abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142734366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je houdt twijfels.
Ja haha kan er niets aan doen
pi_142734424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

bloed heeft ook last van zwaarte kracht he, dus mooi zo'n afstand shot dat je half in de autoi kijkt maar de stoel zelf of bij de pedalen is niet zichtbaar, zal wel even zoeken naar andere foto's maar denk niet dat je die snel zal vinden, ik ga even mijn best doen voor je.
Ja deze foto's zijn inderdaad niet echt goed bruikbaar, daarom klaag ik ook over de fotograaf haha, heeft hij nou met opzet het bloed ontweken...maar toch zijn veel mensen twijfelachtig
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 22:47:17 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_142734451
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Ja haha kan er niets aan doen
Je blijft sherlock holmesen ;)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:50:58 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142734579

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

niet de volledige beelden maar je ziet in de achterste koelkast de kogels in het glas in slaan!

een duidelijkere foto van de auto kan ik nog niet vinden.

Ik heb wat foto's van slachtoffers ook al zijn ze bedekt in spoiler gezet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142734841
Illuminati alarm gaat af!! IV Deli = I(,) DeVil???
Hahaha lol _O-
pi_142735015
Ook interessant, hier op reddit zie je een discussie over hetzelfde onderwerp
http://www.reddit.com/r/c(...)roving_elliot_rodger
De user Rockran zou hier volgens iamagod_ een shill zijn die met zwak bewijs aan komt zetten...waaronder een lage kwaliteit foto van de airbag, die volgens hem bebloed zou zijn:
http://nodisinfo.com/wp-c(...)otingcar-545x351.png
iamagod_ antwoordt dat de foto hevig bewerkt is:
http://fotoforensics.com/(...)b8276c85f605e.449891
Hier een wat betere foto van de airbag:
http://www.thedailysheepl(...)he-head-no-blood.jpg
Vlekkeloos.

#TooManyHolesTooLittleBlood kom op mensen trenden op Twitter
Ik heb zelf geen Twitter dus ik laat het aan jullie over :D
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:29:45 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142736066
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef NickGrouwen het volgende:
Ook interessant, hier op reddit zie je een discussie over hetzelfde onderwerp
http://www.reddit.com/r/c(...)roving_elliot_rodger
De user Rockran zou hier volgens iamagod_ een shill zijn die met zwak bewijs aan komt zetten...waaronder een lage kwaliteit foto van de airbag, die volgens hem bebloed zou zijn:
http://nodisinfo.com/wp-c(...)otingcar-545x351.png
iamagod_ antwoordt dat de foto hevig bewerkt is:
Hier een wat betere foto van de airbag:
Vlekkeloos.

#TooManyHolesTooLittleBlood kom op mensen trenden op Twitter
Ik heb zelf geen Twitter dus ik laat het aan jullie over :D
van een van jou linkjes, let op schokkende beelden
SPOILER
man schiet zichzelf door het hoofd.

maar wat ik niet kan vinden is schoot eliot zich nu zelf dood in de auto of er naast, kan daar ook geen duidelijkheid over vinden.

en de foto's van de auto zijn niet duidelijk genoeg om er een oordeel over te vellen,
als je in je heup bent geschoten zou je bloed moeten zien op de zitting dit is niet te zien op de foto, je ziet wel een heel klein spatje op de airbag, wat wel duidelijk is er is door de hele stad geschoten op verschillende locaties,

eerst had hij zijn huisgenoten omgebracht is in een auto gestapt en is op verschillende plekken vanuit de auto gaan schieten. op voorbij gangers fietsers mensen in een winkel etc.

ook is me niet heel erg duidelijk hoe hij in zijn been is geraakt hij was verwikkeld in een schietpartij met politie , 2 mogelijk heden 1 hij is door de deur geschoten van zijn auto of hij is uit gestapt in zijn heup geschoten weer in gestapt en weer verder gereden ik denk optie 1, maar dit kan ik ook niet duidelijk achterhalen je ziet namelijk op veel foto;s de binnen kant van die deur en alleen afstand shots van de buiten kant van de deur.
pi_142736999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

van een van jou linkjes, let op schokkende beelden
SPOILER
man schiet zichzelf door het hoofd.

maar wat ik niet kan vinden is schoot eliot zich nu zelf dood in de auto of er naast, kan daar ook geen duidelijkheid over vinden.
Ehm...in de auto toch? Wat bedoel je met ernaast? Dat ie uit de auto was gestapt? EDIT: ah ik begrijp wat je bedoelt, zie verderop
quote:
en de foto's van de auto zijn niet duidelijk genoeg om er een oordeel over te vellen,
als je in je heup bent geschoten zou je bloed moeten zien op de zitting dit is niet te zien op de foto, je ziet wel een heel klein spatje op de airbag,
Kun je aangeven waar het spatje is, ik niet namelijk, maar ik ben het er wel mee eens dat de foto's niet al te duidelijk zijn, wat een fotograaf zeg
quote:
wat wel duidelijk is er is door de hele stad geschoten op verschillende locaties, eerst had hij zijn huisgenoten omgebracht is in een auto gestapt en is op verschillende plekken vanuit de auto gaan schieten. op voorbij gangers fietsers mensen in een winkel etc.

ook is me niet heel erg duidelijk hoe hij in zijn been is geraakt hij was verwikkeld in een schietpartij met politie , 2 mogelijk heden 1 hij is door de deur geschoten van zijn auto of hij is uit gestapt in zijn heup geschoten weer in gestapt en weer verder gereden ik denk optie 1, maar dit kan ik ook niet duidelijk achterhalen je ziet namelijk op veel foto;s de binnen kant van die deur en alleen afstand shots van de buiten kant van de deur.
Als ik het goed heb was ie door de deur geschoten
En wat nog interessanter is, bij Acorn Park was Rodger beschoten door vier afgevaardigden.
http://www.ibtimes.com/el(...)rms-identity-1589900
VIER personen schoten op zijn auto en er is maar één kogelgat zichtbaar op de auto, namelijk op de plek waar hij in zijn linkerheup was geraakt, tenminste, dat DENK ik
Al die agenten die op zijn auto schoten, en maar één zichtbaar kogelgat.
Al die wonden waar Elliot's bloed uit zou moeten stromen (zijn linkerheup, zijn kop, mogelijke wonden van het glas) en geen zichtbaar bloed in de auto
Nogmaals, kan allemaal puur toeval zijn, maar het is allemaal wel heeeel toevallig...
#TooManyHolesTooLittleBlood
-----------------------------------------------------------------------------------------
Bonus lolligheid:

Onthoudt ook, Elliot en de politie hadden vooraf contact met elkaar he...mogelijk wat ehm...afspraken gemaakt...puntjes op de i gezet...hahaha oh man ik heb hier te veel lol mee!

Verder, Elliot's stiefmoeder is ontzettend lekker. Dat is alles. :)
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:04:07 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142737296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:55 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Ehm...in de auto toch? Wat bedoel je met ernaast? Dat ie uit de auto was gestapt? EDIT: ah ik begrijp wat je bedoelt, zie verderop

[..]

Kun je aangeven waar het spatje is, ik niet namelijk, maar ik ben het er wel mee eens dat de foto's niet al te duidelijk zijn, wat een fotograaf zeg

[..]

Als ik het goed heb was ie door de deur geschoten
En wat nog interessanter is, bij Acorn Park was Rodger beschoten door vier afgevaardigden.
http://www.ibtimes.com/el(...)rms-identity-1589900
VIER personen schoten op zijn auto en er is maar één kogelgat zichtbaar op de auto, namelijk op de plek waar hij in zijn linkerheup was geraakt, tenminste, dat DENK ik
Al die agenten die op zijn auto schoten, en maar één zichtbaar kogelgat.
Al die wonden waar Elliot's bloed uit zou moeten stromen (zijn linkerheup, zijn kop, mogelijke wonden van het glas) en geen zichtbaar bloed in de auto
Nogmaals, kan allemaal puur toeval zijn, maar het is allemaal wel heeeel toevallig...
#TooManyHolesTooLittleBlood
-----------------------------------------------------------------------------------------
Bonus lolligheid:

Onthoudt ook, Elliot en de politie hadden vooraf contact met elkaar he...mogelijk wat ehm...afspraken gemaakt...puntjes op de i gezet...hahaha oh man ik heb hier te veel lol mee!
[ afbeelding ]
ruit is kapot van de auto veel schade voorkant, houd er rekening mee met het volgende

ik heb geen idee op wat voor een afstand geschoten is op de auto, de auto is ook nog eens zwart dus kogel gaten lijken mij beetje lastig weer te vinden.

en nogmaals bloed stroomt naar beneden he er is nog steeds zoeits van zwaarte kracht, de enige foto's die wij hier zien zijn foto's van de buiten kant niet van de binnen kant.

Ik heb even gemarkeerd met een blauw rondje wat ik denk dat het een spatje bloed is, maar goed ik ben geen expert hier in he.

zaterdag 26 juli 2014 @ 00:16:34 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142737714
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:55 schreef NickGrouwen het volgende:

[ afbeelding ]
Vriendin van me was in de buurt van de shootings paar kilometer verderop, op een campus feestje.
heel toevallig over deze kwestie gehad, schijnbaar was het dood normaal om ook wapens mee te nemen naar een feestje, sommige jongens vonden dat stoer, en bizar ook wat ze me vertelde, (ik houd wel van feestjes zie SC) maar daar is was het echt zuipen snuiven etc, Ze kwam er pas achter toen ze onderweg was naar huis en om moest rijden omdat de straat was afgezet.

Maar voor mij bewijst het maar weer dat die americanen niet echt omkijken wat ze meenemen naar zo'n feestje, ik als nuchtere nederlander kan er met mijn kop niet bij hoor.

En verschrikkelijk debiel dat je in de VS met zo weinig moeite 3 wapens kan verkrijgen zoals ook deze Eliot die, als je alle filmpjes had gezien echt wel een schroefje los heeft zitten.
pi_142737743
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

ruit is kapot van de auto veel schade voorkant, houd er rekening mee met het volgende

ik heb geen idee op wat voor een afstand geschoten is op de auto, de auto is ook nog eens zwart dus kogel gaten lijken mij beetje lastig weer te vinden.
Nou door de glans van de lak zou je mogelijke deuken toch makkelijk moeten kunnen zien, maar ja inderdaad nogmaals er zijn niet genoeg duidelijke foto's...jammer...
quote:
en nogmaals bloed stroomt naar beneden he er is nog steeds zoeits van zwaarte kracht, de enige foto's die wij hier zien zijn foto's van de buiten kant niet van de binnen kant.
Ja bloed stroomt naar beneden maar wat is het probleem dan. Het punt is, als Rodger zichzelf door zijn kop heeft geschoten dan zou hij keihard moeten bloeden zoals de man in de video, of in ieder geval uit het gat in zijn kop. De airbag staat uitgeklapt dus er zou bloed op moeten zijn, en misschien wat in de zitting van zijn linkerheup...
quote:
Ik heb even gemarkeerd met een blauw rondje wat ik denk dat het een spatje bloed is, maar goed ik ben geen expert hier in he.
[ afbeelding ]
Nogmaals dat is een afbeelding van lage kwaliteit zoals al was aangegeven, met allemaal digitale artefacten
Hier is een betere kwaliteit foto:
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:23:28 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142737950
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Nou door de glans van de lak zou je mogelijke deuken toch makkelijk moeten kunnen zien, maar ja inderdaad nogmaals er zijn niet genoeg duidelijke foto's...jammer...

[..]

Ja bloed stroomt naar beneden maar wat is het probleem dan. Het punt is, als Rodger zichzelf door zijn kop heeft geschoten dan zou hij keihard moeten bloeden zoals de man in de video, of in ieder geval uit het gat in zijn kop. De airbag staat uitgeklapt dus er zou bloed op moeten zijn...

[..]

Nogmaals dat is een afbeelding van lage kwaliteit zoals al was aangegeven.
Hier is een betere kwaliteit foto:
die man zat rustig in zijn stoel en viel naar achter niet naar voren, er spoot geen bloed alle kanten op dus, plus bloed zie je niet snel terug op zwarte auto bekleding lijkt me, misschien een shot van de andere kant had meer duidelijkheid getoont, misschien was hij wel uit gestapt en zichzelf door zijn kop geschoten, het is me niet helemaal duidelijk,

en dan nog even wat een auto stoel heeft een apparte maar herkenbare vorm vooraan hoog achter laag dus bloed gaat naar laagste punt dus achterin de stoel dus aan deze foto's heb je weinig aan, je zou achter de stoel op de stoel en onder de stoel moeten kijken, misschien stoel er naast ook wat, maar dat was het wel het gutste bij die man op filmpje ook naar beneden geen overdreven hollywood shit. realiteit is toch anders ..

btw houd beide foto's eens naast elkaar ze hebben wat aan die airbag gezeten de vorm is anders, het is een zak he..
pi_142738048
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vriendin van me was in de buurt van de shootings paar kilometer verderop, op een campus feestje.
heel toevallig over deze kwestie gehad, schijnbaar was het dood normaal om ook wapens mee te nemen naar een feestje, sommige jongens vonden dat stoer, en bizar ook wat ze me vertelde, (ik houd wel van feestjes zie SC) maar daar is was het echt zuipen snuiven etc, Ze kwam er pas achter toen ze onderweg was naar huis en om moest rijden omdat de straat was afgezet.

Maar voor mij bewijst het maar weer dat die americanen niet echt omkijken wat ze meenemen naar zo'n feestje, ik als nuchtere nederlander kan er met mijn kop niet bij hoor.

En verschrikkelijk debiel dat je in de VS met zo weinig moeite 3 wapens kan verkrijgen zoals ook deze Eliot die, als je alle filmpjes had gezien echt wel een schroefje los heeft zitten.
Leuk verhaal, ja inderdaad ik las laatst nog dat Santa Barbara de nummer 1 of 2 van alle feest scholen op de wereld was haha, dus het verbaast me niet...

Ja Elliot is een interessante figuur, ben ook zijn manifesto aan het lezen nu (ben bij pagina 81) echt wat een aansteller, hij laat na één dag vakken vallen omdat hij erachter komt dat er een blond meisje in zijn klas zit die niet naar hem omkijkt of een leuk stelletje waar hij stikjaloers op is...tjonge jonge jonge jonge...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:29:45 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142738165
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:26 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Leuk verhaal, ja inderdaad ik las laatst nog dat Santa Barbara de nummer 1 of 2 van alle feest scholen op de wereld was haha, dus het verbaast me niet...

Ja Elliot is een interessante figuur, ben ook zijn manifesto aan het lezen nu (ben bij pagina 81) echt wat een aansteller, hij laat na één dag vakken vallen omdat hij erachter komt dat er een gemeen blond meisje in zijn klas zit of een leuk stelletje...tjonge jonge jonge jonge...
nou leuk leuk... ze is 2 dagen later gelijk weer terug gegaan naar Nederland ook al waren die mensen wel aardig het gedrag, zeker omgang wapens hard drugs en drank in combi met die gebeurtenis deed haar over halen om gelijk weer naar nederland te vertrekken, ik hoorde het verhaaltje van haar een weekje geleden, ik ken haar ook nog maar een maandje en ze vertelde me dit op een feestje.
pi_142738876
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

die man zat rustig in zijn stoel en viel naar achter niet naar voren, er spoot geen bloed alle kanten op dus, plus bloed zie je niet snel terug op zwarte auto bekleding lijkt me, misschien een shot van de andere kant had meer duidelijkheid getoont, misschien was hij wel uit gestapt en zichzelf door zijn kop geschoten, het is me niet helemaal duidelijk,
Nou nee hij was in zijn auto gevonden he
"Police found him dead in the car, with a self-inflicted gunshot wound to the head."
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Isla_Vista_killings
Of hij nou daadwerkelijk dood is, is de grote vraag...

En verder zat Rodger niet in een stoel waarbij je geen hoofd- en bovenrugsteun hebt zoals die man in die liveleak, maar helaas is het niet duidelijk hoe ver naar achter zijn leuning zat

Maar nogmaals het bovenstaande kan allemaal fout zijn, foto's zijn allemaal helaas niet duidelijk genoeg. Bovenstaande is volgens mij ook geen echte foto maar een still frame van een videoreportage, dat kan dus nooit van fatsoenlijke kwaliteit zijn

Maar ja, we zien duidelijk bloed naast zijn auto dus nadat hij zichzelf van rechts schoot, zou hij dus een gat moeten hebben in beide kanten van zijn kop, twee gaten waaruit bloed zou moeten komen, maar geen druppie in de auto zelf te zien als we de foto's/still frames mogen geloven
quote:
en dan nog even wat een auto stoel heeft een apparte maar herkenbare vorm vooraan hoog achter laag dus bloed gaat naar laagste punt dus achterin de stoel dus aan deze foto's heb je weinig aan, je zou achter de stoel op de stoel en onder de stoel moeten kijken, misschien stoel er naast ook wat, maar dat was het wel het gutste bij die man op filmpje ook naar beneden geen overdreven hollywood shit. realiteit is toch anders ..
Ja en eigenlijk zou er ook geen bloed op de hoofdsteun en rugleuning hoeven te zijn, want als ik het goed heb schoot ie zichzelf van rechts (zie het bloed links van de auto in één van de foto's hierboven) dus zou hij zelfs twee gaten in zijn kop hebben. Twee gaten waar bloed uit zou moeten stromen maar geen drup te zien op de airbag of linkerkant van de binnenkant van de auto

Nu ik erover nadenk, in het geval dat dit dus een opgezette schietpartij is, hoeft dat bloed naast zijn auto dat je op die foto ziet niet eens van Rodger zelf te komen...iemand zou gewoon na de "zelfmoord" even wat bloed op de grond kunnen gooien...dat bloed komt van de plek waar Rodger's "lijk" is neergelegd en dus was er nooit een druppel bloed gemorst in de auto zelf...

Aaargh zoveel mogelijkheden
quote:
btw houd beide foto's eens naast elkaar ze hebben wat aan die airbag gezeten de vorm is anders, het is een zak he..
Ja blijkbaar hebben ze dat gedaan, maar dat is niet zo bijzonder lijkt me...andere vorm maar het is nog steeds geen bloed het is zeker weten een digitale artefact, zoals hier al was aangegeven
pi_142739469
Nog even een mogelijke nepfoto van Rodger's Facebook:

http://truthfrequencyradi(...)iot-rodger-shooting/
Ok nu ga ik echt slapen :W
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:41:10 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142739836
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:26 schreef NickGrouwen het volgende:
Nog even een mogelijke nepfoto van Rodger's Facebook:
[ afbeelding ]
http://truthfrequencyradi(...)iot-rodger-shooting/
Ok nu ga ik echt slapen :W
Daar geloof ik niet in, heeft ook totaal geen nut om dit soort foto's te gaan fotoshoppen, de persoon bestaat duidelijk , zie alle youtube video's interviews met klasgenoten etc.
plus een false flag heeft een reden wat zu deze moeten zijn in vredesnaam.

Aan meisjes gericht zoen ook eens met een rand debiel?

plus zou even zeggen lees even goed alles van voor je hier ging posten morgen nog eens door, er staat ook ergens een interview met zijn vader door lavje gepost.
pi_142739842
Ok laatste video nu ga ik echt naar bed
Dit is gewoon te gek voor woorden

Ik neem mijn woorden terug. Er zijn veel onzinvideo's en onzinartikelen. Maar...er hangt een vies luchtje aan dit zaakje...
pi_142739878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in, heeft ook totaal geen nut om dit soort foto's te gaan fotoshoppen, de persoon bestaat duidelijk , zie alle youtube video's interviews met klasgenoten etc.
plus een false flag heeft een reden wat zu deze moeten zijn in vredesnaam.

Aan meisjes gericht zoen ook eens met een rand debiel?

plus zou even zeggen lees even goed alles van voor je hier ging posten morgen nog eens door, er staat ook ergens een interview met zijn vader door lavje gepost.
Ja inderdaad ik snap niet waarom maar ja toch wel vreemd

Cool ik zal dit weekend eens de hele thread doornemen
pi_143131893
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:43 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik snap niet waarom maar ja toch wel vreemd

Cool ik zal dit weekend eens de hele thread doornemen
Heb je nu alles doorgelezen?
pi_143296914
https://www.facebook.com/bentriderdeb/posts/10152469152947767

Een andere kijk op Elliot, door Deb Smith., een vroegere leraar van hem.
pi_143630593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je nu alles doorgelezen?
He ja sorry ik heb het een beetje snel doorgekeken ja
pi_143633873
Lol Bianca de Kock die vijfmaal was beschoten maar enkele dagen later weer helemaal op been is met een pleistertje, VIJF KEER maar geen voorzichtige patiëntenherstel, geen PTSD, familie vindt het blijkbaar niet zo schokkend en laat haar maar meteen op televisie verschijnen.

Ik heb de problemen met de misdaad scenes wel nu wel zo'n beetje gehad. Te veel vragen blijven onbeantwoord door de media. Kunnen we voorlopig niets aan doen.

Nu kijk ik even naar de personages in dit verhaal. Hier wordt het allemaal nog gekker. Het volgende is voor de echte hardcore complotdenkers, let op ik zeg niet dat ik allemaal geloof, ik zet het hier alleen even neer voor de geïnteresseerden:

De gewoonlijke blanke nationalisten roepen natuurlijk dat Elliot Rodger een jood was, omdat zijn vader dat ook was, omdat zijn vader's vader dat ook was. Een Joodse fotograaf die Joodse massagraven fotografeert. Juist ja. #WNLogic
Elke blanke crimineel is joods in de WN wereld!

Er wordt beweerd dat het hele manifesto nep zou zijn en is geschreven door ene Simon Astaire, een best-selling auteur die toevallig boeken schrijft over depressieve en gemartelde jongeren en ook biografieën...hij is een media adviseur en werkt met de Britse koninklijke familie. Hij doet regelmatig PR voor de koninklijke familie en voor Hollywood sterren. Hij deed ook de PR in dit verhaal en nam de foto's van de vader wiens zoon was neergeschoten. Hij was de eerste persoon in de media die Elliot's karakter beschreef op de dag na de schietpartij, hij had veel controle in de media over de vertelling van dit hele verhaal. Is Elliot Rodger zijn creatie? Is 'My Twisted World' helemaal uitgespeeld?
Nu ik erover nadenk, zou best eens kunnen. Het manifesto komt toch nogal nep en totaal overdreven over, maar misschien is dat mijn gevoel maar.

Is Elliot wel echt half Maleisisch/half Engels? Of is hij mogelijk...
HALF FRANS EN HALF MAROKKAANS?

Kijk nou eens die jukbeenderen en die lippen!
Kom op mensen. Hij lijkt voor geen ene meter op zijn zogenaamde ouders!
Is Soumaya Akaaboune niet Elliot's stiefmoeder, maar zijn echte, biologische moeder?
Is Peter Rodger niet Elliot's echte vader, maar zijn STIEFvader? Is Elliot's biologische vader (wiens identiteit tot zover onbekend is) Frans? Soumaya's eerste echtgenoot was mogelijk Frans.
quote:
it's entirely possible that Elliot is still alive. His real mother is Soumaya Akaaboune, who most have been fooled into believing is his step mom. I've heard that soumaya's first husband is French. Peter Rodger isn't his real dad. Soumaya Akaaboune birthed Elliot in Morocco and moved him out to America when he was 5 or 6 to pursue her acting career in america. She met Peter Rodger the first day she came to America with Elliot. Elliot's grandfather Abdeslam Akaaboune was trained in Texas in 1966 by the US in espionage and sent back to Morocco as an ambassador/mossad agent of sorts in Tangier. There are entertainment connections as well. The Rolling stones even recorded an album at Abdeslam's palace in Tangier
uit een Youtube discussie met beheerder van de instagram pagina @elliotrodgertruth

Waarom lijkt Elliot zoveel op Soumaya, maar niet op zijn ouders? Hij lijkt NIETS op Peter of Li Chin OF zijn zusje Georgia:

Zoals je ziet lijkt Georgia op haar moeder Li Chin:

Maar de Supreme Gentleman? Nope.

Merk op dat er geen enkele foto's bekend zijn met Elliot en Li Chin.

Ja doei lijkt voor geen meter op Elliot

Elliot was in eind juni blijkbaar gecremeerd, maar wie weet...misschien is hij nu weer terug in Marokko, dat "backwater" land waar hij zo'n hekel aan had hahahah

Check http://instagram.com/elliotrodgertruth

Ik heb nog heel veel te lezen
pi_143666172
100% dat hier een Dr. Phil Show aflevering over is opgenomen, het nieuwe seizoen begint in september dus ik houd mijn ogen open. Charles Sophy is een goede vriend van dr. Phil, werkt veel met hem samen en verschijnt bijna om de ene aflevering. Sophy was Elliot's psychiater dus ik ben benieuwd wat hij hierover te zeggen heeft
pi_143700250
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef NickGrouwen het volgende:
100% dat hier een Dr. Phil Show aflevering over is opgenomen, het nieuwe seizoen begint in september dus ik houd mijn ogen open. Charles Sophy is een goede vriend van dr. Phil, werkt veel met hem samen en verschijnt bijna om de ene aflevering. Sophy was Elliot's psychiater dus ik ben benieuwd wat hij hierover te zeggen heeft
Zou idd zomaar kunnen dat Dr. Phil er een aflevering aan wijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')