SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Battaglin in je Scorito-selectie hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Battaglin in je Scorito-selectie hebbenIdemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Italiaans met een zwaar accent uit de Venetoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit engelse dialect verstond ik niet helemaal.
Zo veel had Pozzovivo ook niet over aangezien Aru, Majka en Kelderman allemaal in diens buurt eindigen. Maar als Uran er hier al doorheen zakt, zal dat normaal op de langere beklimmingen ook gebeuren, tenzij dit een slechte dag was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, als Uran al zo (relatief) vroeg kraakt en er wordt maar een half minuutje gepakt, dan lijkt dat een gemiste kans.
Tenzij hij nog harder gaat kraken en het niet uitmaakt.
Inderdaad, een hele mooie gedenkwaardige rit. Alles zat er in.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef poiuytr het volgende:
Godver zeg sinds tijden niet meer zo genoten
uhm, waarom?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
Nog maar 3'04''. Ik ga Johannes mogen slaan.
Lijkt mij niet dat posities zijn veranderd. Nr's 3 t/m 7 zijn wel dichterbij Evans en Uran gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de stand in het klassement nu?
Zelfde als eerst, alleen Rolland komt de top-10 binnen. Verschillen zijn ietsje kleiner onderling geworden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou nu ook weer niet zó verbazend zijn als Uran in de bergen niet met de besten mee kan. Dat is tenslotte al het hele seizoen zo. Misschien dat de verbetering van z'n tijdrit ten koste gaat van zijn klimcapaciteiten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo veel had Pozzovivo ook niet over aangezien Aru, Majka en Kelderman allemaal in diens buurt eindigen. Maar als Uran er hier al doorheen zakt, zal dat normaal op de langere beklimmingen ook gebeuren, tenzij dit een slechte dag was.
Idemquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef poiuytr het volgende:
Godver zeg sinds tijden niet meer zo genoten
Inderdaad, monsterlijke prestatie van die kerel.quote:
Ik denk dat de trein van Belkin weer gaat falen en Bos ingesloten gaat raken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat Greipel de meeste kans heeft de eerste etappe van de WPC te winnen.
Ik wil graag de letterlijke deal zien: we hebben alleen afgesproken dat ik jou mag slaan als Quintana niet wint.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die deal hadden wij, als Nairo de Giro zou winnen.
Aparte datumwijziging eigenlijk, volgens mij was die op de oude datum gewoon live op Sporzaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat Greipel de meeste kans heeft de eerste etappe van de WPC te winnen.
Dan heb je de kleine lettertjes van de kleine lettertjes niet gelezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag de letterlijke deal zien: we hebben alleen afgesproken dat ik jou mag slaan als Quintana niet wint.
Dat is flauw van je zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag de letterlijke deal zien: we hebben alleen afgesproken dat ik jou mag slaan als Quintana niet wint.
Die leek nog veel over te hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef Slobeend het volgende:
Poels is lekker bezig, zonde van de verloren tijd.
behalve als Uran echt gaat parkeren vroeg in een etappequote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Poels ergens in de komende dagen zijn klassement naar de vaantjes moet rijden voor Uran.
Ja ik ben dus bang dat het ergens op een slotklim gebeurd zonder andere knechten. En dat zou echt doodzonde zijn want Poels kwam hier bijna lachend over de finish.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:17 schreef komrad het volgende:
[..]
behalve als Uran echt gaat parkeren vroeg in een etappe
Timmer erg sterk geredenKelderman bevestigt hier zijn goede rijden
word.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt een fantastische slotweek; Quintana en Pozzovivo ruiken bloed.
Wel afwachten of Pozzo dit volhoudt, 3de week is normaal gesproken zijn slechtste week in een grote ronde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt een fantastische slotweek; Quintana en Pozzovivo ruiken bloed.
Cavaliers mag mij verder wel slaan hoor, het is alleen vreemd dat hij zo'n vergezocht excuus zoekt.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:26 schreef Slobeend het volgende:
Erg fijn zo'n open Giro zonder Froome, Contador of Nibali en met goed presterende Nederlanders.
Waar word je het liefst geslagen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers mag mij verder wel slaan hoor, het is alleen vreemd dat hij zo'n vergezocht excuus zoekt.
Je bent Bauke nog vergeten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En straks Froome-Contador-Nibali samen strijden om de Tour-winst, dat zie ik helemaal zitten!
Valverde en Wiggins gaan ook meedoenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En straks Froome-Contador-Nibali samen strijden om de Tour-winst, dat zie ik helemaal zitten!
Doet de Greef nog mee?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valverde en Wiggins gaan ook meedoen
Uh, oke.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers mag mij verder wel slaan hoor, het is alleen vreemd dat hij zo'n vergezocht excuus zoekt.
Ow, die mag ook meedoen hoor, GRAAG zelfs.quote:
Die rijdt nu bij Dirk Hofman Motorhomes Pro Cycling Team.quote:
Prioriteitenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef Slobeend het volgende:
De kop van deze etappe op NUsport: "Evans maakt tijd goed op Uran in veertiende rit Giro."
En ook maar 5 seconden, ze zullen wel niet gekeken hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Prioriteiten![]()
Ik zie Evans nog wel uit de top-5 zakken eerlijk gezegd.
Quintana gaat winnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Het is de vraag hoe representatief deze etappe was voor de vorm van de renners. Misschien dat Uran vandaag een mindere dag heeft, en er de rest van de Giro wel staat. Maar gezien de rest van zijn seizoen, zou het goed kunnen dat hij gewoon niet beter klimt dan dit. Wie is dan de favoriet voor de eindzege? Pozzovivo en Quintana lijken het best bergop, maar Majka staat het kortst (als we Evans even buiten beschouwing laten) en zit er vandaag ook weer goed bij. Wat mij betreft begint hij een serieuze outsider voor de eindzege te worden hier.
Ik had het idee dat Uran eigenlijk nog best wel fris over de streep kwam. Misschien wel (enigszins) op reserve gereden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Het is de vraag hoe representatief deze etappe was voor de vorm van de renners. Misschien dat Uran vandaag een mindere dag heeft, en er de rest van de Giro wel staat. Maar gezien de rest van zijn seizoen, zou het goed kunnen dat hij gewoon niet beter klimt dan dit. Wie is dan de favoriet voor de eindzege? Pozzovivo en Quintana lijken het best bergop, maar Majka staat het kortst (als we Evans even buiten beschouwing laten) en zit er vandaag ook weer goed bij. Wat mij betreft begint hij een serieuze outsider voor de eindzege te worden hier.
Blijkbaar in het ziekenhuis na ter plaatste te zijn gereanimeerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Is er verder nog nieuws over 'm? Hopelijk gaat het een beetje goed.
Was de voorgaande dagen ook niet lekker (ziekjes), zoiets hoorde ik ze bij Eurosport zeggen van de week. Jammer trouwens Weening is afgestapt, had 'm graag deze Giro nog een keer zien knallen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Quintana lijkt steeds meer in vorm te komen. Reed wel wat laf vandaag.
Met de oortjes van tegenwoordig is de gebrekkige tijdwaarneming misschien wel een pluspunt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef kibo het volgende:
Die Italianen zijn echt in staat om overal een puinzooi van te maken.
Giro site is een chaos, crappy tv beelden en levengevaarlijke seingevers![]()
Maar verder
Het lijkt regelmatig wel alsof het een soort Ronde van Turkmenistan ofzo is ja..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef kibo het volgende:
Die Italianen zijn echt in staat om overal een puinzooi van te maken.
Giro site is een chaos, crappy tv beelden en levengevaarlijke seingevers![]()
Maar verder
Renaat fapt dan ook graag op hollanders.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:53 schreef Evertjan het volgende:
trouwens op Sporza zijn ze vol lof over Kelderman Dat is toch wel leuk om te horen
Het was vandaag vooral Jose die fapte.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Renaat fapt dan ook graag op hollanders.
ah ok ik keek op eurosportquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was vandaag vooral Jose die fapte.
Zowel Renaat als Jose hebben van hogerhand deze fap opdracht gekregen, gezien de nederlandse sporza kijkcijfersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Renaat fapt dan ook graag op hollanders.
Als die grote valpartij er niet was geweest, dan hadden ze het vermoedelijk niet gehaald.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef BlaZ het volgende:
Mooi om te zien dat de aanvallers vandaag ook weer beloond werden overigens.
Kan het me haast niet voorstellen. Op deze manier geef je de concurrentie weer hoop. Als je eerste staat, is het de tactiek de concurrentie te doen geloven dat podium het hoogst haalbare is. Dan gaan ze de Rolland's van deze wereld voor je terug rijden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:43 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Uran eigenlijk nog best wel fris over de streep kwam. Misschien wel (enigszins) op reserve gereden.
19 kilometerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2014/images/tappa/tappa_15_S02.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Morgen dit hapje als slotklim![]()
Dan weten we meer.
Klopt....totdat hij zelf kopman is, dan zakt hij door het ijs.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:57 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij kon Poels veel beter dan Uran.
dat zou mooi zijn, maar ik denk dat het realistischer is dat ze na dat stuk vals plat gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:03 schreef Mykonos het volgende:
Pozzovivo en Quintana voor een vroege aanval? Dan gaan de tijdsverschillen een stuk groter worden dan vandaag iig.
Doen ze tegenwoordig niet meer. Je ziet het nog maar zelden dat kopmannen dat lef hebben, te bang om juist tijd te verliezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In 1998 viel Pantani al praktisch vanaf de voet aan. Zou mooi zijn als morgen iemand dat ook doet.
Zelfs de minderen doen dat niet meer. Je zou zo maar je negende of twaalfde plaats op kunnen geven..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Doen ze tegenwoordig niet meer. Je ziet het nog maar zelden dat kopmannen dat lef hebben, te bang om juist tijd te verliezen.
Wat betreft die 12e plaats, Rolland vandaag nog.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelfs de minderen doen dat niet meer. Je zou zo maar je negende of twaalfde plaats op kunnen geven..
Of juist niet aangezien alles en iedereen de laatste kilometers gewoon op min of meer dezelfde afstand van elkaar bleef rijden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat betreft die 12e plaats, Rolland vandaag nog.
Ik denk dat men gezien het tijdsverlies van Uran vandaag, morgen zeker wel vroeg zal durven aanvallen.
Ja je hebt klimmen en je hebt ditquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ach, dat is een schijntje:
[ afbeelding ]
Voor een grote ronde zou ik op dit moment gewoon nog Mollema zeggen. Hij is namelijk al 4e geworden in de Vuelta en 6e in de Tour. Kelderman moet eerst komende week eens overleven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:06 schreef TLC het volgende:
Wie is nu eigenlijk de betere renner ? Mollema of Kelderman ?
Hoe laat beginnen ze daar aan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2014/images/tappa/tappa_15_S02.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Morgen dit hapje als slotklim![]()
Dan weten we meer.
Giro 2005 met Rujanoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, jammer dat ik niet kon kijken vandaag. Wel mooi dat het zo spannend is. Wel de mooiste Giro sinds 2010 (wat voor mij nog steeds de mooiste koers aller tijden is).
In principe zijn er nog 4 grote kanshebbers op de winst (Uran, Evans, Pozzovivo en Quintana) en een stuk of 10 voor het podium. Met nog maar een week te gaan.
Was ietsje voor mijn tijdquote:
twitter:alberttimmer twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 20:48:19Didn't know if I should by happy or not after de finish, but a few our later I can say that I'm happy with my 6e place!! 😃 reageer retweet
6e placequote:Op zondag 25 mei 2014 09:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Timmer spreekt een aardig woordje Fabianese.twitter:alberttimmer twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 20:48:19Didn't know if I should by happy or not after de finish, but a few our later I can say that I'm happy with my 6e place!! 😃 reageer retweet
Jongens, dit gaat helemaal nergens over. Op dezelfde school gezeten als de Van Poppel broertjes denk ik...quote:Op zondag 25 mei 2014 09:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Timmer spreekt een aardig woordje Fabianese.twitter:alberttimmer twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 20:48:19Didn't know if I should by happy or not after de finish, but a few our later I can say that I'm happy with my 6e place!! 😃 reageer retweet
Ach, gooi ze een paar jaar in een buitenlandse ploeg en ze spreken prima Engels.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jongens, dit gaat helemaal nergens over. Op dezelfde school gezeten als de Van Poppel broertjes denk ik...
Lekker boeiend toch. Al die Spanjaarden en Italianen spreken Spaans en Italiaans. Je gaat mij niet wijsmaken dat mensen die Engels als hun moedertaal hebben dit soort dingen als van Timmer niet prima begrijpenquote:Op zondag 25 mei 2014 09:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jongens, dit gaat helemaal nergens over. Op dezelfde school gezeten als de Van Poppel broertjes denk ik...
lijkt me ook logisch die jongen moet je niet kapot laten rijden in de laatste week van de Giroquote:Op zondag 25 mei 2014 10:27 schreef baggerbaas het volgende:
Dylan van Baarle in overleg met ploegleiding uit de Giro gestapt
je vraagt je af wanneer Evans moet lossen bedoel je?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:55 schreef Steven184 het volgende:
Zo'n bergje op het eind heeft toch altijd heel ander effect op de koers dan een klassieke bergetappe. Benieuwd of een Evans hier voordeel van gaat hebben.
Afhankelijk van de koers, verwacht dat Evans dit beter verteerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je vraagt je af wanneer Evans moet lossen bedoel je?
Keldemarrage.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel mooie daden van Keldermerckx vandaag.
Ik verwacht dat Wilco niet gaat kelder(mann)en in het klassement. Ha!quote:
Katwijk/10quote:Op zondag 25 mei 2014 13:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Wilco niet gaat kelder(mann)en in het klassement. Ha!
Ik ook, even een biertje uit de kelder pakken man..quote:Op zondag 25 mei 2014 13:29 schreef Waaghals het volgende:
ik neem straks een heerlijk kelder biertje als de uitzendig begint
twitter:daniellloyd1 twitterde op zondag 25-05-2014 om 13:31:32Montecampione's version of a sky bar. http://t.co/rGew3XfrV7 reageer retweet
Ik houd er direct mee op Keldermani89quote:Op zondag 25 mei 2014 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Dit is dus de reden dat ik dit topic bijna niet meer lees, vinden jullie die grappen nou echt leuk joh? Stelletje kleuters hier.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd er direct mee op Keldermani89
Je bent zelden leuk , maar hier kan ik wel om lachen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd er direct mee op Keldermani89
+1quote:Op zondag 25 mei 2014 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Dit is dus de reden dat ik dit topic bijna niet meer lees, vinden jullie die grappen nou echt leuk joh? Stelletje kleuters.
Het is inderdaad om te kelderjanken.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef danos het volgende:
[..]
+1
Moet nu steeds 4 paginas door om 6 relevante posts te vinden..
Dat is niet reluvant.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef danos het volgende:
[..]
+1
Ik blijf altijd op 5 haken.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef danos het volgende:
[..]
+1
Briljantje Smit.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef danos het volgende:
[..]
+1
*rullevantquote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef danos het volgende:
[..]
+1
Dat laatste vooral ja, heb wel zin in weer een echte strijd tussen die mannen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achterstand van de kopgroep stabiliseert rond de 7.00 minuten. Hoop dat Movistar straks wat mannetjes op kop gaat zetten. AG2R zal wel niet, want die hebben Bouet van voren. Tijd dat de klassementsrenners voor de dagzege gaan strijden.
Het is toch veel mooier als er een duel voor de etappezege is door een kopgroep en dat daarachter de klassementsrenners voor de seconden strijden?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste vooral ja, heb wel zin in weer een echte strijd tussen die mannen.
Inderdaad, zoals gisteren, dat er voorop een Nederlander zat en dat we ook wat te bekijken hadden bij de klassementsgroep, dat is toch het mooiste!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Het is toch veel mooier als er een duel voor de etappezege is door een kopgroep en dat daarachter de klassementsrenners voor de seconden strijden?
soms kan zo' strijd tussen de koplopers wel leuk zijn, maar je wil toch in een grote ronde de favorieten een paar keer zien vechten voor de dagzege.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Het is toch veel mooier als er een duel voor de etappezege is door een kopgroep en dat daarachter de klassementsrenners voor de seconden strijden?
Vind ik niet, althans, niet altijdquote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achterstand van de kopgroep stabiliseert rond de 7.00 minuten.
Wat doet dit in het GIRO topic?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:10 schreef ZoDiep het volgende:
Zie net op teletekst dat ons aller Robert start op het NK en in de Vuelta, Tour is nog niet uitgesloten.
Ik stel het zelf altijd wel op prijs als ik dit soort nieuws gepost zie, ook al hebben we het over een renner die hier niet startte. Het is wél een van de beste Nederlandse renners en dit mag in mijn opinie van de daken geschreeuwd worden.quote:
Ik denk eigenlijk dat momenteel Pozzovivo de sterkste klimmer in de koers is.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Quintana zal hem wel makkelijk pakken denk ik.
Ik stel de Keldermangrappen op prijs en ben benieuwd naar andere goede naamgrappen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ik stel het zelf altijd wel op prijs als ik dit soort nieuws gepost zie, ook al hebben we het over een renner die hier niet startte. Het is wél een van de beste Nederlandse renners en dit mag in mijn opinie van de daken geschreeuwd worden.
Edit: Ik denk dat als je hier mee leest, je ook benieuwd bent naar andere grote koersen/ grote wielrenners.
Second that.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik stel de Keldermangrappen op prijs en ben benieuwd naar andere goede naamgrappen.
Kan me nog een Giro herinneren dat Koos de enige man in koers was voor Lotto. Koos gaf nooit op.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef baggerbaas het volgende:
Docker ook afgestapt. Orica nog met 3 man in koers.
Zuurpruimpies hier hoor. Ik hou juist van de mix van (flauwe) grappen en het serieus koers volgen dat er op dit forum bestaatquote:Ik stel de Keldermangrappen op prijs en ben benieuwd naar andere goede naamgrappen.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan me nog een Giro herinneren dat Koos de enige man in koers was voor Lotto. Koos gaf nooit op.
Quintana volgde hem gister wel erg makkelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat momenteel Pozzovivo de sterkste klimmer in de koers is.
Pozzovivo reed continu op kop en nam uiteindelijk slechts een paar seconden voorsprong.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Quintana volgde hem gister wel erg makkelijk.
Orica
Je zal me dankbaar zijn als deze vraag langs komst in die duffe quizjes waar je altijd aan mee doet.quote:
Ga je mond spoelen. Pantani is nog groter dan Vdb.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Pantani-verering is toch wel enigszins overdreven.
Hoho. Afgelopen keer derde. Ik was zo blij als een kind.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zal me dankbaar zijn als deze vraag langs komst in die duffe quizjes waar je altijd aan mee doet.
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
meer dan 9 minuten blijkbaar ... helaas.
'Den chrono van André' >>> GPSquote:Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja nu, maar Renaat zei bij het begin dat de koplopers meer dan 9 minuten hebben.
De chrono van André Meganck toch?quote:
Ok, dat heb ik niet meegekregen...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja nu, maar Renaat zei bij het begin dat de koplopers meer dan 9 minuten hebben.
Hoe oud was jij tijdens de hoogtijdagen van Pantani?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Pantani is nog groter dan Vdb.
Toen was ik vier, maar dat hoeft niets te betekenen. Cyclingtorrents m'n vriend.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe oud was jij tijdens de hoogtijdagen van Pantani?
sporza is al livequote:Op zondag 25 mei 2014 14:52 schreef marcodej het volgende:
Dat handbal is nog wel leuk. Het is jammer dat de Giro zo begint.
Eurosport is Frans.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Waarom laten ze op Eurosport vrouwentennis zien?
Ik geniet nog even van de mannen in iets te wijde shirts in een sporthal van Oost-Duitse allure.quote:
Ok marco.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van de mannen in iets te wijde shirts in een sporthal van Oost-Duitse allure.
om 16.00 uur begint de slotklim.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:03 schreef lytsewiete het volgende:
Is het al de moeite waard om buiten in te ruilen voor binnen?
nee nog een klein uurtje wachtenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:03 schreef lytsewiete het volgende:
Over 45 minuten (of iets minder) begint de slotklim...dan wordt het echt interessant.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:03 schreef lytsewiete het volgende:
Handbalquote:Op zondag 25 mei 2014 14:52 schreef marcodej het volgende:
Dat handbal is nog wel leuk. Het is jammer dat de Giro zo begint.
Er zou ook geen bal voor de goal moeten komen. Die teams spelen allemaal met een handbalverdediging.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Handbalkeepers op doel hebben die nooit 1 bal tegenhouden
Valt ook wel mee. Er zit ook behoorlijk wat eyecandy op de tribune.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Handbalkeepers op doel hebben die nooit 1 bal tegenhouden
http://procyclingstats.com/quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Ruif het volgende:
Iemand een goede site waar je de klassementen kunt zien?
http://www.gazzetta.it/Gi(...)_CLGEN.shtml?lang=enquote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Ruif het volgende:
Iemand een goede site waar je de klassementen kunt zien?
quote:
Beide bedankt, kon zelf weinig vindenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Gi(...)_CLGEN.shtml?lang=en
Deze doet het wel...wel een aardige vertraging zo te zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:44 schreef BlaZ het volgende:
Iemand een sporza stream? Die op sports-livezzz.com werkt niet.
Is dat niet altijd al zo geweest dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Sporza stream is volgens mij op landencode gedaan![]()
En De Maar in Noorwegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dagsucces Sinkeldam, eindzege Bos
In de World Ports Classic wint Ramon Sinkeldam de tweede etappe, maar Theo Bos het eindklassement.
Nederland duidelijk aan de top van de wielrenpiramide.
heerlijke F1 race dit seizoen en dan ook nog in monacoquote:
Ja was echt een mooie race man.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heerlijke F1 race dit seizoen en dan ook nog in monaco![]()
ben jij blind?
Oh. Typisch Nederlandsch!!!!11!!!!!11!quote:
P8 toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was echt een mooie race man.
Marussia op P9
ja ok dat was leuk, maar ik vind het steeds zo kut dat plek 1 en 2 al vergeven zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was echt een mooie race man.
Marussia op P9
Ik heb op mijn android tablet een app die heet Hola, dan kan ik voor elke app aangeven vanuit welk land ik deze bedien. Werkt voor sport1 en nos geloof ik ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Sporza stream is volgens mij op landencode gedaanWant op de site van de belg kun je ook niet meer streamen
Als die dinsdag meezit, zal het geen probleem worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Moet nog zien of Arredondo de bergprijs wint.
Neri Sottoliquote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke ploeg heeft de hele middag op kop zitten beulen?
Leuke straftraining.quote:
Klopt, maar ik snap echt niet waarom hij die gratis punten van gisteren heeft laten liggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Als die dinsdag meezit, zal het geen probleem worden.
Toen moest hij volledig in dienst van Kiserlovski rijden toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap echt niet waarom hij die gratis punten van gisteren heeft laten liggen.
Dat dacht ik ook. Dan was ie er al bijna geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap echt niet waarom hij die gratis punten van gisteren heeft laten liggen.
Yep...ook zo'n vage tactiek ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen moest hij volledig in dienst van Kiserlovski rijden toch?
?quote:
Hebben ze dat ooit gedaan?quote:
Altijd mooi als die wat doms aan Sean Kelly vraagt en die dan een stilte laat vallen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:18 schreef ZoDiep het volgende:
Wat een commentaar op die 3e optie op sports-livezz, die vent lult non-stop
Edit: het is engelse Eurosport
Ik kom er net pas achter dat hij er niet alleen zit...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Altijd mooi als die wat doms aan Sean Kelly vraagt en die dan een stilte laat vallen.
Hebben ze wel toch, daarom kunnen ze de samenvatting laten zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben de rechten niet, dan wordt het wat lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |