Ah. Tsja, wie weet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
In de boeken niet, zoals DC Cooper zegt. Maar in de serie misschien wel.
Oeh, ik had Yezzan niet verwacht eigenlijk. Dacht dat ze sneller door Tyrion's verhaal zouden skippen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef Tweek het volgende:
Wat casting info voor het volgende seizoen:
http://winteriscoming.net(...)eason-5-new-details/
Hotah was in mijn hoofd ook altijd al zwart geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Na Xaro en Salladhor Saan gaan ze dus ook Areo Hotah zwart maken.
Misschien ook geen slecht idee in een Amerikaanse serie met prominente hoogblonde en witblonde (super)adel.
quote:Areo Hotah - Doran’s personal bodyguard will appear throughout the season, assisting the prince with his duties. The show is particularly looking for a black actor to fill the role.
Maar dat klopt dan toch nog steeds? Night's King was in het boek alleen nog maar vermeld als legende. In de serie is in een keer even zijn bestaan bevestigd, nog los van het feit of het nu dezelfde is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:09 schreef megamandy het volgende:
Er was laatste toch die "commotie" over die Night's King? En hier stond dat die nog niet in het boek voorbij was gekomen.
Nu ben ik net bij het stuk dat Bran bij The Nightfort en daar staat een verhaal wat Nan verteld had over The Night King.
http://towerofthehand.com/books/103/057/index.html Hier staat het stuk over wie het is
Of is dit toch al voorbij gekomen hier
+ Het feit dat HBO hem in de summery gespoilerd had als ''the Nights King'' en hij niet zo genoemd werd in de serie zelf.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan toch nog steeds? Night's King was in het boek alleen nog maar vermeld als legende. In de serie is in een keer even zijn bestaan bevestigd, nog los van het feit of het nu dezelfde is.
Geen idee verder. Maar ik kwam het nu opeens tegen in het boek en herkende de naam dus meteen. Maar ik zou het wel vreemd vinden als ze dat wezen die naam zouden geven terwijl in het boek de naam een andere betekenis heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan toch nog steeds? Night's King was in het boek alleen nog maar vermeld als legende. In de serie is in een keer even zijn bestaan bevestigd, nog los van het feit of het nu dezelfde is.
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regularquote:Yes, I too saw the results of the European Parliament Elections the other night... However, as disappointed as I may be, there are more urgent matters on the table!!!
There is a man who needs your help more than anyone! He saved Kings Landing and all of its inhabitants from the forces of Stannis Baratheon.... And NOW THEY ARE TRYING TO HAVE HIM EXECUTED!
I am talking about Tyrion Lannister! I can't stand seeing him being betrayed by everyone he loves! SO I ASK YOU TO JOIN ME! LET'S MARCH ON KINGS LANDING AND FREE OUR BROTHER!!
#MarchForTyrion
Eindshot ep 10quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Hetbanaantje het volgende:
Lady Stoneheart mag nou ook een keer komen..
Fangekkiesquote:Op zondag 1 juni 2014 18:16 schreef Young_David het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular
Mwah.. Denk eerder dat dat dat eindshot de scene is van Arya die the Hound verlaat..quote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Eindshot ep 10
[..]
Fangekkies![]()
Ik kan daar zo slecht tegen hè
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:07 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Mwah.. Denk eerder dat dat dat eindshot de scene is van Arya die the Hound verlaat..
Tja GRRM maakt elke personage af die je leuk vind..quote:Op zondag 1 juni 2014 20:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Zielig.. Ik heb met serie-Sandor te doen. Boek-Sandor is een eikel, maar serie-Sandor is een zielige puppy
Die gun je dit gewoon niet.
Nee, dit is de schuld van D&D, die hebben Sandor verdraaid van een bruut naar een wat vredelievender personage..quote:Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Tja GRRM maakt elke personage af die je leuk vind..Behalve Tyrion
Ik verwacht juist de aftocht van Tyrion.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:07 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Mwah.. Denk eerder dat dat dat eindshot de scene is van Arya die the Hound verlaat..
Ik wil Lady Stoneheart, en dan alle fans helemaal in shock en een jaar lang speculeren en zulksquote:Op zondag 1 juni 2014 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik verwacht juist de aftocht van Tyrion.
Dat sowieso.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil Lady Stoneheart, en dan alle fans helemaal in shock en een jaar lang speculeren en zulks
Nee, want dat valt op hèquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat sowieso.Maar op de IMDB pagina van Michelle Fairley staat nog niks over dat ze er nog in zit.
Hoezo bleef hij je lastig vallen?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja, ik heb een user uit het andere topic flink gespoiled. Hij bleef me maar lastig vallen in het topic en daarbuiten via dm. Heb hem meerdere keren gewaarschuwd. Dus hij weet nu hoe seizoen 4 gaat eindigen.
Noem me een bitch, maar het houdt een keer op.
Vervelend reageren op mijn postst, élke keer weer.. Al topics lang. Daarna in DM's er op doorgaan, persoonlijk worden etc etc. Gewaarschuwd, genegeerd, etc etc.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo bleef hij je lastig vallen?
Oh en als je googlet op Lady Stoneheart, vind je wel foto's die op Catelyn lijken.
Stoer ben jij zegquote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja, ik heb een user uit het andere topic flink gespoiled. Hij bleef me maar lastig vallen in het topic en daarbuiten via dm. Heb hem meerdere keren gewaarschuwd. Dus hij weet nu hoe seizoen 4 gaat eindigen.
Noem me een bitch, maar het houdt een keer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |