Ik denk dat het verschil te maken heeft met pocket edition (goedkoopste) of een wat mooiere variant en dus duurder.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:59 schreef ibri het volgende:
Ik ging net even kijken op een site om de boeken te kopen.
http://www.gameofthronesboeken.nl/category/engelstalige-boeken/
Wie kan mij uitleggen dat 2 boeken meer 25 euro kost?
Verder iemand met een goedkopere site?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)et/9200000002311711/quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:59 schreef ibri het volgende:
Ik ging net even kijken op een site om de boeken te kopen.
http://www.gameofthronesboeken.nl/category/engelstalige-boeken/
Wie kan mij uitleggen dat 2 boeken meer 25 euro kost?
Verder iemand met een goedkopere site?
quote:Voor iedereen die de originele visie van George R.R. Martin wil lezen is dit zeker een aanrader. Het zijn paperbacks. En zodoende zal de kaft sneller beschadigen en zijn het niet echt boeken die je keer op keer kan lezen zonder dat de boeken beschadigen.
Er zijn andere varianten op bol.com, die ook voornamelijk paperback zijn, enige voordeel van die boeken zijn dat ze de wat dikkere delen opsplitsen in 2 boeken. Wat het makkelijker maakt om ze mee te nemen natuurlijk. Want het zijn wel aardig dikke boeken. Maar dan betaal je wel al gauw 10 tot zelfs wel 20-30 euro meer alleen maar omdat het opgedeeld is.
Persoonlijk waarom ik deze set heb gekozen was simpelweg omdat het de goedkoopste was, ik wil als alle boeken eindelijk uit zijn een mooie duurzame hardcover boxset kopen (die er zeker wel zal komen) waar ik ook zeer lang plezier van zal hebben.
Maar voor iemand die wil beginnen aan het geweldige verhaal van Westeros en niet teveel geld uit wil geven is dit toch wel de beste boxset. Alle boeken die tot nu toe uit zijn voor hetzelfde bedrag die je kwijt bent voor 2 losse boeken bij de gemiddelde boekenhandel.
Dus in conclusie, zoek je een goedkope manier om met deze boekenserie te beginnen dan is dit de boxset die je wil hebben. En als je de boeken echt leuk vind stel ik voor om bij nieuwe uitgaves gewoon een paperback versie te kopen (voor 1 of 2x lezen) en als alle boeken eindelijk uit zijn wat meer geld te investeren in een mooie hardcover boxset met alle boeken erin.
Streng doch rechtvaardigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:22 schreef Gambetta het volgende:
Wat is dit nou zeg![]()
Als je alleen de serie kijkt kan ik het me voorstellen dat je Stannis maar een watje vindt, maar een boeklezer moet toch beter weten. StannisHe'll break before he bends
Hoe ondraaglijk is het nou om gewoon niet te speculeren in dat topic als je de boeken al hebt gelezen? Mensen kunnen aan je posthistorie zien dat je hier ook hebt gepost, dus de boeken waarschijnlijk hebt gelezen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:30 schreef Hetbanaantje het volgende:
Ik ga wel lachen als Brienne the Brotherhood tegenkomt.
Dit is geen speculeren meer, maar spoilerenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef eQuaL het volgende:
Hmm... uit andere topic:
[..]
Hoe ondraaglijk is het nou om gewoon niet te speculeren in dat topic als je de boeken al hebt gelezen? Mensen kunnen aan je posthistorie zien dat je hier ook hebt gepost, dus de boeken waarschijnlijk hebt gelezen.
Ik zeg toch ALS? Ik snap je probleem nietquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef eQuaL het volgende:
Hmm... uit andere topic:
[..]
Hoe ondraaglijk is het nou om gewoon niet te speculeren in dat topic als je de boeken al hebt gelezen? Mensen kunnen aan je posthistorie zien dat je hier ook hebt gepost, dus de boeken waarschijnlijk hebt gelezen.
Hoeft toch niets te betekenen? Sowieso ophouden met quoten, als die mensen een quote alert uit het boektopic zien weten ze meteen dat ze gelijk hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef eQuaL het volgende:
Hmm... uit andere topic:
[..]
Maar welk stuk moet dan dé grote ''ep9'' schocker zijn?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Aanval van Yrgritte en friends zal wel veel tijd in beslag nemen.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar welk stuk moet dan dé grote ''ep9'' schocker zijn?
Stannis & Co?
Ik vind Tyrion's actie meer ep9 waardigquote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja.
En dan ep 10 Tyrion, Children van het bos, en Stoneheart.
In 9 zal Ygritte wel het loodje leggen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind Tyrion's actie meer ep9 waardig![]()
Als LS dan maar de eindshot krijgt..
Waarschijnlijk eindigt ep 9 gewoon met Stannis hoor. Dit betekent niet dat het daarmee begintquote:Op zondag 8 juni 2014 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
IMDb over ep10;
Circumstances change after an unexpected arrival from north of the Wall. Daenerys must face harsh realities. Bran learns more about his destiny. Tyrion sees the truth about his situation.
Castlist; Tyrion, Jaime, Shae en Tywin.Had het graag in ep9 gezien.
Gaan ze nou echt heel ep9 rond de Wall laten afspelen?
Een 2e Blackwater past uitstekend bij ep9. Tyrion's actie eindigt zijn verhaallijn voor S4, dus kan goed in 10.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind Tyrion's actie meer ep9 waardig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |