Schijten is veel mooier en dan net als het bad vol isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
Ik lach me kapot als een koe een keer plast boven het zwembad
Dat gebeurde net toch netquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
jaa, dat is nog leukerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijten is veel mooier en dan net als het bad vol is
Heb ik niet gezien. Schuif net pas aanquote:
Gaat ie nou op de 'mijn andere vriendinnen vonden mij enig'- toer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicoline moet toch wel een heel labiel persoon zijn, dat ze er nu wéér intrapt.
Die achterbakse gereformeerde kan zo in een programma als "Leaving t he Prophet", zo'n eng mannetje is het.
Had haar wijzer ingeschat, maar helaasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicoline moet toch wel een heel labiel persoon zijn, dat ze er nu wéér intrapt.
Die achterbakse gereformeerde kan zo in een programma als "Leaving t he Prophet", zo'n eng mannetje is het.
Schijten, nog beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
Er komt zoveel shit in dat ding echt. En niet alleen koeienpoep. Niemand gaat dat schoonmakenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaaaa... Een Brian Jones-je... Groet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef Urb het volgende:
Billy "Marije weet psies hoe dit werkt!"
Joey "Ja natuurlijk, iedereen weet hoe dit werkt!"
Ruud "Ja gosur tis een rond zwembad, laten we hem vierkant maken!"
Billy steekt middelvinger op
En vliegen nog wat gemene opmerkingen over en weer tussen B & R met als top-punt Billy aan het einde "Weet je wat jij moet doen, met je kop in dat zwembad liggen en niet meer bovenkomen!"![]()
Echte liefduhhhhhh.
En dan net op het moment dat die pomp aanslaat, en dan verstopt raaktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
als billy erin is geweest is het een vlooienbadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt zoveel shit in dat ding echt. En niet alleen koeienpoep. Niemand gaat dat schoonmaken
Haha dan kan ook nogquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat de koe heerlijk in het badje gaat liggen
Koeien houden van waterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Of onze waterrat Huub ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Vertel, dat loze schiet niet op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:25 schreef theDC het volgende:
Damn, billy is gewoon eerlijk in het gesprek met lot en marije. Kijk daar hou ik van, niet van dat gekonkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |