Sorry, die vergelijking volg ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die dit goed praten
Verknipt wereldbeeld. Als je wat wilt moet je het pakken. Niet afwachten.
Dus idd beta.
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bèta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bèta.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Sorry, die vergelijking volg ik niet helemaal.
Damn man dat mensen dit durven neer te zetten zonder zich te schamen..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bèta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bèta.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef Catdog het volgende:
[..]
Damn man dat mensen dit durven neer te zetten zonder zich te schamen..
Tsja het is maar waar je de grens trekt hè.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:28 schreef Catdog het volgende:
Al die vrouwen hier spontaan roepen dat ze op rijke mannen vallen, wat zijn jullie toch hoeren hier op FOK!
Gozer ga terug naar je bodybuilding forum met je beta/alpha onzin.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Tsja het is maar waar je de grens trekt hè.
goede postquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bèta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bèta.
Hij uit toch juist kritiek op dat alfa/beta concept, of lees ik het nu totaal verkeerd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef Catdog het volgende:
[..]
Gozer ga terug naar je bodybuilding forum met je beta/alpha onzin.
Ik leg iets aan iemand uit. Heb je een baksteen op je hoofd gekregen, zit je in groep 5 of is je algemene leesvaardigheid gewoon niet helemaal op niveau?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef Catdog het volgende:
[..]
Gozer ga terug naar je bodybuilding forum met je beta/alpha onzin.
Nee, ik leg iets aan iemand uit en doe dat met een duidelijk eigen visie op het hele principe.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij uit toch juist kritiek op dat alfa/beta concept, of lees ik het nu totaal verkeerd?
ok manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, ik leg iets aan iemand uit en doe dat met een duidelijk eigen visie op het hele principe.
kijk dat filmpje eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:04 schreef MrStalin het volgende:
Waar haal je vandaan dat het een bèta is?
Mooie comment. Hier wacht ik al een tijdje op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik leg iets aan iemand uit. Heb je een baksteen op je hoofd gekregen, zit je in groep 5 of is je algemene leesvaardigheid gewoon niet helemaal op niveau?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |