quote:
heel mooiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spirited Away Trailer ᎎᎰ
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus omdat ie nog maagd was, moesten mensen dood
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
Het is een oplossing.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritantquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Braindead2000 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roy Orbison - You Got It
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heel mooiik heb het hele filmpje gezien
toch kijk ik liever andere dingen
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritant![]()
kan hem helaas wel meezingen maar dat heb je vaker met liedjes waar je mee dood gegooid word
fuckerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roy Orbison - Sweet dreams baby
ik wil het niet ik wil het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grave Of The Fireflies : Original Trailer /english
Jij vond Sin City vast een goede film. Jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grave Of The Fireflies : Original Trailer /english
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grailquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil het niet ik wil het niet![]()
ooit misschien
voorlopig is het nog erg rustig dus gooi er maar filmpjes in want ik heb alle tijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grailom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Monty Python and The Holy Grail, Part 13: The Tale of Sir Galahad
grote jongen zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:56 schreef Braindead2000 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
INXS - Original Sin (Videoclip)
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chanel 9 Neus
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
John Cleese on The Muppet Show
Daar keek ik vroeger ook altijd naar. Die met Cleese heb ik nooit gezien geloof ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
John Cleese on The Muppet Show
ook wel grappig maar john cleese vind ik leukerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Secret Policeman's Ball: Rowan Atkinson 'Headmaster'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop