen dan!
Oh, ik dacht dat je je eerste verkoop bedoelde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het nieuws is er nu toch?.
Ik Hold nog steeds trouwens, want na de 15 gaat het met grote sprongen, aan het orderbook te zien.
Ja ik kijk. iets voor schandaals, en een programma dat ik niet ken.quote:
Jij bent Dingeling?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu ben je niet meer de enige met een naam daar, Natpoesje.
Zou wel mooi zijn als hij in een keer doorstijgt naar dat niveau danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je eerste verkoop bedoelde.
Hoe lang je hold kan ik van tevoren echt njet adviseren.....wat ik uit dat nieuwsbericht begrijp is de reeële prijs nu 469
Ik ga alle 200 holden tot ik diep in de nacht thuis kom denk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als hij in een keer doorstijgt naar dat niveau dan.
Nokia 3330!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Noem eens een zooi mobieltjes die je bezit, kan ik weten met welk formaat ik rekening moet houden
Ik had de sony ericsson a1018s als 1e foon. google die maar eensquote:
LG L5quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Noem eens een zooi Android mobieltjes die je bezit, kan ik weten met welk formaat ik rekening moet houden
Grote praat van minderjarige jochies.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Niet dat het uitmaakt, Rois heeft sowieso de kleinste en ik de grootste
Het ging toch over telefoons en niet over jullie e-penis?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Niet dat het uitmaakt, Rois heeft sowieso de kleinste en ik de grootste
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging toch over telefoons en niet over jullie e-penis?.
Wacht jij maar tot 11 septemberquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Grote praat van minderjarige jochies.
Nou toe maar hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik (5'') en die van Rois is 4''. De s4 mini is 4.2''
Een kruiTvat is handig bij een aanslag...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan verloopt zijn dagkaart van Kruidvat.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan verloopt zijn dagkaart van Kruidvat.
Mooie dag is datquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de overgang van minderjarig naar meerderjarig
Niet vorig millennium al volwassen zijn gewordenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooie dag is dat
In november 2003 gebeurde mij het ook ... ooit... een ver verleden...
In 2 milleniums geleefd hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet vorig millennium al volwassen zijn geworden.
Ouwe man.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen over de 30quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
14 november dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op 10 dagen nauwkeurig deze uitspraak.
Met dat laatste zit ik nu ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
En ook met winst uit DRK. Kan ik even kijken of ik iets met die pump kan zo... zul je altijd zien dat dat ook DRK is.
Echt nooitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
En ook met winst uit DRK. Kan ik even kijken of ik iets met die pump kan zo... zul je altijd zien dat dat ook DRK is.
Joh, van 100 naar 175, zo kan ik het ooktwitter:originalchilli twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 23:02:46up 75% after 3.5 minutes reageer retweet
Gewoon terugkomen modjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Maxbet het volgende:
Door jullie begin ik langzaam aan wel geïnteresseerd te raken in traden
Zo doet hij het elke keer en toch trappen er nog steeds mensen inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:05 schreef Joosie200 het volgende:
Toegegeven, die Chili dude doet het slim. Veel tamtam, opdat hij en zijn select few rijk kunnen worden en de anderen als ratten achterblijven in een zinkend schip
Vlotte conclusie na een half jaarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Maxbet het volgende:
Door jullie begin ik langzaam aan wel geïnteresseerd te raken in traden
Daar komt ie vandaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef DaMart het volgende:
Is TES nou nog de moeite waard om te kopen onder de 100?
Wij ook niet, bovendien lekker makkelijk 5min pumpquote:
twitter:originalchilli twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 23:07:28It looks like we just didn't get the volume for that pump, I'm waiting for mintpal to update but i think #Caix stole all the volume today. reageer retweet
Ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar eerst zag hij alleen totoen spatie
falen
ja maar toch was dat ook een mooie tijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar eerst zag hij alleen totoen spatie
falen
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:11 schreef Maxbet het volgende:
Maar nu gaat het ook meer over automatiseren enzo.
Niet toen GTAnoob er was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou ik
[..]
ja maar toch was dat ook een mooie tijd.
Als moderator is dit wel echt het allersaaiste topic denk. Iedereen is lief voor elkaar hier.
En we hebben zelfs 3 modjes gekregenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Als moderator is dit wel echt het allersaaiste topic denk. Iedereen is lief voor elkaar hier.
Ik durf jou niet weg te pesten, anders is het halve topic gelijk weg. Anders had ik het allang gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En we hebben zelfs 3 modjes gekregen
Houdoe roisquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
Nou ik ben er vandoor. Dit was echt de saaiste pump ooit. En ook al niks om op te kopen na de dump.
Houdoe kinderen
Wacht, watquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan gaan ze daarvoor de pumps ook nog aanpassen![]()
Misschien moeten we er zelf eens eentje organiseren danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
Nou ik ben er vandoor. Dit was echt de saaiste pump ooit. En ook al niks om op te kopen na de dump.
Houdoe kinderen
Ik heb de eerlijkste pumps van allemaal vermoordquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan gaan ze daarvoor de pumps ook nog aanpassen![]()
Wacht, wat? Hebben ze die LTC-blockchainpumps nou aangepast omdat jij een script had geschreven?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de eerlijkste pumps van allemaal vermoord
Die nieuwe versie werkt voor geen meter.
Ja. Ergens vind ik gewoon dat ik moet zeggen dat die bot voor geen meter werktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht, wat? Hebben ze die LTC-blockchainpumps nou aangepast omdat jij een script had geschreven?.
Dus ze hebben het serieus aangepast vanwege je bot?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Ergens vind ik gewoon dat ik moet zeggen dat die bot voor geen meter werkt
Wil eerst wel zien wat you_pump doet.
Misschien had je helemaal niks moeten zeggen over die botquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Ergens vind ik gewoon dat ik moet zeggen dat die bot voor geen meter werkt
Wil eerst wel zien wat you_pump doet.
Mja, ik had dus DRK verkocht om wat speelruimte te hebben voor die pump... en nu stijgt DRK weer vrolijk doorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:28 schreef edraket31 het volgende:
DRK heeft redelijk wat steun op 200
Op cryptsy een buywall van 300, mintpal 500
+1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had dus DRK verkocht om wat speelruimte te hebben voor die pump... en nu stijgt DRK weer vrolijk door.
Niet mijn schuld dat ze op FOK! meekijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien had je helemaal niks moeten zeggen over die bot.
Hoe kan je een pump vertragentwitter:originalchilli twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 23:22:39Because people complain the price goes up too fast I slow it down and they all dump too soon. Back to looking for at least 200% growth. ty reageer retweet
Een blaadje met een katje.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
Wat zou ik voor logo gebruiken? Een blaadje alleen, of een blaadje met die zwarte achtergrond?
Nog nietquote:
Er blijft niet veel over van DOPEquote:Op zondag 25 mei 2014 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Dope heeft net een pump gekregen. Kunnen jullie het zien?
Zoveel pumpgroepen zoveel faalquote:Op zondag 25 mei 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://twitter.com/ThePumpFactor
Best wel triest dat....
Wat heeft een pump voor zin als er niemand, maar dan ook niemand Dope heeft gekocht?quote:
Als, als, als.....quote:Op zondag 25 mei 2014 10:51 schreef Joosie200 het volgende:
Na die uptrend van gisteren van menig alt, nu dus een downtrend en BTC zelf is lekker bezig. Als ik nou nog maar 0,4 BTC kon verdienen. Dan had ik met mijn 2 gekochte BTC gewoon winst nu
Ja, klopt. En toch ben ik vastberaden die 2BTC terug te verdienen. Vraag is: gaan die alts vandaag nog wat leuks doen omhoog of niet? Zeker ten aanzien van DRK, want hoeveel uur zijn we nu af van de aankondiging?quote:
Ik denk dat ie juist omhoog gaatquote:Op zondag 25 mei 2014 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Verlies genomen op 13472, iets onder mijn aankoop. Dit komt voorlopig niet meer goed.
Volgens mij las ik gisteren dat die vork rond 19:00 uur onze tijd geprikt gaat worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, klopt. En toch ben ik vastberaden die 2BTC terug te verdienen. Vraag is: gaan die alts vandaag nog wat leuks doen omhoog of niet? Zeker ten aanzien van DRK, want hoeveel uur zijn we nu af van de aankondiging?
Ik heb verkocht en we kunnenquote:
Valt nog mee dat ik niet op het laagtepunt heb gekochtquote:Op zondag 25 mei 2014 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het Nattekatsyndroom is nog steeds van toepassing
Komt vanzelf wel een dump van iedereen. Hetzelfde wat ik nu in XLB zag.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:07 schreef Joosie200 het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat die fork van vandaag nou zoveel automagisch goed zal doen voor de prijs. Het is meer dat de wens de vader van de gedachte is dat de prijs nu weer up is bij DRK
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Nattekatsyndroom; verkopen 5 minuten voor moon.
haha echt hequote:Op zondag 25 mei 2014 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Nattekatsyndroom; verkopen 5 minuten voor moon.
Joh, als de uptrend is ingezet zitten we in no time op 100quote:Op zondag 25 mei 2014 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
CAIX to the moon please, dan kan ik parachute uitslaan op 100 om 2BTC mee te nemen
Meer winst is altijd leuk, maar ik weet niet in hoeverre het nieuws van gisteren (idem met fork voor DRK) nu voor een langdurige uptrend zal zorgen. Idealiter natuurlijk wel, maar ik wacht afquote:Op zondag 25 mei 2014 11:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Joh, als de uptrend is ingezet zitten we in no time op 100
Ik zou niet verbaasd zijn als we vanavond weer op 150 staan, dus ik zou niet te snel winst nemen.
Mensen uitlachen doen we hier niet mislukte zeeleeuwquote:Op zondag 25 mei 2014 11:33 schreef Nattekat het volgende:
BIT / [Trade] Altcoin pumps
Lach die gozer ook even uit
GTANoob lachden we ook uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mensen uitlachen doen we hier niet mislukte zeeleeuw
Zijn geen bots... wanhopig iemand.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:35 schreef Joosie200 het volgende:
0.00100541 10.00000000 0.01005410
0.00101541 10.00000000 0.01015409
0.00102541 10.00000000 0.01025410
0.00103541 10.00000000 0.01035410
0.00104541 10.00000000 0.01045410
0.00105541
Bots![]()
Waar is de harpoen?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:37 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zodat iedereen zijn sellorders rond 260 opkoopt.
Op 262 staat zijn dump alweer klaar
Dat zijn wel degelijk tradebots.quote:
Hoe kan je zien dat het 10 seconden waren?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat zijn wel degelijk tradebots.
Probeer jij maar eens 10 orders te zitten in tijdsbestek van 10 seconden
ik zie niks op 262..?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:37 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zodat iedereen zijn sellorders rond 260 opkoopt.
Op 262 staat zijn dump alweer klaar
Het was een vreemde actie, volgens mij liet hij die buyorder compleet opvreten.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:41 schreef snachtsman het volgende:
[..]
ik zie niks op 262..?
Ik ben er iig van overtuigd dat drk nog een stuk verder omhoog gaat komende dagen, mits de fork niet misgaat
Mijn gedachte vanochtend. Maar inmiddels zit ik in de lift met CAIX, dus het is mij om het evenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:00 schreef DaMart het volgende:
Had ik nou mijn DRK maar niet verkocht gisteren. Maar de koers is te hoog om weer in te stappen nu.
Ik had een buy order voor Caix staan, maar die is niet aangetikt helaas. Nou ja, dan maar verder met vakantiefoto's bewerkenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn gedachte vanochtend. Maar inmiddels zit ik in de lift met CAIX, dus het is mij om het evenHad best met DRK willen instappen op die spike naar 221 vannacht
Staat nu op 270quote:Op zondag 25 mei 2014 11:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het was een vreemde actie, volgens mij liet hij die buyorder compleet opvreten.
Sellwall van 30btc stond op 261, is inmiddels gepulled
Wel. Toch weer een latertje gisterquote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga eens slapen jij, 8 uur is nog niet lang genoeg
*vangt knuppel*quote:
Lekker op tijd, nu is het hoogtepunt al voorbijquote:Op zondag 25 mei 2014 12:26 schreef edraket31 het volgende:
XLB nu ook op bitcoinwisdom: https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/xlbbtc
Nee man, hij gaat nog helemaal moon van de week.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker op tijd, nu is het hoogtepunt al voorbij
Prima, maar nu zit ie weer onder mijn sell en dalende.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee man, hij gaat nog helemaal moon van de week.
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:18 schreef edraket31 het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok*
Iedereen moet helemaal zelf weten hoe hij zit te traden maar ik zie hier toch regelmatig missers voorbij komen waarbij ik me alleen maar kan voorstellen dat degenen van de hak op de tak springen.
Kijken even naar een grafiekje, zien een stijgende lijn en jumpen erin. Komt de koers in de buurt van hun aankoopkoers of zelfs iets eronder, dan moet er meteen verkocht worden. Omdat het dan "maar" zoveel verlies is.
Zit er een stijgende lijn in, maar stokt t even....dan wordt er direct verkocht om winst te pakken. Terwijl zo'n adempauze heel normaal is in een snel stijgende koers.
Instappen, maar de gewenste stijging begint niet meteen na hun aankoop, hup weer verkopen.
Velen weten amper waarom ze in een bepaalde coin stappen. "Goed nieuws? Welk nieuws?"
Sommigen zouden gewoon iets meer geduld moeten hebben en zich wat meer moeten verdiepen in een aantal coins. Probeer niet overal wat mee te graaien, maar focus je op een paar coins. Dan ben je veel beter op de hoogte van de te verwachte ontwikkelingen, weet je waar je moet oppassen etc etc.
Ik kan natuurlijk mijn waffel houden, maar vind t jammer en voordat je t weet wordt je opgevreten door de whales die hun spelletje spelen.
Het was in zijn algemeenheid bedoeld, iets met "wie de schoen past...."quote:Op zondag 25 mei 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Iets in me zegt me dat ed doelt op het Nattekatsyndroom
Voor mij is dat traden nog vrij nieuw dus af en toe is het op goed geluk wat inkopen en zie ik wel wat het wordt. Een kwestie van trial & error, maar daar leer je wel het meeste van, is mijn ervaring.quote:
Ben je al je KDC al kwijt voor boven de 1100?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee man, hij gaat nog helemaal moon van de week.
6,5 vd 10k is al wegquote:Op zondag 25 mei 2014 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je al je KDC al kwijt voor boven de 1100?.
Kan beter een spuitje krijgen ipv onnodig lijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef DaMart het volgende:
Doge is ook een langzame dood aan het sterven, geloof ik he.
Het is al laag zat.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of eerst even zakken naar mijn buy order.
Te gierig dusquote:Op zondag 25 mei 2014 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar mijn buy orders worden telkens net niet gehaald.
Ik zat steeds al boven het hoogste buy order en dan heb je weer iemand die daar 1 Satoshi boven gaat zittenquote:
Ok, ik koop wel weer precies op de plek waar ik geen fees verlies.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft zijn bodem weer even gehad hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |