hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus omdat ie nog maagd was, moesten mensen dood
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
Het is een oplossing.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritantquote:
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heel mooiik heb het hele filmpje gezien
toch kijk ik liever andere dingen
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritant![]()
kan hem helaas wel meezingen maar dat heb je vaker met liedjes waar je mee dood gegooid word
fuckerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.
ik wil het niet ik wil het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.
Jij vond Sin City vast een goede film. Jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grailquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil het niet ik wil het niet![]()
ooit misschien
voorlopig is het nog erg rustig dus gooi er maar filmpjes in want ik heb alle tijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grail
ook wel grappig maar john cleese vind ik leukerquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook wel grappig maar john cleese vind ik leuker
ik vind hem erg goed, ook films van hem gezien en moest er om lachen en in het echt inderdaad niet dom denk ik zomaarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vind Russell Brand wel een leuke comedian. Niet zo zeer om zijn werk maar meer hoe hij is in praatprogramma's. Zo los, zonder gêne, creatief met zijn woordgebruik maar ook slim.
zit hem ff te kijken nu en is nu al leuk na een minuutquote:
Ik heb geen film van hem gezien maar wel een hoop interviews. Ik vind het knap hoe hij is in interviews. Hij heeft lef, rijk taalgebruik, grappig, slim en onvoorspelbaar, ziet er goed uit. Een aparte combinatie van eigenschappen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind hem erg goed, ook films van hem gezien en moest er om lachen en in het echt inderdaad niet dom denk ik zomaar
hij lijkt compleet gestoord maar is het absoluut niet wat ik geweldig vindquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen film van hem gezien maar wel een hoop interviews. Ik vind het knap hoe hij is in interviews. Hij heeft lef, rijk taalgebruik, grappig, slim en onvoorspelbaar, ziet er goed uit. Een aparte combinatie van eigenschappen.
Ja, mooi he. Ik zou in een ander leven wel hem willen zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij lijkt compleet gestoord maar is het absoluut niet wat ik geweldig vind![]()
![]()
en hij zegt gewoon alles ja echt grappig
hij fuckt die presentratiece, of hoe je het ook schrijft, echt compleet![]()
![]()
en hij heeft absoluut gelijk![]()
ik zit nu te kijken naar een filmpje van hem bij een committee on addictionquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Ik zou in een ander leven wel hem willen zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit hem ff te kijken nu en is nu al leuk na een minuut
erg flauw maar ook erg leuk![]()
![]()
Heel lang niet meer geluisterd eigenlijk, echt een goed nummerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed he, komt door Brain, die begon met INXS en toen kwam ik die tegen. zucht zo mooi nog steeds
er komt de laatste dagen veel muziek langs die ik lang niet had gehoord en ook veel goede. ik geniet er wel van nuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Heel lang niet meer geluisterd eigenlijk, echt een goed nummer
Ja, heb ik ook, ik zou gek worden zonder muziek. Liever nog blind dan doof wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
er komt de laatste dagen veel muziek langs die ik lang niet had gehoord en ook veel goede. ik geniet er wel van nu![]()
dus blijf het in de gaten houden want ik heb al van alles voorbij zien komen
Die heb ik ook nog in Ahoy gezien. Wel makkelijk natuurlijk als je 800 meter van Ahoy woont. Toch heb ik ook een hoop gemist. Heb spijt dat ik niet naar Frank Sinatra en Sammy Davis Junior gegaan ben. Die traden samen op in Ahoy (met Liza Minelli)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed he, komt door Brain, die begon met INXS en toen kwam ik die tegen. zucht zo mooi nog steeds
ik kan ook niet zonder en dat is een goede uitspraak en ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook, ik zou gek worden zonder muziek. Liever nog blind dan doof wat dat betreft.
ja je kan natuurlijk niet alles zien ook al woon je dichtbij want het kost nogal wat een kaartjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in Ahoy gezien. Wel makkelijk natuurlijk als je 800 meter van Ahoy woont. Toch heb ik ook een hoop gemist. Heb spijt dat ik niet naar Frank Sinatra en Sammy Davis Junior gegaan ben. Die traden samen op in Ahoy (met Liza Minelli)
toch heeft ie wel een beetje gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |