Om eerlijk te zijn is je idee te achterlijk om serieus weerlegt te worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:26 schreef persmaker het volgende:
Ik dacht erover na,
Steekhoudende argumenten ajb, niet simpelweg een 'nee, gaat niet werken' neerzetten oid.
Niet meer doen, of stoppen met blowen.quote:Ik dacht erover na,
Inderdaaad zegquote:
Dit ook: waarom zou ik volgende week vakkenvuller willen zijn, als ik vorige week een inkomen had dat 20 keer zo hoog was?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:36 schreef LasTeR het volgende:
Maar leuk idee TS, volgende week ben ik advocaat met bijbehorende beloning.
Omdat dat wel zo eerlijk is volgens TS. Geen moeite doen, toch de vruchten plukken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit ook: waarom zou ik volgende week vakkenvuller willen zijn, als ik vorige week een inkomen had dat 20 keer zo hoog was?
Omdat ik vorige week ook 10.000,- heb verdiend, maar nu bij dezelfde supermarkt in het magazijn werk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit ook: waarom zou ik volgende week vakkenvuller willen zijn, als ik vorige week een inkomen had dat 20 keer zo hoog was?
Het mooie hieraan is dat je straks als advocaat zijnde je eigen lekkage kan fixen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:44 schreef Holenbeer het volgende:
dan wil ik wel het schema zien.
Bel ik wel een loodgieter in week 6, 9, 12, 15 etc. Ik moet er niet aan denken dat een advocaat mij een lekkage bezorgd, want de kans is klein dat ik juridisch eenvoudig iets terugzie van de schade
Wilde je een subtiel antwoord of kort en direct?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:48 schreef persmaker het volgende:
Hoe zou je dáár tegen bezwaar kunnen hebben?
Nou dat als zo iemand advocaat is (zonder vooropleiding) ik heel hard hoop dat ik die maand geen advocaat nodig hebquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:48 schreef persmaker het volgende:
Oké misschien hebben jullie wel een punt maar dan nog kun je dit zien als een enorm hulpmiddel voor de arme meerderheid van de bevolking die vaak rond het minimumloon verdienen of uitkeringstrekkers aan het werk te krijgen ipv gratis subsidie over de balk te gooien. Dus een hulpprogramma voor de armen.
Ik maak bezwaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:48 schreef persmaker het volgende:
Oké misschien hebben jullie wel een punt maar dan nog kun je dit zien als een enorm hulpmiddel voor de arme meerderheid van de bevolking die vaak rond het minimumloon verdienen of uitkeringstrekkers aan het werk te krijgen ipv gratis subsidie over de balk te gooien. Dus een hulpprogramma voor de armen.
Wat befoel je hiermee? Gaan we op de persoonstour?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef hottentot het volgende:
TS zijn posthistorie verraad een andere denkwijze dan die van niet opgenomen mensen.
Ben jij deze week de advocaat?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar.
Al is het alleen al omdat niet alle werkloze zo zielig zijn als zij zich voordoen.
Dat is verstandig dan weten we in elk geval in welke week we naar de tandarts moeten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:26 schreef persmaker het volgende:
De roosters kunnen ook van 5 maanden van te voren worden vastgesteld om voorbereidingstijd te verschaffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |