abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 24 mei 2014 @ 12:10:56 #26
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_140308989
Ik val best makkelijk
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_140327666
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:36 schreef Bubble-Urp het volgende:

[..]

Persoon kan gewoon de foute indruk hebben dat jij hem aardig vindt; zeker als jij altijd aardig doet zelfs tegen mensen die je niet eens aardig vindt. Ik zou eerst maar eens naar je eigen gedrag gaan kijken i.p.v. de minder sociaal-vaardige te veroordelen op "lastig vallen". Die persoon heeft het kennelijk gewoon niet door. Dat kan. Niet iedereen is even sociaal-vaardig; dat maakt zo'n persoon nog niet slecht. Hooguit vervelend voor jou als je er ècht niets mee te maken wilt hebben. De volgende keer wanneer hij jou ongewenst aanspreekt, zeg hem dan gewoon vriendelijk dat je niet wilt dat hij contact met je zoekt. We hoeven niet met zijn allen door een deur te kunnen weet je. Denk je nu echt dat hij zo graag zijn tijd verspilt aan jou als hij zou beseffen dat het geen enkel nut heeft? Wat een lastigvallende eikel is het toch zeg.

p.s.: No offense, maar gelet op jouw 'altijd aardige'-gedrag (lees: dikwijls onoprechte aardigheid en dus ... vul zelf maar in :o) is die gozer niet de enige die niet heel sociaal-vaardig is.
Jij studeert volgens mij psychologie? Haha ;)
Je hebt wel gelijk, ik zal inderdaad wat duidelijker moeten zijn, mannen hebben meer moeite met hints en snappen het niet zo snel wanneer iemand echt niet geïnteresseerd is.

Het probleem is alleen dat ik niet bitchy kan doen en dus niet in zijn gezicht kan zeggen dat hij ermee moet ophouden, vooral ook omdat de kans groot is dat ik weer met hem in een projectgroep zal zitten..
Ik ben juist wel sociaal vaardig en praat gewoon met iedereen gezellig, ik heb alleen niet de hollandse mentaliteit, dat ik het kan maken direct tegen iemand te zeggen. Is mij aangeleerd om goed voor de medemens te zijn en niemand zomaar te kwetsen. Lastige issues :P
pi_140327942
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:02 schreef Californium het volgende:
Vriendin van mij heeft dat ook wel eens gehad. Persoon in kwestie had Aspergers en mensen die dat hebben snappen hints gewoon echt niet. Je moet heel erg duidelijk zijn en dus letterlijk zeggen dat je niet meer wil dat hij je appt en dat je hem erg vervelend vind.
Ik denk trouwens inderdaad dat hij ook zoiets heeft.. hij is in ieder geval wel een beetje 'anders'..

Hij begon vanochtend weer met hoe het ging en wat ik zou doen vandaag.. heb de hele dag niet gereageerd en net stuurt hij weer een berichtje: hoe was je dag?
Pfff.. :(
pi_140328006
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:43 schreef Sweetylicious het volgende:

[..]

Ik denk trouwens inderdaad dat hij ook zoiets heeft.. hij is in ieder geval wel een beetje 'anders'..

Hij begon vanochtend weer met hoe het ging en wat ik zou doen vandaag.. heb de hele dag niet gereageerd en net stuurt hij weer een berichtje: hoe was je dag?
Pfff.. :(
'Waarom wil je dat iedere dag weten? ben je verliefd op me of zo? Hhahaha.'
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:03:21 #30
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_140328927
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:09 schreef Yiha het volgende:
Hij doet misschien ook gewoon aardig?
_O- _O-
Q.E.D.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:04:09 #31
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_140328973
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:45 schreef Chai het volgende:

[..]

'Waarom wil je dat iedere dag weten? ben je verliefd op me of zo? Hhahaha.'
Ja, zeg dit gewoon. Wss durft-ie 't via app dan toe te geven, waarna jij kan zeggen dat je 'm niet op die manier ziet en contact kunt verbreken. Opgelost.
Q.E.D.
pi_140329427
Dat moet wel een FOK!ker zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')