Ik heb onbedaarlijke trek in Spare ribs maar die van de slager vind ik niet zo geweldig lekker. Wie heeft de ultieme Spare ribs ervaring en wil mij een tip geven.
tnx
Ook een keertje verschrikkelijk lekkere ribs gegeten in een soort truckers restaurantje in de USA. Maarja...
En ik haat eten met je handen...
quote:Dat is wat ver om avondeten te halen
Op 21 oktober 2000 10:52 schreef zovty het volgende:Ook een keertje verschrikkelijk lekkere ribs gegeten in een soort truckers restaurantje in de USA. Maarja...
quote:Sweet sweet memories!
Op 21 oktober 2000 10:52 schreef zovty het volgende:
Ook een keertje verschrikkelijk lekkere ribs gegeten in een soort truckers restaurantje in de USA. Maarja...
Onbeperkt eten voor 27,50.
quote:Bedankt voor de tip. Waar precies in Eersel?
Op 21 oktober 2000 20:00 schreef PluizZzje het volgende:
Bij De Bengel in Eindhoven of Eersel...Heeeeerlijk!!!
Weet iemand waar je in Amsterdam onbeperkt sperips eten kan? (Of: waar zit 'gauchos')
quote:Als je toch al bij Gauchos bent , dan maar meteen iets normaals bestellen.
Op 21 oktober 2000 16:00 schreef Barb het volgende:De spare-ribs van Gauchos!
![]()
![]()
* Guus Muisarm denkt terug aan de t-bone steak van Gauchos
quote:Als je dan echt lekker uit je dak wil gaan, neem dan de ossehaas.
Op 21 oktober 2000 21:18 schreef Guus Muisarm het volgende:
Als je toch al bij Gauchos bent , dan maar meteen iets normaals bestellen.* Guus Muisarm denkt terug aan de t-bone steak van Gauchos
Ik heb een folder mee en ga eens informeren of ze dit hier in de buurt ook bezorgen.
quote:Gauchos zit iig in IJdorp ja, met meerdere filialen. Ik meen dat er op het damrak 1 zit en ook ergens van de Dam richting de wallen ergens nog 1.
Op 21 oktober 2000 20:24 schreef Ritalin het volgende:Weet iemand waar je in Amsterdam onbeperkt sperips eten kan? (Of: waar zit 'gauchos')
De spare ribs van Gauchos vind ik dan ook het allerlekkerst, ik kom er alleen zelden. Heel soms bestil ik spare ribs, maar meestal maak ik ze zelf.
Ongemarineerde spare ribs kopen, en die in plastic een poosje in heet water leggen om het vlees lekker mals te maken. Dan een paar uur voor het bakken in een marinade leggen. Meestal gebruik ik de ketchap marinade en voeg er wat suiker en honing en zout aan toe.
Daarna de spare ribs dus heel rustig braden/grillen en smullen maar.
Moet toch maar weer eens een keer doen ![]()
En over eten praten op dit uur is niet leuk!
Nu krijg ik opeens trek...
Maar het ging weer even meer
over sprareribs
quote:Zeker weten???
Op 21 oktober 2000 20:46 schreef woudy het volgende:
Als je toch in Eindhoven ben, dan moet je spareribs gaan eten bij de clinique op de grote berg, daar zijn nog lekkerde dan bij de bengel
quote:Zowiezo is de keuken van Clinique erg goed.
Op 21 oktober 2000 20:46 schreef woudy het volgende:
Als je toch in Eindhoven ben, dan moet je spareribs gaan eten bij de clinique op de grote berg, daar zijn nog lekkerde dan bij de bengel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |