SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer bij overschot aan CB'squote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat ze m bij AZ bij gebrek aan beter op LB gebruiken wil niet zeggen dat ie een LB is...![]()
![]()
Kop een treinquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Links ja en VdH speelt RCV het is toch allemaal niet zo moeilijk of wel?![]()
Als je even quote waar ik zeg dat hij rechts speelt dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Links ja en VdH speelt RCV het is toch allemaal niet zo moeilijk of wel?![]()
Hij had het fout en nu probeert hij zijn fout te herstellen door heel overduidelijk te trollen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je even quote waar ik zeg dat hij rechts speelt dan?
Beetje a la DS2 met: troll want geen punt![]()
Ik zeg dat je ze niet kan vergelijken omdat ze niet op dezelfde positie spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je even quote waar ik zeg dat hij rechts speelt dan?![]()
![]()
Dat jij niet weet hoe Ajax speelt is jou probleem niet het mijne knulquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij had het fout en nu probeert hij zijn fout te herstellen door heel overduidelijk te trollen.
Beetje a la DS2 met: troll want geen punt![]()
![]()
Kom op manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg dat je ze niet kan vergelijken omdat ze niet op dezelfde positie spelen
Je kunt een links en rechtsback toch ook met elkaar vergelijken. En Robben en Ribery vergelijken we toch ook met elkaar![]()
![]()
Nee?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom op man
Je kunt een links en rechtsback toch ook met elkaar vergelijken. En Robben en Ribery vergelijken we toch ook met elkaar![]()
Ik zeg niet dat je ze wel kan vergelijken...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg dat je ze niet kan vergelijken omdat ze niet op dezelfde positie spelen![]()
Je zegt toch dat hij beter is dan VdH?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ze wel kan vergelijken...![]()
Jij vindt Ibrahimovic dus niet beter dan Depay?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt toch dat hij beter is dan VdH?![]()
![]()
Ik vind dat je die vergelijking niet kan trekken. Overigens wel een scheve vergelijking Lahm/Willems of Viergever/VdHquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja?
Je kunt toch zien dat Lahm beter is dan Jetro Willems of ben jij het daar niet mee eens?![]()
WAAR DAN?!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt toch dat hij beter is dan VdH?![]()
Zelfs al zou Viergever in de spits spelen en VdH als CB dan is Viergever beter.
VdH is nog slechter dan Derijck.![]()
Hoezo is dat een scheve vergelijking?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat je die vergelijking niet kan trekken. Overigens wel een scheve vergelijking Lahm/Willems of Viergever/VdH![]()
![]()
Op basis waarvan? Heeft volgens mij een minuut of 93 gespeeld in de eredivisie dit seizoenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:34 schreef ThadCastle het volgende:
Zelfs al zou Viergever in de spits spelen en VdH als CB dan is Viergever beter.
VdH is nog slechter dan Derijck.![]()
Lahm is wereldtop en het enige waar Willems in uitblinkt is kip etenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo is dat een scheve vergelijking?![]()
HOOO je mag ze niet vergelijken dus laten we het vooral niet inhoudelijk maken he chef.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Heeft volgens mij een minuut of 93 gespeeld in de eredivisie dit seizoen![]()
Jij vergelijkt ze nu dus met elkaar...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lahm is wereldtop en het enige waar Willems in uitblinkt is kip eten![]()
Lahm heeft grootste deel van zijn carriere RB gespeeld en dat weet jij ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:36 schreef Zhano het volgende:
Tevens is Lahm een CDM en Willems een b(l)ack dus niet te vergelijken gr gr![]()
![]()
Ja en dat is dus onzin.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vergelijkt ze nu dus met elkaar...![]()
Die ons weer miljoentjes moet gaan opleveren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
Stelletje kutjes. Het is maar een gerucht.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ajax geeft jullie met alle liefde wat doekoe dan doen jullie misschien weer keer mee voor een prijs xoxoxquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die ons weer miljoentjes moet gaan opleveren.![]()
Ben wel benieuwd hoeveel transferinkomsten we dit jaar als Eredivisie bij elkaar gaan sprokkelen.
Hoe zat het eigenlijk met Tommy? Is die al weg bij ADO?![]()
![]()
Net als Maherquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die ons weer miljoentjes moet gaan opleveren.En hoe heet die IJslandse spits die jaar in jaar uit 30 goals per seizoen maakt voor Ajax?
![]()
![]()
Ja die speelt uit de 2de Bundesligaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef Zhano het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel transferinkomsten we dit jaar als Eredivisie bij elkaar gaan sprokkelen.
Hoe zat het eigenlijk met Tommy? Is die al weg bij ADO?![]()
Dat mag niet eens. Jetro is niet minder of meer dan Lahm want volgens jou mag je spelers op andere posities niet met elkaar vergelijkenquote:.
En dat is onzin ja.
Ik pak nu natuurlijk een overdreven voorbeeld maar ja snapt mijn punt toch wel
Je kunt een RCV en LCV echt prima met elkaar vergelijken want de belangrijke zaken die ze moeten doen zijn gewoon hetzelfde![]()
![]()
Jammerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die speelt uit de 2de BundesligaVond hem wel leuk voor de Eredivisie.
![]()
Wacht maar totdat wij hier de wandelgangen op voetbalzone ontdekken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Iedereen in de paniek omdat er een gerucht rond gaat![]()
Meedoen voor de prijzen is het probeem niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax geeft jullie met alle liefde wat doekoe dan doen jullie misschien weer keer mee voor een prijs xoxox![]()
Nee, bij Ajax is dat dus niet hetzelfdequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat mag niet eens. Jetro is niet minder of meer dan Lahm want volgens jou mag je spelers op andere posities niet met elkaar vergelijken.
En dat is onzin ja.
Ik pak nu natuurlijk een overdreven voorbeeld maar ja snapt mijn punt toch wel
Je kunt een RCV en LCV echt prima met elkaar vergelijken want de belangrijke zaken die ze moeten doen zijn gewoon hetzelfde![]()
Bij Ajaxquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, bij Ajax is dat dus niet hetzelfde![]()
![]()
Leg het verschil is uit dan.![]()
Linksbenige speler op links en rechtsbenige speler op rechts. Die verzorgen dan de opbouw van achteruit en meestal schuift de LCV veel meer in de dan de RCV.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij Ajax![]()
![]()
Leg het verschil is uit dan.![]()
Of voor? Hebben ze m gehaald als CB of CDM?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Luiz naar PSG. Die gaan we volgend jaar bij FUT vaak tegenkomen naast Thiago Silva.![]()
Duss ze moeten allebei nog steeds kunnen verdedigen toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Linksbenige speler op links en rechtsbenige speler op rechts. Die verzorgen dan de opbouw van achteruit en meestal schuift de LCV veel meer in de dan de RCV.![]()
Medogenloos :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op. De laatste keer dat AZ geen Europees speelde, werden ze landskampioen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax geeft jullie met alle liefde wat doekoe dan doen jullie misschien weer keer mee voor een prijs xoxox
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ja maar dat is maar een klein gedeeltequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Duss ze moeten allebei nog steeds kunnen verdedigen toch?![]()
Ik vind het helemaal niet zo erg dat AZ geen Europees speelt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pas maar op. De laatste keer dat AZ geen Europees speelde, werden ze landskampioen.![]()
Welk genre?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Zhano het volgende:
Wie passt me even een vette Spotify playlist dan?
* Zhano is bekeerd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:43 schreef Toefjes het volgende:
Medogenloos :Op die foto lijkt het net alsof ie in Down met Johnny zou kunnen hebben gezeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vroeg of dit nog ergens over ging, maar ik weet het antwoord al. En nee, ik wil dus niet eens meepratenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij mag niet meepraten, het gaat nu even over clubs die spelers kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh ja want als Ajax verder in Europa wil komen (wat nu de ambitie is) is verdedigen natuurlijk niet belangrijk. Vooral tegen clubs in de CL kan Ajax vastzetten en rustig opbouwen met inschuivende CB's.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar een klein gedeelte
Doe normaal man. Je kunt die twee spelers prima met elkaar vergelijken en als ''Frank'' beschikking had over Ramos en Thiago Silva zou die die twee zo opstellen.
![]()
Messi en Aguero bibberen al van angst bij de gedachte deze geweldenaar tegen te komen in de Champions League.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op die foto lijkt het net alsof ie in Down met Johnny zou kunnen hebben gezeten...![]()
quote:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef Zhano het volgende:
Reemi, waar hadden jij en Fuszy toen die playlist gemaakt?![]()
Precies. En dan hopen op de beker of de landstitel. Of de 2e plek voor CL-voetbal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo erg dat AZ geen Europees speelt.
Naja... Gewoon het hele jaar door leuk, en vooral fris voetbal en zien waar het schip strandt lijkt me realistischer. Geen vermoeidheid door reizen naar kAZachtstan en weet ik veel wat voor hakkie takkie landenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. En dan hopen op de beker of de landstitel. Of de 2e plek voor CL-voetbal.![]()
Linkje?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op Spotify
En dat is me toch een playlist![]()
![]()
Verdedigen is ook belangrijk maar het aller belangrijkste is de opbouw en combinatie spel dus zo min mogelijk de lange bal spelen van achteruit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh ja want als Ajax verder in Europa wil komen (wat nu de ambitie is) is verdedigen natuurlijk niet belangrijk. Vooral tegen clubs in de CL kan Ajax vastzetten en rustig opbouwen met inschuivende CB's.
Doe normaal man. Je kunt die twee spelers prima met elkaar vergelijken en als ''Frank'' beschikking had over Ramos en Thiago Silva zou die die twee zo opstellen.
Dan vergelijk jij ze lekker, ik doe dat niet want ze spelen tenslotte in een andere rol![]()
![]()
kAZachstanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja... Gewoon het hele jaar door leuk, en vooral fris voetbal en zien waar het schip strandt lijkt me realistischer. Geen vermoeidheid door reizen naar kAZachtstan en weet ik veel wat voor hakkie takkie landen![]()
Nee klopt, gewoon weer tot aan de laatste speelronde opportunistisch voetbal zien.
haha leuk gevonden hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kAZachstan![]()
Nee klopt, gewoon weer tot aan de laatste speelronde opportunistisch voetbal zien.![]()
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 12:09:35EINDRAPPORT: Hupperts lichtpuntje in gitzwart seizoen https://t.co/A60pEenvY8 Wie vind jij de beste bij Roda? Hupperts, Németh of Fledderus? reageer retweet
![]()
![]()
HA betrapt Litmanen:Je vergelijkt Maher met Ziyech, maar Ziyech is linksbenig dus dat kan helemaal niet. Duidelijk een verschil bij de opbouw etc.quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mannetje kan de bal zo goed raken dat is prachtig echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Maher en volgens mij is Ziyech nog jonger ook
gr gr![]()
Tedjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
HA betrapt Litmanen:
[..]
Je vergelijkt Maher met Ziyech, maar Ziyech is linksbenig dus dat kan helemaal niet. Duidelijk een verschil bij de opbouw etc.
gr gr![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
HA betrapt Litmanen:
[..]
Je vergelijkt Maher met Ziyech, maar Ziyech is linksbenig dus dat kan helemaal niet. Duidelijk een verschil bij de opbouw etc.
gr gr![]()
![]()
Bij Ajax is dat anders Thad!![]()
Wat een onzinquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
HA betrapt Litmanen:
[..]
gr gr
Wil je ook nog wel best even uitleggen hoe Ajax speelt op het middenveld als je daar behoefte aan hebt.![]()
![]()
quote:Hier ga je te ver jongen. Andersen rechtsbenig plus speelt nog wel eens RW?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech is echt een heel stuk beter dan Andersen
![]()
Sherlock![]()
![]()
Heel dat Ajax van je boeit niemand iets het gaat erom dat je spelers die links/rechts benig zijn prima met elkaar kan vergelijken. Of ze nu bij Ajax, FC Groningen of Real Madrid spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin
Wil je ook nog wel best even uitleggen hoe Ajax speelt op het middenveld als je daar behoefte aan hebt.![]()
![]()
Je beseft dat links/rechtsbenig alleen op gaat voor de verdediging?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Hier ga je te ver jongen. Andersen rechtsbenig plus speelt nog wel eens RW?
![]()
Sherlock![]()
Kan wel maar dan ben je wel ontzettend dom als je dat doetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel dat Ajax van je boeit niemand iets het gaat erom dat je spelers die links/rechts benig zijn prima met elkaar kan vergelijken. Of ze nu bij Ajax, FC Groningen of Real Madrid spelen.![]()
![]()
Je kan op 'volgen' drukken hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
Thx Reemi. Wel fucking omslachtig om zo'n playlist te bewaren/afspelen etcDan komt ie in de balk links te staan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je doet het zelf ook meerdere kerenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan wel maar dan ben je wel ontzettend dom als je dat doet.
Alhoewel je daarmee je punt alleen maar maakt... zwak argument van mij dit![]()
![]()
Nee ik zeg dit alleen over de LCV en de RCV bij Ajax niet over de middenveldersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook meerdere keren.
Alhoewel je daarmee je punt alleen maar maakt... zwak argument van mij dit![]()
Als ik op die link van jou klik krijg ik alleen een pagina waar ik individuele nummers via de browser kan luisteren... Hij opent m niet in Spotify ofzo. Heb nu de URL in de zoekfunctie van de webplayer ingevuld en daar vond ie m, toen op volgen idd gedaan en nu kan ik m in mn applicatie luisterenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan op 'volgen' drukken heDan komt ie in de balk links te staan.
![]()
![]()
Echt een nutteloze discussie. Maar ja dat krijg je toch al snel met 2 Brabanders.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
De spotify verhaallijn in dit topic heeft toch een stuk meer niveau.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik zeg dit alleen over de LCV en de RCV bij Ajax niet over de middenveldersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom op man
Je kunt een links en rechtsback toch ook met elkaar vergelijken. En Robben en Ribery vergelijken we toch ook met elkaarJe zegt dit dus niet alleen over de LCV/RCV van Ajax....quote:![]()
2 brabo's en een limboquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Echt een nutteloze discussie. Maar ja dat krijg je toch al snel met 2 Brabanders.![]()
![]()
Waar vergelijk ik Robben dan met Ribery? Of een linksback met een rechtsback? Ik zeg alleen dat Ajax 2 verschillende posities heeft centraal achterin. Net zoals ze ook verschillende rollen hebben op de CM posities.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zegt dit dus niet alleen over de LCV/RCV van Ajax....![]()
Maher en Ziyech kun je overigens prima vergelijken. Zijn beide spelers die creatief zijn en ze kunnen iemand voor de goal zetten. Dat ze links of rechtsbenig zijn op het middenveld doet daar op die positie weinig toe.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je die met elkaar kunt vergelijken.![]()
![]()
Hou alsjeblieft op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maher en Ziyech kun je overigens prima vergelijken. Zijn beide spelers die creatief zijn en ze kunnen iemand voor de goal zetten. Dat ze links of rechtsbenig zijn op het middenveld doet daar op die positie weinig toe.![]()
Stop gewoon. Je wordt getrolled door die 2.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maher en Ziyech kun je overigens prima vergelijken. Zijn beide spelers die creatief zijn en ze kunnen iemand voor de goal zetten. Dat ze links of rechtsbenig zijn op het middenveld doet daar op die positie weinig toe.
Die hele discussie boeit ze geen reet.![]()
Die kun je niet met elkaar vergelijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
De spotify verhaallijn in dit topic heeft toch een stuk meer niveau.
Even wat anders, prachtig nummer
![]()
Helemaal niet !!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Stop gewoon. Je wordt getrolled door die 2.
Tuurlijk wel, want als je als linkspoot tegen een Van der Hoorn staat die ook links is heb je daar duidelijk voordeel van.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die teams kan je toch niet met elkaar vergelijken joh droplulquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat denken jullie, wie gaat er vanmiddag promoveren? Het Derby County van McClaren of QPR?![]()
Ga ik dus ook geen uitspraken over doen.![]()
Het is hier gvd geen VBL.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Eindelijk een inhoudelijke voetbal discussie is het weer niet goed![]()
Ik ga gewoon door interesseert mij geen flikkerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Stop gewoon. Je wordt getrolled door die 2.
Grappig man.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die teams kan je toch niet met elkaar vergelijken joh droplul![]()
Ga ik dus ook geen uitspraken over doen.
Maar ze spelen tegen elkaar en de winnaar promoveert.![]()
Spelers met elkaar vergelijken omdat ze allebei allebei van Marokkaanse afkomst zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door interesseert mij geen flikker![]()
![]()
Van mijn part zijn het Hongarenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers met elkaar vergelijken omdat ze allebei allebei van Marokkaanse afkomst zijn![]()
Als de één blond haar en blauwe ogen had gehad, had je de vergelijking al niet meer gezien, zo beperkt is je visie.quote:![]()
Ik ben geen spleetoogquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de één blond haar en blauwe ogen had gehad, had je de vergelijking al niet meer gezien, zo beperkt is je visie.![]()
Komt door je UI.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:27 schreef Dylan98 het volgende:
Laatste tijd ziek vaak dat de ea server er bij mij uit ligt nadat ik een potje heb gewonnen..![]()
Jammer alleen dat ie geen TIF had... toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
TOTS Luca Toni is de TIF Klose van Fifa 13
Was idd een SIFquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie geen TIF had... toch?![]()
Zie nu pas, kom dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
twitter:PlayStationNL twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 13:30:09Vanwege de Champions League finale is #FIFA14 (PS4) nu in de Store verkrijgbaar voor ¤49,99: http://t.co/5LP2ylgNg5 http://t.co/R2EK9xZ8a2 reageer retweet
![]()
![]()
Bohh, seasons viel niet tegen. Door mijn kapotte gokd cup dat maar gedaan en direct eenvoudig kampioen in div2 (begon nog wel met een nederlaag). Vond de sweat en het niveau totaal niet anders dan de gold cup eigenlijk. Ben benieuwd hoe het in div1 zal zijn..
Bergkamp is echt bizar goed
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die sweat is nu overal.. ook in single matches. Hoe zit het nu met de rage messages?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Bohh, seasons viel niet tegen. Door mijn kapotte gokd cup dat maar gedaan en direct eenvoudig kampioen in div2 (begon nog wel met een nederlaag). Vond de sweat en het niveau totaal niet anders dan de gold cup eigenlijk. Ben benieuwd hoe het in div1 zal zijn..
Bergkamp is echt bizar goed![]()
Inler naar Fener ozz?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarschijnlijk een ruildeal met Meireles.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb er de afgelopen dagen meer gehad dan het half jaar ervoor..maar in seasons niks.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die sweat is nu overal.. ook in single matches. Hoe zit het nu met de rage messages?
In single matches kom ik dit jaar de meest vervelende tegenstanders tegen. Gevoelsmatig is het daar het ergste..zou je niet verwachten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
telt hij als Turk? Of heeft hij geen paspoort?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ruildeal met Meireles.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel, telt als Turk vandaar dat hij ook zo interessant is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
telt hij als Turk? Of heeft hij geen paspoort?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Turkse topclubs zitten ook achter een jeugdspelertje van Ajax aan. Niet dat die er heel veel van kan maar als je een Turks paspoort hebt dan zit je al goedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jawel, telt als Turk vandaar dat hij ook zo interessant is.![]()
Hoe kun je Inler nu met jeugdspelers vergelijken?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Turkse topclubs zitten ook achter een jeugdspelertje van Ajax aan. Niet dat die er heel veel van kan maar als je een Turks paspoort hebt dan zit je al goed![]()
Trainer Gertjan Verbeek is dinsdag gewond geraakt bij het klussen aan zijn boerderij in Gorredijk. De momenteel werkloze coach viel ruim twee meter naar beneden en brak en kneusde enkele ribben.
'Het is vooral heel onhandig', zegt Verbeek tegen de Leeuwarder Courant. 'Ik kan geen kracht zetten en zelfs ademhalen kost moeite.' Liggend slapen lukt niet, hooguit zittend. 'Nou ja, slapen: het zijn hazenslaapjes.'
Verbeek viel toen hij het vijf meter hoge plafond aan het afnemen was. 'Opeens begon de trap te schuiven', zegt de trainer. Verbeek viel voorover en klapte ruim twee meter lager op de reling van een vide. 'Dat was nog een geluk, want anders was ik nog drie meter dieper gevallen.'
Ambulance
'Ik voelde direct dat er iets stuk was. De pijn was niet leuk, maar vervelender was dat ik geen lucht kon krijgen. Mijn maat vertrouwde het niet en belde de ambulance.' Die bracht Verbeek naar het ziekenhuis in Heerenveen.
Verbeek heeft een rib gebroken, één met een haarscheurtje en minstens twee gekneusde ribben.
Geluk bij een ongeluk
Na zijn ontslag bij 1.FC Nürnberg is Verbeek werkloos. Eerder trainde hij Heerenveen, Heracles en AZ. Belangstelling van andere clubs is er op dit moment niet. 'Het is rustig. NEC heeft zijn trainer eruit gesodemieterd, voor de rest zijn alle clubs voorzien. Ook uit het buitenland is er geen interesse. Nou ja, nu een geluk bij een ongeluk, want ik kan voorlopig toch even niks.'Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doe ik ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je Inler nu met jeugdspelers vergelijken?![]()
![]()
Klopt, komt allemaal door het limiet op buitenlanders. Volgend jaar hebben wordt het zelfs minder met maximaal 5 in de basis en 3 op de bank. Hierdoor hebben al die middelmatige Turkse voetballers een veel te hoger transfersom en salaris.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Turkse topclubs zitten ook achter een jeugdspelertje van Ajax aan. Niet dat die er heel veel van kan maar als je een Turks paspoort hebt dan zit je al goed
Inler heeft buiten zijn Turkse nationaliteit ook gewoon kwaliteit als voetballer. Echt een topper vind ik het.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is alleen maar goed voor het Turks voetbal dat die regels er zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Klopt, komt allemaal door het limiet op buitenlanders. Volgend jaar hebben wordt het zelfs minder met maximaal 5 in de basis en 3 op de bank. Hierdoor hebben al die middelmatige Turkse voetballers een veel te hoger transfersom en salaris.
Inler heeft buiten zijn Turkse nationaliteit ook gewoon kwaliteit als voetballer. Echt een topper vind ik het.
Serhat Cakmak is dat trouwens geen uitblinker bij de A2![]()
Dinsdag beldequote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Trainer Gertjan Verbeek is dinsdag gewond geraakt bij het klussen aan zijn boerderij in Gorredijk. De momenteel werkloze coach viel ruim twee meter naar beneden en brak en kneusde enkele ribben.
'Het is vooral heel onhandig', zegt Verbeek tegen de Leeuwarder Courant. 'Ik kan geen kracht zetten en zelfs ademhalen kost moeite.' Liggend slapen lukt niet, hooguit zittend. 'Nou ja, slapen: het zijn hazenslaapjes.'
Verbeek viel toen hij het vijf meter hoge plafond aan het afnemen was. 'Opeens begon de trap te schuiven', zegt de trainer. Verbeek viel voorover en klapte ruim twee meter lager op de reling van een vide. 'Dat was nog een geluk, want anders was ik nog drie meter dieper gevallen.'
Ambulance
'Ik voelde direct dat er iets stuk was. De pijn was niet leuk, maar vervelender was dat ik geen lucht kon krijgen. Mijn maat vertrouwde het niet en belde de ambulance.' Die bracht Verbeek naar het ziekenhuis in Heerenveen.
Verbeek heeft een rib gebroken, één met een haarscheurtje en minstens twee gekneusde ribben.
Geluk bij een ongeluk
Na zijn ontslag bij 1.FC Nürnberg is Verbeek werkloos. Eerder trainde hij Heerenveen, Heracles en AZ. Belangstelling van andere clubs is er op dit moment niet. 'Het is rustig. NEC heeft zijn trainer eruit gesodemieterd, voor de rest zijn alle clubs voorzien. Ook uit het buitenland is er geen interesse. Nou ja, nu een geluk bij een ongeluk, want ik kan voorlopig toch even niks.'![]()
![]()
Mwa of dat goed is. Turkije staat 39e op de FIFA ranking.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is alleen maar goed voor het Turks voetbal dat die regels er zijn.
Serhat Cakmak is dat trouwens geen uitblinker bij de A2En de clubs moeten concurreren met andere clubs die niet vast zitten aan dat soort rare regels.
Had het nog niet gezien. Wel even schrikken hoor.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net gespeeld tegen een team met allemaal legends en TOTS Messi en MOTM Bale en dan quit hij in de rust bij slechts 1-0 voor mij![]()
![]()
Vind Verbeek wel een mooie trainerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had het nog niet gezien. Wel even schrikken hoor.
Niet letterlijk natuurlijk...![]()
Bij Grolsch? Heineken? Schultenbrau?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens voor volgend jaar misschien een soort stage gevonden
GRATIS BIER !1!!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik ben niet echt enthousiast over dat WK idee van FutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Even een kijkje aan het nemen op FUT13.. daar heb ik dus nog best wel veel. Op mijn 3e account 900k + nog wat dure silvers.![]()
Goed zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een kijkje aan het nemen op FUT13.. daar heb ik dus nog best wel veel. Op mijn 3e account 900k + nog wat dure silvers.![]()
En waar is het CL finale toernooi nou?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo'n futpack voor dat WC FUT, gaat dat 7.5k kosten of 5k? En je krijgt een 5k pack voor normaal fut toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die stats van TOTS Van Dijk
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal wel 7.5 zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo'n futpack voor dat WC FUT, gaat dat 7.5k kosten of 5k? En je krijgt een 5k pack voor normaal fut toch?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Triest geval.. en 171 likesquote:![]()
![]()
oh my sweet buttery Jesusquote:
Blijft jammer dat ze die sliding tackle na al die jaren nog niet kunnen fixen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op die site die hier al 100 keer is gegeven als antwoord op je andere vragen. Die ook in de openingspost staat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:07 schreef nickhguitar het volgende:
Waar vind ik een lijstje met IF's en TOTS van de eredivisie? Kan nergens een overzichtje vinden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Shaw is geniaal goed. Beste BPL LB imo. Ik gebruik hem ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan daar individueel wel spelers vinden maar geen lijstje met IF's en TOTS van eredivisie?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op die site die hier al 100 keer is gegeven als antwoord op je andere vragen. Die ook in de openingspost staat.![]()
Nog steeds niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
het gaat mis zodra je moet nadenken he?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik kan daar individueel wel spelers vinden maar geen lijstje met IF's en TOTS van eredivisie?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.futhead.com/14(...)ll/all/rating/table/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik kan daar individueel wel spelers vinden maar geen lijstje met IF's en TOTS van eredivisie?
Was dat nou zo moeilijk![]()
Gebruik de filters dan..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik kan daar individueel wel spelers vinden maar geen lijstje met IF's en TOTS van eredivisie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat de fuckquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar is Ibra in dit team?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Slaat echt nergens op jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh my sweet buttery Jesus
[ afbeelding ]
Blijft jammer dat ze die sliding tackle na al die jaren nog niet kunnen fixenWanneer ga je hem halen?
Elke dag![]()
Heb niet echt haast ofzo. En een beetje low on coins. Heb 350k om TOTS Van Dijk, Pepe en Courtois te halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op jaWanneer ga je hem halen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat wordt wel lastig dan. Welke wil je het liefst?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb niet echt haast ofzo. En een beetje low on coins. Heb 350k om TOTS Van Dijk, Pepe en Courtois te halen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sowieso alledriequote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig dan. Welke wil je het liefst?
En anders moet ik maar wat uit mijn club verkopen. Heb nog veel dingen om na TOTS te lozen, maar dat moet dan maar wat eerder
Op de PS is Virgil maar 130k en zou ik voor 380k klaar zijn voor die drie. Xbox gaat dat ook wel halen..en nog een stukje lager. Komen echt nog wel 50k of 100k packs.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die andere jankfilmpjes op dat accountje, allemaal over hoe oneerlijk het leven is dat vrouwen hem niet leuk vindenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast had zich echt eens een keer moeten aftrekken ofzo. wel triest ergens...
Elke dag![]()
Kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso alledrie
En anders moet ik maar wat uit mijn club verkopen. Heb nog veel dingen om na TOTS te lozen, maar dat moet dan maar wat eerder
Op de PS is Virgil maar 130k en zou ik voor 380k klaar zijn voor die drie. Xbox gaat dat ook wel halen..en nog een stukje lager. Komen echt nog wel 50k of 100k packs.Die prijs is daar wel heel laag vergeleken met Xbox dan.
Alle spelers die ik wil stijgen ook alleen maar, Jackson werd gisteren nog gezegd dat ie in Portugese TOTS zou zitten, ging toen iets omlaag en nu issie 30k omhoogEn de rest die ik wil stijgen ook alleen maar.
Elke dag![]()
Prijsverloop van TOTS is echt nog slechter te voorspellen dan ooit voor mijn gevoel. Ligt ook wel aan EA met die onnavolgbare beslissingen daar qua TOTS releases, happy hours etcquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
KloptDie prijs is daar wel heel laag vergeleken met Xbox dan.
Alle spelers die ik wil stijgen ook alleen maar, Jackson werd gisteren nog gezegd dat ie in Portugese TOTS zou zitten, ging toen iets omlaag en nu issie 30k omhoogEn de rest die ik wil stijgen ook alleen maar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een mongooltjequote:Gepubliceerd op 23 mei 2014
Girls have never seemed to have any interest in me, and I want to know why. I'm such a perfect, beautiful, fabulous guy. I should never have had any problems with girls, but I do, and I find that ridiculous.
This video is a reupload. I had to take the last one down because it gained too much negative attention. I'll keep uploading it until I get at least one honest answer from an actual girl.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij is (was) overigens de zoon van Peter Rodger, die heeft meegewerkt aan The Hunger Games:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al die andere jankfilmpjes op dat accountje, allemaal over hoe oneerlijk het leven is dat vrouwen hem niet leuk vinden
Peter Rodger - IMDb
Dus hij had geld zat om naar de hoeren te gaan..![]()
Ik heb nou een hoop van die filmpjes gezien, maar volgens mij is hij een kasthomo die dat juist heel erg probeert te onderdrukken hiermee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is (was) overigens de zoon van Peter Rodger, die heeft meegewerkt aan The Hunger Games:
Peter Rodger - IMDb
Dus hij had geld zat om naar de hoeren te gaan..
Maar hij heeft zichzelf toch niet dood geschoten? dat heb ik nergens zien staan.
Edit oh laat maar, doodgeschoten door de politie dusDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat commentaar op dat youtube filmpje ook.. en ook weer bijna 50 likes er bij in het afgelopen uur![]()
Youtube zou iedereen die deze video liked moeten aangeven bij de NSA..![]()
Real, Atleti is op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie wint de CL volgens jullie knullen?![]()
Denk ook Real. Heb vooralsnog geen bets. Alleen een freebetje van 5 euro die ik nog had op Ramos first goal @ 18.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh wat hoop ik dat Viergever naar Ajax gaat en niet naar ons komt
Elke dag![]()
Geen geweldenaar, maar ik heb er ook weinig vertrouwen in dat onze scouting met iets beters op de proppen komt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh wat hoop ik dat Viergever naar Ajax gaat en niet naar ons komt
(ja, pessimist dit dat)![]()
Als ze bezig blijven met de bord op schoot scouting ben ik daar ook bang voor, maar Arias doet me toch vertrouwen dat er blijkbaar nog ergens een verdwaald scoutje zuid-amerikaanse verdedigers opzoektquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen geweldenaar, maar ik heb er ook weinig vertrouwen in dat onze scouting met iets beters op de proppen komt.
(ja, pessimist dit dat)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien vinden ze wel weer zo'n beest als Zankaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen geweldenaar, maar ik heb er ook weinig vertrouwen in dat onze scouting met iets beters op de proppen komt.
(ja, pessimist dit dat)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Of zo'n wereldkeepert Zoetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien vinden ze wel weer zo'n beest als Zanka![]()
Als Zanka net zoveel vertrouwen had gehad als Bruma, Rekik, Marcelo, Bouma enz. Had ie het beter gedaan als elke van diegene die ik genoemd had. Alleen werd Zanka bij elke fout meteen weer eruit gehaald en mocht de rest blijven aanklungelenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien vinden ze wel weer zo'n beest als ZankaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Al die haat op Zoetquote:als er 1 PSV'er goed gefunctioneerd heeft dit jaar is hij het wel (en niet Depay met zijn konkorendement)
![]()
Flikker toch op die Zoet kan er geen kut vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die haat op Zoetals er 1 PSV'er goed gefunctioneerd heeft dit jaar is hij het wel (en niet Depay met zijn konkorendement)
![]()
Zoet's rendement is anders ook niet echt om naar huis te schrijven. Wat een achterlijke hoop tegengoalsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die haat op Zoetals er 1 PSV'er goed gefunctioneerd heeft dit jaar is hij het wel (en niet Depay met zijn konkorendement)
Elke dag![]()
Niet gek met zo'n verdediging voor zich.. hij heeft in veel wedstrijden erger voorkomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoet's rendement is anders ook niet echt om naar huis te schrijven. Wat een achterlijke hoop tegengoals
Niet toevallig ook de hoogste waardering van alle PSV'ers in alle Speler van het jaar verkiezingen (bij een aantal zelfs in de top van de Eredivisie).![]()
Mehh, ik vind niet dat ie zo'n geweldig seizoen eheft gekeept. Paar aardige reddingen maar daar staan ook een hele hoop goals tegenover waarbij die gewoon bleef staan en niet eens probeerde de bal eruit te houden. Ik vond hem tegenvallenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet gek met zo'n verdediging voor zich.. hij heeft in veel wedstrijden erger voorkomen.
Niet toevallig ook de hoogste waardering van alle PSV'ers in alle Speler van het jaar verkiezingen (bij een aantal zelfs in de top van de Eredivisie).Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet gek met zo'n verdediging voor zich.. hij heeft in veel wedstrijden erger voorkomen.
Niet toevallig ook de hoogste waardering van alle PSV'ers in alle Speler van het jaar verkiezingen (bij een aantal zelfs in de top van de Eredivisie).![]()
![]()
Mena Suvari? Niet echt mijn type..vond er nooit veel aan. Hoe kom je daar ineens bij? Ze zat ook in American Pie..daar zaten veel betere chicks inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
Tim was zij vroeger nou echt?
Ik was toen nog iets te jong denk ik
Wel een geniaal nummer nog steeds
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik stort ze niet en ga lekker naar de hoertjesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef The_Yakuza het volgende:
50 gestort, zal even wat betjes plaatsen![]()
![]()
Kun je ook plezier van hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik stort ze niet en ga lekker naar de hoertjes
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mena Suvari? Niet echt mijn type..vond er nooit veel aan. Hoe kom je daar ineens bij? Ze zat ook in American Pie..daar zaten veel betere chicks in
Wel een geniaal nummer nog steeds
Ik keek Foute Vrienden, daar draaiden ze dit nummer:
En toen ben ik even via suggesties van alles gaan luisteren![]()
![]()
Isser een nieuwe?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeker
Ik keek Foute Vrienden, daar draaiden ze dit nummer:
En toen ben ik even via suggesties van alles gaan luisterenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://wefut.com/squad/92863
Wil graag zoiets maken, maar krijg Tadic er niet echt lekker bijWat kan ik het best aanpassen? Sneijder is ook eventueel nog een optie en /of pelle
![]()
Ik zou het zo laten. Fantastisch teamquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef nickhguitar het volgende:
Wil graag zoiets maken, maar krijg Tadic er niet echt lekker bijWat kan ik het best aanpassen? Sneijder is ook eventueel nog een optie en /of pelle
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef nickhguitar het volgende:
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kom maar ekkes wisselen pietertjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wattwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:14:56Nick #Viergever voor 4 jaar naar #Ajax. Zie Telesport.nl reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
2 miljoenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:18 schreef Reemi het volgende:
wattwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:14:56Nick #Viergever voor 4 jaar naar #Ajax. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
En wij krijgen hem nietScore
Elke dag![]()
Holy fuck in de Giro, motor rijdt een seingever omver en we kregen first person view van het ongeluk
Ging hard, kan zomaar heel slecht afgelopen zijn dit..![]()
Marchisio speelt echt zooooveel fijner/beter op CM in 433(3) dan Vidal..echt bizar. Snap echt niet hoe dat kan als je die stats etc naast elkaar legt. Vidal is echt op ieder punt beter en heeft dezelfde WR, skills en wf.
Van alle stats zijn letterlijk alleen vision en attacking pos. iets beter van Marchisio..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In welk opzicht doet Marchisio het beter dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
Marchisio speelt echt zooooveel fijner/beter op CM in 433(3) dan Vidal..echt bizar. Snap echt niet hoe dat kan als je die stats etc naast elkaar legt. Vidal is echt op ieder punt beter en heeft dezelfde WR, skills en wf.
Van alle stats zijn letterlijk alleen vision en attacking pos. iets beter van Marchisio..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nog maar minder dan 4 uur heb je he!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
In welk opzicht doet Marchisio het beter dan?![]()
Minder balverlies, veel meer goals en assists en ook gewoon een veel beter rendement. Verdedigend is Vidal iets beter, maar Marchisio heeft genoeg duelkracht voor die positie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
In welk opzicht doet Marchisio het beter dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof die wintquote:
Elke dag![]()
Prima voor erbij dus. Moisander zal wel weg gaan en als Denswil niet beter gaat spelen is dat ook maar dramaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax wel eindelijk eens een beetje slagvaardig qua transfers. Jammer dat het zulke middelmaat is.![]()
AAAAAAAND he's goneDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wint die vogel die uit het niets kwam nog
Elke dag![]()
Kelderman
Poels veel beter dan UranDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Poels heeft hele tijd voor Uran op kop gereden. Die had makkelijk met de betere meegekund. Sundquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Secondenwerk, allemaal niet zo schokkendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jezus, sample is klein, maar de sweat in d1 is wel 100x groter dan d2 tot nu toe. Nu al 2 grotere sweethonden getroffen dan in heel d2. Wel 2 keer gewonnen ondanks Ibarbo die onmogelijke goals bleef maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In het weekend is het nog het ergst volgens die thread op het EA forum.. en daarin stond ook dat je in het weekend ontzettend veel Ibarbo's tegenkomt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, sample is klein, maar de sweat in d1 is wel 100x groter dan d2 tot nu toe. Nu al 2 grotere sweethonden getroffen dan in heel d2. Wel 2 keer gewonnen ondanks Ibarbo die onmogelijke goals bleef maken![]()
Wat een slotklim, overal chaos![]()
Jammer dat Pantano niet won, die had ik in een spelletje gespeeld (als 1 van de weinigen zo niet de enige), had me veel punten opgeleverd
Kelderman en Poels weer erg sterk, hopelijk stort Uran heel snel volledig in en mag Poels dan voor eigen kans, dan kan die nog wel een rit winnen misschien.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zou het zo laten. Fantastisch teamSerieus, hoe krijg ik Tadic op 9 chem?
![]()
flikker gewoon op. je bent niet grappigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]Serieus, hoe krijg ik Tadic op 9 chem?
![]()
Ik maak dan ook geen grapje kameraad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
flikker gewoon op. je bent niet grappig![]()
Ik snap het trouwens serieus niet, ik heb allemaal ED of NL spelers, dan moet ik toch 100 chem halen? Ik zie soms complete mix teams met 100 chem..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik maak dan ook geen grapje kameraad.![]()
Corona en castaignosquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap het trouwens serieus niet, ik heb allemaal ED of NL spelers, dan moet ik toch 100 chem halen? Ik zie soms complete mix teams met 100 chem..![]()
Dode links compenseren met sterke links.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap het trouwens serieus niet, ik heb allemaal ED of NL spelers, dan moet ik toch 100 chem halen? Ik zie soms complete mix teams met 100 chem..Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Fer vervangen door een willekeurige Eredivisie speler of 1 van de andere spelers rondom Tadic vervangen door een Twente speler of Eredvisie Serviër (Woutje Brama ipv Park dan heeft iedereen behalve Fer genoeg chem, voor Fer moet je dan een BPL Nederlander ergens neerzetten..)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Meh, ben ik niet kapot van. Maar de enige manier is dus om een Twente speler te halen?![]()
41212 met high pressure?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, sample is klein, maar de sweat in d1 is wel 100x groter dan d2 tot nu toe. Nu al 2 grotere sweethonden getroffen dan in heel d2. Wel 2 keer gewonnen ondanks Ibarbo die onmogelijke goals bleef maken
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nog een kwartiertje bij Derby County - QPR, nog altijd 0-0.
Ik hoop dat QPR promoveert, maar ze hebben net wel rood gehad![]()
![]()
Of 41212 BPL of 352 Serie A en sowieso gemiddeld 90 pace of meer voorin. En op een paar plekjes na kan je de teams wel uittekenen. Maar toch valt het me tot nu toe wel mee. Ik ben een half jaar geleden al gekapt met divisions nadat ik promoveerde naar d2 omdat er gewoon geen fuck aan was. Tot nu toe valt het me nog wel mee allemaal, al mis ik wel die noobs die je af en toe tegen komt en dat je eens lekker een potje kan chillen en wat aan kan kloten. Dat zit er hier gewoon echt niet in. Maarja, heb nu pas 2 div1 potjes gespeeld dus het zegt nog niks. Als ik straks ga verliezen komen de frustratie posts wel weer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is dit nou weer voor tyfesaan het eind van een wedstrijd word ik eruit gegooid, en na inloggen staat er dat ik de verbinding verbroken heb... nu al 3x keer deze middag
![]()
Saaie wedstrijd wel.. maar dat was het vorig jaar ook. Green houdt QPR in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:30 schreef Freire het volgende:
Nog een kwartiertje bij Derby County - QPR, nog altijd 0-0.
Ik hoop dat QPR promoveert, maar ze hebben net wel rood gehad![]()
welkomquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef esox83 het volgende:
Wat is dit nou weer voor tyfesaan het eind van een wedstrijd word ik eruit gegooid, en na inloggen staat er dat ik de verbinding verbroken heb... nu al 3x keer deze middag
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vreemde is ook dat die pot wel als een loss word geteld, maar de spelers hebben niks aan energie verloren en de goals staan ook nog op 0 terwijl ik er 3 had(had net een nieuwe spits vandaar)![]()
Het is een vage timing issue in FUT las ik. Als je aan het einde alle filmpjes af laat spelen dan gebeurt het in principe niet. Ik had het 1 op de 3 wedstrijden. Sinds ik het zo doe 1 keer gehad in 2 weken ofzo. Niet ideaal, maarja..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef esox83 het volgende:
edit: ik kreeg wel de win en de goals, maar niet de coins en de progress in een toernooiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ow vreemd heb er nooit last van gehad, tot gisteren dan toen viel het me op dat er mensen in de 90e minuut uit gaan dat was al vreemd.
Maar nu heb ik zelf dat gezeik opeens![]()
Ik niet, kreeg gewoon een lossquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef Tim86 het volgende:
edit: ik kreeg wel de win en de goals, maar niet de coins en de progress in een toernooi
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Stop er maar even mee voor vandaag want alleen maar gekloot, nu weer een potje tegenstander wisseld en word er uit gegooid 0-0 was nog de eerste helft, en wedstrijdverslag staat 90:00![]()
Gezelligheid in België
Bij een schietpartij bij het Joods museum in Brussel zijn drie doden gevallen en is iemand zwaargewond geraakt. Dat meldt de brandweer. Volgens Belgische media zijn er daarnaast nog zeker tien gewonden. De dader zou zijn gevlucht.
De schutter zou in een Audi zijn aangekomen bij het museum. Hij stapte uit en opende het vuur op voorbijgangers. Twee vrouwen en een man werden gedood. Een vierde persoon raakte zwaargewond.
Na de schietpartij reed de man weg. Het nummerbord zou genoteerd zijn door omstanders. Ook zouden er beelden van de aanslag zijn gemaakt met een veiligheidscamera.
Hulpdiensten
De Belgische minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders was als een van de eersten aanwezig op de plek waar het gebeurde. Hij belde zelf de hulpdiensten.
Op Twitter zegt hij dat hij geschokt is door de aanslag en dat zijn gedachten uitgaan naar de slachtoffers en hun families.![]()
Ik denk dat het weer net zo'n schoppartij wordt als die laatste competitiewedstrijd tussen Real en AtleticoGRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
JIZZZZ
Passing stond op semi ofzo, maar even op assisted gezet. Nu komt opeens alles aan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Had k vandaag ook ziek vaakquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Saaie wedstrijd wel.. maar dat was het vorig jaar ook. Green houdt QPR in de wedstrijd.![]()
Iemand hier met TOTS Depay gespeeld? Maar weer terug naar silvers, ben goud en divisies al weer schijtzat met al die irritante tegenstanders.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef DuTank het volgende:
Passing stond op semi ofzo, maar even op assisted gezet. Nu komt opeens alles aan
Ook maar even doen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
staat bij mij standaard op semi.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef DuTank het volgende:
Passing stond op semi ofzo, maar even op assisted gezet. Nu komt opeens alles aanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Silvers is ook kut met die cups waar je amper tegenstanders kan vinden na de 2e ronde. TOTS Depay is wel goed, maar viel al met al toch wel tegen. Had nou niet het gevoel dat het zoveel scheelde met de NIF...en voor dat geld..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:20 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier met TOTS Depay gespeeld? Maar weer terug naar silvers, ben goud en divisies al weer schijtzat met al die irritante tegenstanders.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry Freire, zie net je message pas. Ik heb die notifications uit staan dus die poppen niet in beeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik fap niet op Pogbaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Thad al aan de fap?
[ afbeelding ]Zie liever een LB, CB en ST komen.
ST is Costa wss![]()
Niet fappen als Pogba naar je club komt
Elke dag![]()
Wel goede speler voor Chelsea ja, verdedigend
edit: en zonde van een speler als Pogba dat je daar terecht komt![]()
Wat een bedrag voor Luiz![]()
Had PSG net zo goed Pogba kunnen halen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
np ik ben toch voetbal gaan kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Sorry Freire, zie net je message pas. Ik heb die notifications uit staan dus die poppen niet in beeld![]()
![]()
hadden we geen OP tripple links CB duo gehad volgende FUTquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat een bedrag voor Luiz![]()
Had PSG net zo goed Pogba kunnen halen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is waar, nu nog Daniel Alves naar PSG danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hadden we geen OP tripple links CB duo gehad volgende FUT
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: