Dat wel, maar straks is ze de volgende ochtend ineens naar hawaii gevluchtquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze is wel geefbaar.
Inderdaad. Ze lijkt me niet zo geschikt voor vaker dan 1 keer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat wel, maar straks is ze de volgende ochtend ineens naar hawaii gevluchtJe weet het maar nooit
Ik kijk niet, maar las in een interview dat hij helemaal veranderde, geen hulp wilde en zich kapot zoop.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef richolio het volgende:
Dit boeit me allemaal niet. Ik wil gewoon weten waar ze het lef vandaan haalt om je 'geliefde' die kanker heeft in zijn laatste maanden in de steek te laten. Hij moedigde de reis aan, ja, maar ze kwam niet terug voor zijn euthanasie.
Alsnog, het gaat alleen maar over haarzelf. Ook nu bij RTL Late Night..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar las in een interview dat hij helemaal veranderde, geen hulp wilde en zich kapot zoop.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-zieke-vriend.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |