Je moet wel een enorme psycho/asshole zijn willen vrouwen zelfs niet iets met je willen als je rijk bent + er niet eens slecht uitziet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef larry_flynt het volgende:
Hij had gewoon genoeg geld voor chicks....
Een psycho was die jongen sowieso. Echt een verknipte geest (nu ik ook wat andere filmpjes heb gekeken).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme psycho/asshole zijn willen vrouwen zelfs niet iets met je willen als je rijk bent + er niet eens slecht uitziet.
Die kerel reed rond in een BMW, wat deed ie moeilijk?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef larry_flynt het volgende:
Hij had gewoon genoeg geld voor chicks....
Dit. Hij was niet eens lelijk. Verre van zelfs.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme psycho/asshole zijn willen vrouwen zelfs niet iets met je willen als je rijk bent + er niet eens slecht uitziet.
Wat hadden ze dan moeten doen? Vriendelijk vragen of hij wilde stoppen met schieten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
Toch wel een beetje treurig dat de politie hem gelijk stuk knalt. Zo is de ultieme straf van onder ogen zien wat voor een enorme kenkerkneus hij toch was, hem bespaart gebleven.
Maar ik denk niet dat deze jongen ooit tot dit besef zou zijn gekomen.
Dat had wel gekund ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen? Vriendelijk vragen of hij wilde stoppen met schieten?
Ja man, het is de schuld van de enge boze buitenwereld !quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Dside het volgende:
Deze reacties hier....
Natuurlijk is z'n daad niet goed te praten, maar een Psycho? Heeft hij vrouwen gestalkt of verkracht?
Ik kan niks anders uit z'n filmpjes halen, dan dat hij helemaal geen aandacht kreeg van vrouwen en dat hij zich hierdoor eenzaam voelde. Dat hij een beetje te hoog over zichzelf praat, maakt hem nog geen psycho en daarnaast is hij verre van lelijk. Verder lijkt hij vrij normaal imo.
Alles heeft een oorzaak en wij kunnen niet oordelen over zijn ervaringen met vrouwen en doe nou niet of alle vrouwen zo heilig zijn....
Ik kan z'n frustratie goed voorstellen en er zullen vast nog wel meer hier op Fok zijn, die zichzelf in zijn situatie herkennen. Z'n daad valt nogmaals niet goed te praten, maar dingen zoals dit gebeuren niet zomaar.
Cause and effect.
Hij heeft - als ik het goed heb - zeven mensen gedood. Nee, geen psycho hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Dside het volgende:
Deze reacties hier....
Natuurlijk is z'n daad niet goed te praten, maar een Psycho? Heeft hij vrouwen gestalkt of verkracht?
Ik kan niks anders uit z'n filmpjes halen, dan dat hij helemaal geen aandacht kreeg van vrouwen en dat hij zich hierdoor eenzaam voelde. Dat hij een beetje te hoog over zichzelf praat, maakt hem nog geen psycho en daarnaast is hij verre van lelijk. Verder lijkt hij vrij normaal imo.
Alles heeft een oorzaak en wij kunnen niet oordelen over zijn ervaringen met vrouwen en doe nou niet of alle vrouwen zo heilig zijn....
Ik kan z'n frustratie goed voorstellen en er zullen vast nog wel meer hier op Fok zijn, die zichzelf in zijn situatie herkennen. Z'n daad valt nogmaals niet goed te praten, maar dingen zoals dit gebeuren niet zomaar.
Cause and effect.
Als hij, zoals jij stelt wel redelijk normaal oogde, en qua uiterlijk niet lelijk is, dan zou er in al die tijd heus wel een meisje zijn geweest die zijn hand wilde vasthouden of zoenen. En daarnaast je moet ook niet denken dat vrouwen bij je thuis aanbellen. Dit is een psychopaat in hart en nieren, in een filmpje probeert hij ook te lachen en trekt dan een raar gezicht, hij weet niet eens hoe je moet lachen omdat daar emoties bij komen kijken. Iets wat hij niet had, schijnbaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Dside het volgende:
Deze reacties hier....
Cause and effect.
En het van te voren aangekondigd als wraak op al die mensen die het "beter dan hem" haddenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft - als ik het goed heb - zeven mensen gedood. Nee, geen psycho hoor
Als resultaat!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hij heeft - als ik het goed heb - zeven mensen gedood. Nee, geen psycho hoor
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Als resultaat!
Jij hebt nog nooit een woede uitbarsting gehad? Dan denk je niet helder en combineer dat met frustratie en onbegrip.
Goeie comeback.quote:
Je kan je wel vinden in deze moordenaar zijn retoriek.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Dside het volgende:
Z'n daad valt nogmaals niet goed te praten, maar dingen zoals dit gebeuren niet zomaar.
Cause and effect.
Toch komt 't wat nep over. Ik merk geen echte frustatie, hij zit er heel relaxed en helder bij. Is dit niet gewoon een of andere viral?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:21 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb de video na 1 minuut al uit gezet. Jezus, dat is Dima met een psychopatische inborst hey. Zoveel gedramatiseerd zelfmedelijden aangevuld door pure haat heb ik nog nooit gezien.
Ben jij zo'n vervelende moraalchristen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Als resultaat!
Jij hebt nog nooit een woede uitbarsting gehad? Dan denk je niet helder en combineer dat met frustratie en onbegrip.
Typische kenmerken van een doordachte psychopaat. Zo is hij schijnbaar al geboren, dat gebeurt niet 1,2,3.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Toch komt 't wat nep over. Ik merk geen echte frustatie, hij zit er heel relaxed en helder bij. Is dit niet gewoon een of andere viral?
Hoezo viral?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Toch komt 't wat nep over. Ik merk geen echte frustatie, hij zit er heel relaxed en helder bij. Is dit niet gewoon een of andere viral?
Sorry, die vergelijking volg ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die dit goed praten
Verknipt wereldbeeld. Als je wat wilt moet je het pakken. Niet afwachten.
Dus idd beta.
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bèta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bèta.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Sorry, die vergelijking volg ik niet helemaal.
Damn man dat mensen dit durven neer te zetten zonder zich te schamen..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bèta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bèta.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef Catdog het volgende:
[..]
Damn man dat mensen dit durven neer te zetten zonder zich te schamen..
Tsja het is maar waar je de grens trekt hè.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:28 schreef Catdog het volgende:
Al die vrouwen hier spontaan roepen dat ze op rijke mannen vallen, wat zijn jullie toch hoeren hier op FOK!
Gozer ga terug naar je bodybuilding forum met je beta/alpha onzin.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Tsja het is maar waar je de grens trekt hè.
goede postquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bèta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bèta.
Hij uit toch juist kritiek op dat alfa/beta concept, of lees ik het nu totaal verkeerd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef Catdog het volgende:
[..]
Gozer ga terug naar je bodybuilding forum met je beta/alpha onzin.
Ik leg iets aan iemand uit. Heb je een baksteen op je hoofd gekregen, zit je in groep 5 of is je algemene leesvaardigheid gewoon niet helemaal op niveau?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef Catdog het volgende:
[..]
Gozer ga terug naar je bodybuilding forum met je beta/alpha onzin.
Nee, ik leg iets aan iemand uit en doe dat met een duidelijk eigen visie op het hele principe.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij uit toch juist kritiek op dat alfa/beta concept, of lees ik het nu totaal verkeerd?
ok manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, ik leg iets aan iemand uit en doe dat met een duidelijk eigen visie op het hele principe.
kijk dat filmpje eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:04 schreef MrStalin het volgende:
Waar haal je vandaan dat het een bèta is?
Mooie comment. Hier wacht ik al een tijdje op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik leg iets aan iemand uit. Heb je een baksteen op je hoofd gekregen, zit je in groep 5 of is je algemene leesvaardigheid gewoon niet helemaal op niveau?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |