Ik heb wel eens contact met hem, hij maakt regelmatig foutjes, maar geeft ook altijd netjes toe als hij een fout heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Snowballed het volgende:
En toch is HJK geen hele slechte journalist... hij zit hier trouwens ook op FOK (of hij hier nog komt is een tweede)
Tuurlijk is dat uiteindelijk allemaal in elkaar verweven. Dat wereldje zal echt niet super groot zijn. Niemand houdt zich maar bij "1 tak van sport". 200kilo coke is overigens aan straatwaarde wel ontzettend veel ja. Straatwaarde 10 miljoen ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef Draailamp het volgende:
Wat een wereld. Poehoe.
Het lijkt wel alsof je in deze wereld je terecht komt je altijd vroeg zal sterven. Of dat nu in Amsterdam, Brabant, Tilburg of waar dan ook is.
Je krijgt vast veel geld, je hebt vast veel feesten, je hebt een avontuurlijke 'job'.... maar je moet er maar mee kunnen dealen![]()
In het zuiden des lands worden toch veel gedumpte afvalstoffen gevonden van speed en xtc labs. Volgens mij zitten er in het zuiden best wel wat grote jongens op dit gebied.
Dat is neem ik een heel andere tak? Of is het allemaal in elkaar verweven?
Janus leeft nog. Heeft niet zo'n showbizzstatus als Holleeder en Martha, maar dat zegt vooral wat over die eerste twee. De top zit simpelweg niet in Amsterdam, hoewel de media anders willen doen geloven.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
http://www.panorama.nl/crimipedia/de-liquidatie-van-aran-de-jong
en
http://www.omroepbrabant.(...)tse+onderwereld.aspx
^^ Mr. van Wesenbeeck
Hij leeft nog klopt maar het feit dat de stelling was dat "de echte grote niet overhoop geschoten worden" blijkt toch niet geheel te kloppen aangezien hij 3x een aanslag overleefd heeft en nu gedeeltelijk verlamd is aan zijn arm. Het feit dat hij niet geheel dood is doet niet echt te zake lijkt mij. Maar dat is vergeleken met al die andere toch wel een echte grote. Er zullen er ook nog een hoop zijn waarvan de namen niet algemeen bekend zijn. Die doen het dus goed. Zodra je naam in de krant is verschenen is er ergens iets fout gegaan lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Janus leeft nog. Heeft niet zo'n showbizzstatus als Holleeder en Martha, maar dat zegt vooral wat over die eerste twee. De top zit simpelweg niet in Amsterdam, hoewel de media anders willen doen geloven.
Los van de hype, was Martha gewoon een klein rippertje.
Klopt. Die stelling is wat te kort door de bocht. Vijanden maak je altijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:40 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Hij leeft nog klopt maar het feit dat de stelling was dat "de echte grote niet overhoop geschoten worden" blijkt toch niet geheel te kloppen aangezien hij 3x een aanslag overleefd heeft en nu gedeeltelijk verlamd is aan zijn arm. Het feit dat hij niet geheel dood is doet niet echt te zake lijkt mij. Maar dat is vergeleken met al die andere toch wel een echte grote. Er zullen er ook nog een hoop zijn waarvan de namen niet algemeen bekend zijn. Die doen het dus goed. Zodra je naam in de krant is verschenen is er ergens iets fout gegaan lijkt me.
Gewoon dezelfde belangen.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat een beetje vreemd is, hoe komt een Antilliaan aan zoveel Mocro vriendjes?
Allemaal loopjongens.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
http://www.panorama.nl/crimipedia/de-liquidatie-van-aran-de-jong
en
http://www.omroepbrabant.(...)tse+onderwereld.aspx
^^ Mr. van Wesenbeeck
Valt wel mee, maar het is idd. zo dat Gwenette was omringd door veel Marokkaanse soldaten en boubou was ie mee opgegroeid. Het is in ieder geval geen rassenoorlog ofzo, gaat puur om macht en geld, ook aan de andere kant zitten genoeg Antillianen/Surinamers.quote:
Gwenette moest gewoon dood, hij lag op de grond en ze bleven doorgaan met schieten, na zijn eerdere ontsnappingen aan liquidaties mocht er dit keer geen enkel risico genomen worden. Bodyguards waren zoiezo kansloos, voordat ze hun wapen trekken zijn ze al doorzeefd.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:06 schreef Draailamp het volgende:
Misschien zijn zijn marokaanse bodyquards wel op zij gesprongen tijdens de liquidatie.
Ik blijf het opvallend vinden dat hun 3 niks hebben.
Dat is bij vrijwel alle liquidaties zo dat iemand dood moet. Veel schutters naaien er echter uit als iemand neer gaat. Deze jongens niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Gwenette moest gewoon dood, hij lag op de grond en ze bleven doorgaan met schieten, na zijn eerdere ontsnappingen aan liquidaties mocht er dit keer geen enkel risico genomen worden. Bodyguards waren zoiezo kansloos, voordat ze hun wapen trekken zijn ze al doorzeefd.
Valt me wel op dat dit vrij professioneel is gedaan, bij de eerdere poging was 't gewon een man wiens wapen ook nog weigerde, heb ook 't idee dat ze deze daders niet zullen pakken. Lijkt me niet dat ze hun wapens in de buurt hebben weggegooid zoals bij staatslieden etc.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is bij vrijwel alle liquidaties zo dat iemand dood moet. Veel schutters naaien er echter uit als iemand neer gaat. Deze jongens niet.
Bodyguard heeft zin als je in de meerderheid bent, de schutter mist of om de kogels op te vangen.
Wat was er professioneel aan deze liquidatie?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Valt me wel op dat dit vrij professioneel is gedaan,
Niets aan het toeval over gelaten, in elk geval. Iemand alleen op pad sturen, is niet slim.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Valt me wel op dat dit vrij professioneel is gedaan, bij de eerdere poging was 't gewon een man wiens wapen ook nog weigerde, heb ook 't idee dat ze deze daders niet zullen pakken. Lijkt me niet dat ze hun wapens in de buurt hebben weggegooid zoals bij staatslieden etc.
Vergeleken met alle andere liquidaties in dit conflict was deze gewoon professioneel uitgevoerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat was er professioneel aan deze liquidatie?
Voor de daders en opdrachtgever maakt dat geen reet uit, mission complete en geen omstanders geraakt. Wel wat kogels door ramen etc, maar geen slachtoffers.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was soort schiettent op de kermis ook deze weer.
Jij had een sniper verwacht?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was soort schiettent op de kermis ook deze weer.
Lijkt mij sterk eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zo'n Belg zei in die docu van 'zware Marokkaanse jongens' dat er ook Colombianen zijn ingevlogen om liquidaties uit te voeren, ben benieuwd wat daarvan waar is.
Lijkt me ook dat die kartels zoiezo zware connecties hebben hier, een telefoontje en 't is gedaan denk ik.quote:
Er zitten zat Colombianen in Antwerpen in elk geval en ook dichter bij huis zijn er genoeg die voor de juiste prijs dit werk doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat die kartels zoiezo zware connecties hebben hier, een telefoontje en 't is gedaan denk ik.
Die kans is groot.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zo'n Belg zei in die docu van 'zware Marokkaanse jongens' dat er ook Colombianen zijn ingevlogen om liquidaties uit te voeren, ben benieuwd wat daarvan waar is.
Dat ligt wat anders in de praktijk, ze hebben wel connecties maar wanneer er spijkers met koppen geslagen moeten worden vertrouwen ze toch liever wat ze zelf sturen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat die kartels zoiezo zware connecties hebben hier, een telefoontje en 't is gedaan denk ik.
Pas als de betrokkenen het zelf niet op kunnen of willen lossen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt wat anders in de praktijk, ze hebben wel connecties maar wanneer er spijkers met koppen geslagen moeten worden vertrouwen ze toch liever wat ze zelf sturen.
Ze zien groot probleem daar, er blijft niemand over om te betalen zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pas als de betrokkenen het zelf niet op kunnen of willen lossen.
Belserang had een hoge positie bij Satudarah.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij MC's blijven ze deskundig uit de buurt die snelle nieuwe jongens.
quote:
http://www.omroepwest.nl/(...)uw-waren-colombianenquote:PIJNACKER-NOOTDORP - De stoffelijke resten die eind mei werden gevonden langs de N470 bij Delfgauw, zijn van twee Colombiaanse mannen. Dat blijkt uit onderzoek van de politie.
De mannen van 30 en 42 jaar woonden in Spanje. Wat ze in Nederland deden en hoe ze om het leven zijn gekomen, is nog niet bekend. De politie gaat uit van een misdrijf.
De identiteit van de twee is achterhaald door hun DNA te vergelijken met dat van personen op de internationale vermissingenlijst.
Het is niet gezegd dat dat huurmoordenaars waren. Zoals gezegd, er lopen wel meer Colombianen rond in Nederland en Belgie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)uw-waren-colombianen
Neuh, maar het is wel gewoon een afrekening, dus het waren vast geen vertegenwoordigers in toiletartikelen. Anders lig je niet geliquideerd in een ondiepe sloot naast de provinciale weg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat dat huurmoordenaars waren. Zoals gezegd, er lopen wel meer Colombianen rond in Nederland en Belgie.
Kunnen ook drugshandelaren zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar het is wel gewoon een afrekening, dus het waren vast geen vertegenwoordigers in toiletartikelen. Anders lig je niet geliquideerd in een ondiepe sloot naast de provinciale weg.
no shitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef Globali het volgende:
De praktijk is gewoon dat je doodgeschoten kan worden als je foute dingen doet......en daar vraag je om. En dat weet je als mens. Je zoekt die hoek op.
Dat laatste is natuurlijk z'n werk hé...quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:57 schreef incoherent het volgende:
Verbazingwekkend dat Nico Meijering probeert justitie en de politiek de schuld te geven van de liquidatie terwijl hij er zelf voor zorgde dat zijn client voorlopig vrij rond kon lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |