Catlyn Stark's return from the dead als cliffhanger zou ook mooi zijn iddquote:Op maandag 9 juni 2014 14:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Moet bijna wel dat Stoneheart er in zit na al die artikelen en dergelijke die langs zijn gekomen in dat andere topic.
Sowieso hoe ze uiteindelijk de wildlings daar verslaan is gewoon niet conform het boek, en nu is nu ongeloofwaardig. Jon en Ghost komen even helpen, en bam, allemaal dood.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Vond de matige cliché ontmoeting tussen Jon en Ygritte ook wel jammer. Was beter als die haar gewoon tussen de doden had gevonden.
Nu je het zegtquote:Op maandag 9 juni 2014 15:02 schreef Zhenar het volgende:
OMG ik lees (en realiseer me daardoor) net dat episode 10 op vaderdag is! Dan moet Tyrion vs. Tywin wel zijn, al is het maar vanwege de oneindige gifjes die daaruit zullen voortkomen![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ben ik de enige die Ser Alliser op Geert Wilders vind lijken
Je was me net voor, zou net dezelfde foto postenquote:
Dus zelfs offscreen een kutwijf, damnquote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lena mag graag spoileren ja... Dus ik geloof best dat dat stenen hartje een directe link heeft met LS.
eva greenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen: doe dan maar Eva Green![]()
[ afbeelding ]
Zelfde categorie, niet echt knap maar wel stoer en een goeie (kwaaie) kop. Daarnaast heeft Green nog twee enorme pluspuntenquote:
Ik vind Lena erg knapquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Zelfde categorie, niet echt knap maar wel stoer en een goeie (kwaaie) kop. Daarnaast heeft Green nog twee enorme pluspunten
Neuhquote:
Snap opzich wel dat ze het voor de serie wat spectaculairder hebben gemaakt allemaal. In het boek vindt Jon Ygritte gewoon dood en dat is het dan. Dat zou op beeld totaal niet overkomen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso hoe ze uiteindelijk de wildlings daar verslaan is gewoon niet conform het boek, en nu is nu ongeloofwaardig. Jon en Ghost komen even helpen, en bam, allemaal dood.
Janos Slynt, wat deed hij in het boek?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze hebben het tactisch vernuft van Sjon Sneeuw vrijwel weg gelaten, dus hij zal wel niet verkozen worden via een stemming als Lord Commander. Gewoon de andere baasjes dood laten gaan blijkbaar.
Hij was ook verkiesbaar. Ik geloof datie naar een ander kasteel gestuurd werd door Jon.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Janos Slynt, wat deed hij in het boek?Kan me niets herinneren over hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |