Ik heb nu al mijn twijfels over deze dude, weet niet of 't 'm gaat worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Babu is onze gifmaster, hoe sta jij tegenovers giffies?
Passwoord ?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:16 schreef Punkman het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)eee94eef7bd40&pass=1
eerste post van Ian_Nickquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Het "9 is The Mathematical Finger Print Of God" verhaal blijft fascinerend om te lezen...![]()
Ik hoop voor je apenmoeder dat je het niet over mij hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb nu al mijn twijfels over deze dude, weet niet of 't 'm gaat worden.
lol wat was je langste ban?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, maar vroeger kon je niet zo maar je wachtwoord terug krijgen.
Wat zei je over m'n moeder?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop voor je apenmoeder dat je het niet over mij hebt.
Twijfelgeval.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ze tot een oorsprong van apen te herleiden valt.
Heb een limousine of twee gezien, en ze noemen me een koning van het volk, maar God is niet zo mijn ding.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve God, de Kranten noemden jou de Koning in de Zwarte Limousine.
Hou je niet van God? Je Geweer? Je Gemeentes?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb een limousine of twee gezien, en ze noemen me een koning van het volk, maar God is niet zo mijn ding.
Nee God is niet echt mijn makker. Hij schittert door afwezigheid.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je niet van God? Je Geweer? Je Gemeentes?
Je begreep die reference niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee God is niet echt mijn makker. Hij schittert door afwezigheid.
Ja ik begreep de reference. Maar dat doet er niet toe. We zijn alleen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begreep die reference niet?
Jammer.
Er is overigens geen God, mocht iemand dat nog denken?
Awesome. Heb jij een beetje verstand van sigaren?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik begreep de reference. Maar dat doet er niet toe. We zijn alleen.
Cohiba's?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Awesome. Heb jij een beetje verstand van sigaren?
Daar is niks mis mee nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Siglo's? Ik heb binnenkort wat te vieren en ik zoek naar goede tips.
Dat bedoel ik ja. Als je echt goeie shit wil zul je wel wat anders moeten halen. Je bent er niet bekend mee?quote:
Niet geweldig, nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Als je echt goeie shit wil zul je wel wat anders moeten halen. Je bent er niet bekend mee?
Kijk anders hier even. Ben het er niet helemaal mee eens. Maar komt wel dicht in de buurt.quote:
Ik wil persoonlijke aanraders, geen links!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kijk anders hier even. Ben het er niet helemaal mee eens. Maar komt wel dicht in de buurt.
http://www.cigaraficionado.com/top25/show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |