quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
de ploeg die met een gelijkspel in de ArenA zorgde voor rechtstreekse degradatie van jouw ploeg......geboren Nijmegenaar.....mijn broertje, de overloper, is voor die bende uit Eurem.quote:
en nu hoesten als een bejaarde?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:55 schreef minthy het volgende:
Kan niet quoten, maar idd tot op het bot verwend, helemaal naar de knoppen en viel eenmaal thuis als een blok in slaap. Leek mij ook best fijn rond dat tijdstip
Klinkt als een succesvolle dag in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:55 schreef minthy het volgende:
Kan niet quoten, maar idd tot op het bot verwend, helemaal naar de knoppen en viel eenmaal thuis als een blok in slaap. Leek mij ook best fijn rond dat tijdstip
tot volgende weekquote:
linkje??quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:58 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zit net toevallig een Holy Moly van van Ekdom terug te kijken, zit er een vraag van Pandaplint tussen
het gezicht van de RAbmeister als ie hoort dat de vraag is gesteld door Pandaplint. je ziet hem denken: wtf???quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het gezicht van de RAbmeister als ie hoort dat de vraag is gesteld door Pandaplint. je ziet hem denken: wtf???
trusten allemaal
Welterustenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:06 schreef sneakydesert het volgende:
Nog een keer Pandaplint op 4.18![]()
Half 5 opstaan, doei.
Ai ai, dat was ook een pijnlijke degradatie. En ik maar denken dat wij niet konden verdedigenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de ploeg die met een gelijkspel in de ArenA zorgde voor rechtstreekse degradatie van jouw ploeg......geboren Nijmegenaar.....mijn broertje, de overloper, is voor die bende uit Eurem.
Dat doe ik sowieso al, al bijna 7 weken verkouden, hoesterig en snotterig. Goed voor de weerstand of zoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu hoesten als een bejaarde?
haha, verwijziging naar liedje op 3fm, haha, goed he?
Absoluut! Zwaar vermoeiend maar ook smerig tof!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klinkt als een succesvolle dag in ieder geval
ik zat juichend op de bank bij de goals in de ArenA, maar daarna heb ik het geschater van mijn broertje over me hen moeten laten komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ai ai, dat was ook een pijnlijke degradatie. En ik maar denken dat wij niet konden verdedigen
En altijd weer een tof moment als je ze weer af kunt leveren bij de rechtmatige eigenaarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Zwaar vermoeiend maar ook smerig tof!
Met de tweede volle luier van de dagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En altijd weer een tof moment als je ze weer af kunt leveren bij de rechtmatige eigenaar
Goeie timing wel.quote:
K*t volk uit Arnhemquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat juichend op de bank bij de goals in de ArenA, maar daarna heb ik het geschater van mijn broertje over me hen moeten laten komen
nu echt pitten
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:06 schreef sneakydesert het volgende:
Nog een keer Pandaplint op 4.18![]()
Half 5 opstaan, doei.
Haha prachtig. Ik had de beelden nog niet gezien. Die kop wanneer Paul denkt "Pandaplint?"quote:
Huh? Die ken ik nog nietquote:
Goeie vragen ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Haha prachtig. Ik had de beelden nog niet gezien. Die kop wanneer Paul denkt "Pandaplint?"
[ afbeelding ]
chocomel is een bazendrank, warme choco vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:26 schreef sneakydesert het volgende:
![]()
Chocomel, koude wel want het is al warm genoeg.
onschuldig filmpje......Bangbro's 7 om je technieken bij te werken?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ik zat ff terug te lezen:
Nee ik was niet brommers kiek'n of Amerikaanse sleeënik was heel onschuldig filmpje kijken.
Zie m'n date/vriendin in spé woensdag pas weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:13 schreef Pandaplint het volgende:
As in urnen die gemixt is.... Wat een verassing
sorryik denk dat ze de verantwoordelijke daarvoor maar moeten omt-urnen naar een ander beroep....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ze de verantwoordelijke daarvoor maar moeten omt-urnen naar een ander beroep....En nu zitten ook de nabestaanden in zak en asSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
ja maar Louise, waarom niet danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GERS PARDOEL HEEFT VANDAAG DE RELEASEPARTY VOOR ZIJN NIEUWE ALBUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAAR MOET IK BIJ ZIJN.
not.
Def Rhymz is goddomme nog een betere "lyricist" dan Gerst Pardoes!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja maar Louise, waarom niet dan
Gers is de beste lyricist van Nederland
Opgezwolle is er nix bij
Godverdomme.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
GERS PARDOEL HEEFT VANDAAG DE RELEASEPARTY VOOR ZIJN NIEUWE ALBUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAAR MOET IK BIJ ZIJN.
not.
ga je mee?quote:
WODKA FIDO DIDO!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
DAAR MOET IK BIJ ZIJN.
not.
hallo terug!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam even langs om hallo te zeggen
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je mee?
ga je mee naar Gers?
ga je mee?
we gooien hem onder een hydraulische pers!
Wolfje is op Plintjequote:
Hoi lekkertjequote:
http://www.013.nl/programma/78/gers-pardoelquote:
Geil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.013.nl/programma/78/gers-pardoel
ER ZIJN NOG KAARTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAG IK DAN BIJ JOU BLIJVEN PITTEN?
het kan wel zijn dat mijn Gersje pardoes in je juweeltje verdwijnt![]()
nee, wat doe je???quote:
quote:
je verandertquote:
Humberto kolonisten van caTanquote:
nja, ik vind dat wel interessant. zo kan ik hier in Leeuwarden bijna nergens een lihanboutje krijgen, terwijl ik die in Nijmegen overal vond. en ik heb een tijdje in noord Groningen gewoond en daar verschilden zelfs per buurdorp de namen van snacks. zo had het ene dorp de sitostick en heet dat ding een dorp verderop een kikastick.quote:
Hier ook , een stad verderop hebben ze een dommeltjesstick, en hier nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind dat wel interessant. zo kan ik hier in Leeuwarden bijna nergens een lihanboutje krijgen, terwijl ik die in Nijmegen overal vond. en ik heb een tijdje in noord Groningen gewoond en daar verschilden zelfs per buurdorp de namen van snacks. zo had het ene dorp de sitostick en heet dat ding een dorp verderop een kikastick.
een wattes???? nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hier ook , een stad verderop hebben ze een dommeltjesstick, en hier niet
Het is een grote satéprikker met daarop een stukje kipcorn, mexicano, friakdel en nog wat andere snacks. Een soort snack voor als je alles wilt, maar het niet allemaal op kunt zeg maar.quote:
ah, wat slimquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is een grote satéprikker met daarop een stukje kipcorn, mexicano, friakdel en nog wat andere snacks. Een soort snack voor als je alles wilt, maar het niet allemaal op kunt zeg maar.
Motte een keer naar Brabant komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, wat slimdie zou ik wel bestellen
Brabant is me net iets te ver weg om een snackje te halenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Motte een keer naar Brabant komen![]()
Mumford & Sons
twitter:Frank3FM twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 14:47:40TEAM AFC BAK MET @GoBackToTheZoo, @BAKrestaurant en @RobinvdLende WIT IS DE SHIT. #soccerrocker #stylegods #winning http://t.co/20T7QwOU7s reageer retweet
Hiero! Wou kringloopshoppen maar die gekkies zijn allemaal gesloten op zaterdagmiddag...quote:
Ga eens normaal op je stoel zitten SCquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Nooit geweten dat een tram achteruit kon rijden...
Ik heb pas 1,5 liter bier op wtf
Hoeveel heb je al gebruikt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker wijf trouwens, de tramchauffeuse
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker wijf trouwens, de tramchauffeuse
3 bier maarquote:
Het is nog vroegquote:
Ruimschoots na lunchtijd, dus het had best wel wat meer kunnen zijnquote:
Halve liters welquote:
En een pizza waar zelfs Rock nog nooit van gehoord heeft denk ik:quote:
Kom ik aan zetten met mijn opgewarmde pastaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En een pizza waar zelfs Rock nog nooit van gehoord heeft denk ik:
Carpaccio-pizza![]()
Was erg nice
Hoi mop!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hiero! Wou kringloopshoppen maar die gekkies zijn allemaal gesloten op zaterdagmiddag...![]()
Nu maar koffie met een afbakbroodjen![]()
/liefdagboek
Dag schat!!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi mop!
Ik ben nu niet aan het kringloopshoppen maar wel kringspier leegproppen.
En ik heb vandaag bij de Wibra tandpasta gekocht.
Ja, ik leef als een echte rock ster
Carpiccio.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Carpaccio-pizza![]()
Was erg nice
nooit gegeten, wel van gehoordquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Carpaccio-pizza![]()
Was erg nice
daar gaat je pis van stinkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:44 schreef minthy het volgende:
Hier asperges met ham, kaas, ei en een sausje. Mjam!![]()
Ik ben toch al een week of 7 strontverkouden, zal vanavond of morgen vast niet over zijnquote:
Zielige eend...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben toch al een week of 7 strontverkouden, zal vanavond of morgen vast niet over zijn
haha, touchéquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben toch al een week of 7 strontverkouden, zal vanavond of morgen vast niet over zijn
Die snottert al kwakend vrolijk mee bij tijd en wijlequote:
Je komt er trouwens goed mee weg vandaag, Rock. Ben toch niet in Leeuwarden vandaag. Dus geen schop onder je holquote:
flauwquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je komt er trouwens goed mee weg vandaag, Rock. Ben toch niet in Leeuwarden vandaag. Dus geen schop onder je hol
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
DAAR MOET IK BIJ ZIJN.
not.
Haten op Gersgodquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*leegt winkelmandje*
Ik schrok bijna van mijn actie.
ik wil er 1 die op 12 volt in de auto werkt, die ik kan aansluiten op de autoradio AUX. Mag ¤20 kostenquote:
pfoe, daar was je toch bijna er in getuind. ben blij dat het niet gebeurt is en dat je nog onder ons bent Ceeke!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*leegt winkelmandje*
Ik schrok bijna van mijn actie.
Hoi Pinoquote:
Eindelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Bakker, van harte jongen.
Het is je gegund.
De film is leuk, het nummer niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk de film gezien die bij dit nummer hoort
Goede film
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De film is leuk, het nummer niet echt boeiend.
Ik ben waaaaay meer Engeland-minded, buiten want NYC-scene muziek en jazz. TSTSI en ouderwetse britpop en post-punkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Puurder dan dit krijg je muziek bijna niet
Maar goed, ik ben ook wel groot liefhebber van folk/country muziek uit Amerika
Ik snap wel wat je bedoelt ja... maar goed, in de jaren '20-'60 was het een stuk minder gelikt en een stuk puurder, zeker de country/blues... Nu daarentegen is het "te perfect" idd... Kan ik respect voor hebben uit het oogpunt van productie, en ben zeer jaloers op hoe ze het voor elkaar krijgen, maar het haalt de puurheid wel uit de muziek.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben waaaaay meer Engeland-minded, buiten want NYC-scene muziek en jazz. TSTSI en ouderwetse britpop en post-punk
Ik vind Amerikaans te gelikt. Zoals de Eagles. Dit is nog wel puur maar ook niet echt mijn ding.
The Smiths, Joy Division vind ik toch wel goede bands bijv.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja... maar goed, in de jaren '20-'60 was het een stuk minder gelikt en een stuk puurder, zeker de country/blues... Nu daarentegen is het "te perfect" idd... Kan ik respect voor hebben uit het oogpunt van productie, en ben zeer jaloers op hoe ze het voor elkaar krijgen, maar het haalt de puurheid wel uit de muziek.
Maar ik heb na de Stones en de Beatles echt vrijwel helemaal niks met wat uit Engeland komt met hun Britrock/popenkele uitzonderingen daargelaten. Maar het accent vind ik niet om aan te horen
Daarentegen waardeer ik wel schotse en ierse folk muziek
quote:
Blijft een heerlijke film jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik viel er halverwege in, geniaal!!![]()
Hij is gillend slecht (veel onderbroekenlol) maar ik hou er zo van...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blijft een heerlijke film ja
Dat kindje bij die Duitse vader blijft gewoon echt geniaal. Ik lag echt helemaal gevouwen de eerste keer dat ik dat zag
Als je van flauwe humor houdt; kijken. En anders overslaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
Nog nooit gezien, die film
Ik zit naar Coldplay te kijken. Die zetten trouwens wel een show neer![]()
En zometeen Elbow er nog achteraan. Mijn avond kan niet meer kapot
Dan gaat ie op mijn lijstje.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je van flauwe humor houdt; kijken. En anders overslaan
Mooiquote:
Ik heb nu toch weer genoeg tijd om films te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi
slechte humorflauwe grappen
![]()
heerlijk, niet nadenken gewoon lachen
En wat houdt de weddenschap dan in?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef sneakydesert het volgende:
Huh wat, ik heb zojuist een weddenschap met een meisje afgesloten wie het meeste bier kan drinken. Dat wordt een top avondje! #wasted
Dat weet ik nog niet precies, maar we gingen een wereldrecord zoeken om te verbreken. Dus ik zo: ik heb hier bier staan. Toen zei ze: sowieso dat ik er meer op kan dan jou. Ik: weddenschapje van maken? Dat meisje: Aanvaard.quote:
Onderschat dat meisje nou maar nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, maar we gingen een wereldrecord zoeken om te verbreken. Dus ik zo: ik heb hier bier staan. Toen zei ze: sowieso dat ik er meer op kan dan jou. Ik: weddenschapje van maken? Dat meisje: Aanvaard.
Dus
Da's dan wel weer minder, maar goed, kan je in ieder geval een goede lach gebruiken lijkt mequote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nu toch weer genoeg tijd om films te kijken
Dan jou?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, maar we gingen een wereldrecord zoeken om te verbreken. Dus ik zo: ik heb hier bier staan. Toen zei ze: sowieso dat ik er meer op kan dan jou. Ik: weddenschapje van maken? Dat meisje: Aanvaard.
Dus
Weet je wat het is? Ik maak me er niet heel druk om. Ik ga maandag gewoon zoeken naar vrijwilligerswerk wat bij me past (en enigszins in het verlengde van mijn studierichting is) en hopen dat ik via dat netwerk een baan zie te vinden. Het ouderwetse brieven schrijven heeft me afgelopen 2 jaar ook maar een handje vol uitnodigingen opgeleverd.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef SilentChaos het volgende:
Da's dan wel weer minder, maar goed, kan je in ieder geval een goede lach gebruiken lijkt me
Opzich is dat niet zo'n gek idee en ik heb er ook wel eens over nagedacht. Als ik werkeloos zou worden zou ik waarschijnlijk hetzelfde doenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik maak me er niet heel druk om. Ik ga maandag gewoon zoeken naar vrijwilligerswerk wat bij me past (en enigszins in het verlengde van mijn studierichting is) en hopen dat ik via dat netwerk een baan zie te vinden. Het ouderwetse brieven schrijven heeft me afgelopen 2 jaar ook maar een handje vol uitnodigingen opgeleverd.
Het gaat er mij niet om dat ik tussen haar benen wil komen of zo. Het is een goede vriendin van me, that's it. Heb afgelopen week al een nummertje gehosseld van een meisjequote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's dan wel weer minder, maar goed, kan je in ieder geval een goede lach gebruiken lijkt me
[..]
Dan jou?
Dumpen zeg ik
Maar goed, succesik heb maar 1 vrouw in m'n leven meegemaakt die met me mee kon drinken
Wat het me heeft opgeleverd? Krassen op m'n rug en een jaar liefdesverdriet
Sterkte
Dat is ook wel belangrijk ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Al verlies, maakt mij geen flikker uit. Zolang ik maar een gezellige avond heb.
Ouwe hosselbaasquote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Heb afgelopen week al een nummertje gehosseld van een meisje
Heb ik nou concurrentiequote:Op zondag 25 mei 2014 00:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is ook wel belangrijk ja.
[..]
Ouwe hosselbaas![]()
Ik wilde al zeggenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik nou concurrentie? godver
Ik zit toch onder de plak
Kom er zojuist achter dat ik niet hoteldebotel ben, maar dat ik wel baal dat ik haar al bijna 2 weken niet gezien hebze is zo lief
Een tijdjequote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenJij ligt al met een been vast aan de ketting
Maar dan ga je donderdag toch, of heb je geen lang weekend in het vooruitzicht?
Ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een tijdje5 weken pas
maar ik eb donderdag en vrijdag idd vrij, dus een lekker lang weekend
echter zitten we allebei enorm vol in onze agenda's
maar woensdagavond komt ze langs en dan donderdag lekker uitslapendan een ontbitjje maken, want voor haar doe ik dat graag
. Daarna zie ik wel
![]()
Ontbijtje maken voor een meisjequote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een tijdje5 weken pas
maar ik eb donderdag en vrijdag idd vrij, dus een lekker lang weekend
echter zitten we allebei enorm vol in onze agenda's
maar woensdagavond komt ze langs en dan donderdag lekker uitslapendan een ontbitjje maken, want voor haar doe ik dat graag
. Daarna zie ik wel
![]()
Die grap maakt een vriend van mij te vaak, heb ik haar uitgelegd, dus ik mag dat niet meer doenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ontbijtje maken voor een meisje![]()
Je moet wel vragen hoe ze haar eitje wilt, hopelijk zegt ze dan "bevrucht."
ja, als die helm op de grond ligt heeft ze er niets aan. domme meidquote:
goedemiddagquote:
Volgens mij is die broek niet helemaal valbestendig.quote:
Die hakken zijn ook totaal onpraktisch anders.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij is die broek niet helemaal valbestendig.
dat commentaar erbij over dat Eddy Zoey zich geen zorgen hoeft te maken...die werkt toch helemaal niet bij de NPO?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:38 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
http://instagram.com/p/oaqlg2Ac6R/
Spijt dat je gisteren niet bent geweest?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, best welquote:Op zondag 25 mei 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Spijt dat je gisteren niet bent geweest?
Nu jij nog!quote:Op zondag 25 mei 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
oe! zou Ruben nu wel Tanja's bloempje mogen plukken?
Tanja heeft al een date en daar ga ik niet zitten stoken!quote:
Ik bedoel je collegaquote:Op zondag 25 mei 2014 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tanja heeft al een date en daar ga ik niet zitten stoken!
dat is Tanjaquote:
LEUGENS!quote:
dat weet jij nietquote:
In Fryslân heten de vrouwen Geartsje, Swobkje, Jikke of Wietske. Niet Tanja.quote:
wahahahaha, het zal je verbazen hoe weinig Friese namen bij ons op de belvloer lopen. sterker nog...volgens mij geen enkele. We hadden wel 2 Lolkes...quote:Op zondag 25 mei 2014 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In Fryslân heten de vrouwen Geartsje, Swobkje, Jikke of Wietske. Niet Tanja.
ik heb gevraagd of ie stiekem toch een vrouw is....quote:
quote:
zit je klem onder je bureau ja?quote:
Dat er nu Dit is Domien stickers zijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]![]()
Morgen is het dus zover. Ben benieuwd wat de onthulling is.
ik vind dat nog een belediging voor Aids....quote:
geen idee, ik lig al het halve weekend in de foetushouding onder de douche te huilen in een klein plasje bloedquote:
Haha.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, ik lig al het halve weekend in de foetushouding onder de douche te huilen in een klein plasje bloed
Was ze ongesteld?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, ik lig al het halve weekend in de foetushouding onder de douche te huilen in een klein plasje bloed
Mokkeltje is zwangerquote:Op zondag 25 mei 2014 13:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]![]()
Morgen is het dus zover. Ben benieuwd wat de onthulling is.
geen idee.....quote:
Is dat echt zo?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mokkeltje is zwanger
Domien is in paniek
ah, jij wil muze worden?quote:
Huh, wat?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
ChatGirl
DeLuna
MarijeH
Alors
Minthy
muze zijn, niets voor jullie?
de beller net zoekt een muze voor zijn moderne klassieke muziek. hij klonk nogal contactgestoord....quote:Op zondag 25 mei 2014 13:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik luister niet, waar gaat het over?
Zoals jij het nu beschrijft, sla ik even over.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de beller net zoekt een muze voor zijn moderne klassieke muziek. hij klonk nogal contactgestoord....
ter aanvulling: de componist is 49 jaar oud....quote:Op zondag 25 mei 2014 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoals jij het nu beschrijft, sla ik even over.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ter aanvulling: de componist is 49 jaar oud....
Vertel eens wat nieuwsquote:
*snif*quote:
ik wist dat ik iemand vergat....sorry muisquote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gevleid met het feit dat Rock mij vergat te noemen
vind ik nietquote:
Ze kon haar Muize wordenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist dat ik iemand vergat....sorry muis
Je hoeft geen excuses aan te bieden. Ik ben blij dat je me vergat.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist dat ik iemand vergat....sorry muis
nja,hij is nu alsnog op de radio!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft geen excuses aan te bieden. Ik ben blij dat je me vergat.
Wat bedoel je? Ik heb het afgelopen 1,5 uur niet geluisterd.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
ChatGirl
DeLuna
MarijeH
Alors
Minthy
muze zijn, niets voor jullie?
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb het afgelopen 1,5 uur niet geluisterd.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de beller net zoekt een muze voor zijn moderne klassieke muziek. hij klonk nogal contactgestoord....
Je m'appelle frikandelquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik luister naar Elio de Rupo op België 1.
Ik snap er geen zak van, want hij spreekt frans.
#yolo
Ik word net in één of ander bericht getagd door Dagoduck maar het hoofdbericht is in het buut'nlaands, kan zijn bericht niet terugvinden door een stroom aan tags en ik snap het niet!!!1quote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik luister naar Elio de Rupo op België 1.
Ik snap er geen zak van, want hij spreekt frans.
#yolo
Budapest jaquote:
Aardige kerel, jammer van z'n muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |